Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørte han live jeg...... :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Omtrent sånn kommer håret mitt uansett til å se ut i morgen ettermiddag -hvorfor skal jeg gå inn for å se bustete og ustelt ut før jeg går hjemmefra? :vetikke: Endret av Daria
Skrevet

Du er altså sååå utrendy!

Skrevet

Som om det er noe nytt...? :filer:

Skrevet

Skjønner ikke helt den nye "vanen" de har lagt seg til med at alle artklene fra KG-magasinet skifter overskrift til stadighet. Mulig ideen er å lure oss til å tro at det er nye artikler og klikke flere ganger (hallo, hvfor dumme tror de vi er?), hva vet jeg... :vetikke: Følelsen jeg sitter igjen er at noen har tenkt "Oi, nå kom vi på en enda bedre overskrift!" -noe som nok en gang understreker inntrykket av magasin-artiklene som halvferdige og uprofesjonelle.

Forøvrig har jeg vært i mange bryllup, men tror ikke noen av dem har kostet meg i nærheten av 5000...

Skrevet

Skjønner ikke helt den nye "vanen" de har lagt seg til med at alle artklene fra KG-magasinet skifter overskrift til stadighet. Mulig ideen er å lure oss til å tro at det er nye artikler og klikke flere ganger (hallo, hvfor dumme tror de vi er?), hva vet jeg... :vetikke: Følelsen jeg sitter igjen er at noen har tenkt "Oi, nå kom vi på en enda bedre overskrift!" -noe som nok en gang understreker inntrykket av magasin-artiklene som halvferdige og uprofesjonelle.

Forøvrig har jeg vært i mange bryllup, men tror ikke noen av dem har kostet meg i nærheten av 5000...

Du har tydeligvis ikke handlet eget tøy på de riktige stedene......

Skrevet

Det er klart -klesbudsjett på 1500 pr bryllup har aldri vært aktuelt...

Skrevet

Har du ikke ny og DYR kjole til hvert bryllup? :daane:

Skrevet

Jeg har vært i bryllup i loppemarkedkjole til 30 kroner... :fnise:

*slakt på sofaen*

Skrevet

The need to find another human being has to share one's life has always puzzled me. Maybe because I am so interesting all by myself.

...sa Sheldon :5::rulle:

Skrevet
:vinke: Endelig oppdatert. Takk for sist. :)
Skrevet

:kaffekopp:

Hektisk periode for deg om dagen skjønner jeg?

Håper det roer seg snart og du kan cruise inn mot ferie :jepp:

Skrevet

Tempoet har roet seg litt nå, men det er fortsatt mer enn nok å gjøre før jeg kan ta ferie. Og når jeg i tillegg suppplerer ekstra lange jobbdager med avtaler og gøy på kveldstid -Beat for beat-innspillinger, fotball-EM på Kontraskjæret o.l. -gåt tiden fort. Ørlote trøtt for tiden... :fnise:

:vinke: Endelig oppdatert. Takk for sist. :)

Var veldig hyggelig :jepp: Du får komme en teater-tur til høsten.

Skrevet

:bond:

Såpass..... Hva skjer'a?

Skrevet

Bare en litt hektisk dag på jobb...

Skrevet

Bare en litt hektisk dag på jobb...

Kjenner til den følelsen ja.

Skrevet

Saksøker app-produsent

Ansvarsfraskrivelse er en fin bil -for ikke å si sykkel... Man kan jo ikke forvente at en voksen mann skal klare å tenke selv og følge trafikkregler og sånt når han vet at telefonen tar tiden hans og legger den ut på nett :rolleyes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...