LeaMichele Skrevet 26. mars 2010 #21 Del Skrevet 26. mars 2010 Synes det er betryggende at det finnes gutter som deg der ute! signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #22 Del Skrevet 26. mars 2010 Hepp! Her er dealen, jeg er en ganske hyggelig ung mann på 25, i såfall går det rykter om at jeg er hyggelig. Er nok normalt attraktiv, sjarmerende, bla bla, uansett ikke poenget. I noen tidligere forhold har det vært slik at jeg har hatt sex med dama før det har blitt seriøst. Og på en måte har det handlet om sexen, så plutselig har man blitt ett par uten virkelig å lære seg å kjenne. For en tid tilbake siden bestemte jeg meg for at nok er nok, nå skal jeg ikke ha sex med den neste jeg blir betatt og tiltrekt av, selv om jeg skulle få den muligheten. Jeg vil gjerne bli kjent med dama, bruke tid, lære å bli kjent, finne ut om det er noe som kan vare, noe som rett og slett er verdt å satse på. Jeg har datet noen de siste året, de fleste drar man på noen dater med, så virker det på en måte som de: A) Forventer at jeg forventer sex B) De forventer sex / seksuelt relatert kontakt osb. Så blir de på en måte snurt, når jeg forsøker å forklare hva jeg mener, hørte mellom anna at ho ene hadde sagt til ei vennine at jeg var en dust, fordi jeg kom med en sånn lame unnskyldning for å ikke ville ligge med henne. Dette er jenter som er oppegående, sosiale og hyggelige, men samtidig ser jeg egentlig hvor sexfokusert samfunnet er blitt, hvor viktig det er osv. Og selvsagt er sex viktig, men er det virkelig så vanskelig å finne noen damer der ute som faktisk gidder å bruke tid på å bli kjent, på å føle om det kan kanskje bli noe, før man tar det skrittet? Eksen min ønsket å vente, og selv om det gjorde meg desto kåtere var jeg forberedt på å vente til han var klar. Jeg trodde den naturlige reaksjonen på en slik gutt var "oi, han er virkelig en bra gutt, jo. Da VIL jeg jo faktisk ha sex me han!" også en liten jakt frem til hun fikk det som hun ville (opp til flere mnd, spennende tid når du bare går å venter på at den andre skal bli klar). Vel og merke så gikk det ikke så bra med meg og han eksen da.. typen min og jeg hadde sex på andre date, skikkelig fiasko, også lærte vi å kjenne hverandre etter hvert. Nå går vi på 3. året;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 27. mars 2010 #23 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg synes det er fint det finnes noen som vil vente til de er klare. Selv så ønsker jeg også og vente litt, men er vel ikke den som venter alt for lenge. Men jeg vil gjerne att følelsene skal være på plass før vi hopper til sengs, og også vite att vi begge ønsker det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå