Daria Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #5382 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Omtrent sånn kommer håret mitt uansett til å se ut i morgen ettermiddag -hvorfor skal jeg gå inn for å se bustete og ustelt ut før jeg går hjemmefra? Endret 7. juni 2012 av Daria
Daria Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5385 Skrevet 10. juni 2012 Skjønner ikke helt den nye "vanen" de har lagt seg til med at alle artklene fra KG-magasinet skifter overskrift til stadighet. Mulig ideen er å lure oss til å tro at det er nye artikler og klikke flere ganger (hallo, hvfor dumme tror de vi er?), hva vet jeg... Følelsen jeg sitter igjen er at noen har tenkt "Oi, nå kom vi på en enda bedre overskrift!" -noe som nok en gang understreker inntrykket av magasin-artiklene som halvferdige og uprofesjonelle. Forøvrig har jeg vært i mange bryllup, men tror ikke noen av dem har kostet meg i nærheten av 5000...
Skravla Skrevet 10. juni 2012 #5386 Skrevet 10. juni 2012 Skjønner ikke helt den nye "vanen" de har lagt seg til med at alle artklene fra KG-magasinet skifter overskrift til stadighet. Mulig ideen er å lure oss til å tro at det er nye artikler og klikke flere ganger (hallo, hvfor dumme tror de vi er?), hva vet jeg... Følelsen jeg sitter igjen er at noen har tenkt "Oi, nå kom vi på en enda bedre overskrift!" -noe som nok en gang understreker inntrykket av magasin-artiklene som halvferdige og uprofesjonelle. Forøvrig har jeg vært i mange bryllup, men tror ikke noen av dem har kostet meg i nærheten av 5000... Du har tydeligvis ikke handlet eget tøy på de riktige stedene......
Daria Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5387 Skrevet 10. juni 2012 Det er klart -klesbudsjett på 1500 pr bryllup har aldri vært aktuelt...
Roadrunner Skrevet 11. juni 2012 #5388 Skrevet 11. juni 2012 Har du ikke ny og DYR kjole til hvert bryllup?
Daria Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #5389 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har vært i bryllup i loppemarkedkjole til 30 kroner... *slakt på sofaen*
Daria Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #5390 Skrevet 12. juni 2012 The need to find another human being has to share one's life has always puzzled me. Maybe because I am so interesting all by myself. ...sa Sheldon
Roadrunner Skrevet 20. juni 2012 #5392 Skrevet 20. juni 2012 Hektisk periode for deg om dagen skjønner jeg? Håper det roer seg snart og du kan cruise inn mot ferie
Daria Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #5393 Skrevet 20. juni 2012 Tempoet har roet seg litt nå, men det er fortsatt mer enn nok å gjøre før jeg kan ta ferie. Og når jeg i tillegg suppplerer ekstra lange jobbdager med avtaler og gøy på kveldstid -Beat for beat-innspillinger, fotball-EM på Kontraskjæret o.l. -gåt tiden fort. Ørlote trøtt for tiden... Endelig oppdatert. Takk for sist. Var veldig hyggelig Du får komme en teater-tur til høsten.
Daria Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #5398 Skrevet 21. juni 2012 Bare en litt hektisk dag på jobb...
Skravla Skrevet 21. juni 2012 #5399 Skrevet 21. juni 2012 Bare en litt hektisk dag på jobb... Kjenner til den følelsen ja.
Daria Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #5400 Skrevet 22. juni 2012 Saksøker app-produsent Ansvarsfraskrivelse er en fin bil -for ikke å si sykkel... Man kan jo ikke forvente at en voksen mann skal klare å tenke selv og følge trafikkregler og sånt når han vet at telefonen tar tiden hans og legger den ut på nett 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå