Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sitter og ser på en stor, mørk sky nå og håper den har litt å komme med...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, når luftfuktigheten organiserer seg i grupper, som så blir overmannet av tyngdekraften...

Temperaturen på balkongen sank under 23 grader, samtidig som det blåste en anelse - et øyeblikk var det jo nesten litt kjølig... Og aproops kveldens økt på balkongen:

18.07:  Syv lest, åtte kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var full av planer og idéer om togmat til morgendagens reise, inntil det slo meg - vi snakker en togtur på to timer. Avreise etter frokost, ankomst i god tid før lunsj. Behovet for annen niste enn en vannflaske er faktisk ikke særlig stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Var full av planer og idéer om togmat til morgendagens reise, inntil det slo meg - vi snakker en togtur på to timer. Avreise etter frokost, ankomst i god tid før lunsj. Behovet for annen niste enn en vannflaske er faktisk ikke særlig stort...

:ler: Var innom tanken på togmat jeg også..... men altså det bør holde med drikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo litt synd på nederlenderen som har ligget alene i brudd i mil etter mil i en vanvittig tøff TdF-etappe i dag, bare for å bli hentet med under 5 km igjen... Men publikum (hvertfall utvalgte deler av dem) er jo idioter :frustrert:

Hvem - om noen - som er idiot er Trondheim er foreløb8g uklart, men meldingen om at Kåre Ingebrigtsen er ferdig som trener var mildt sagt uventet. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går turen?

Vi har vært på IKEA og tegnet nytt kjøkken i dag. Utrolig, men sant: Vi gikk faktisk ut igjen som venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere ble enige? Eller er det han som, takler nederlag bra...? :fnise:

Turen går til Lillehammer - passe langt for en helgetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort ca ingenting... Mamma har vært innom en tur, så jeg hadde et mindre huslighetsanfall i forkant av det, ellers har jeg stort sett sløvet på sofaen. Trengte tydeligvis det i dag. Har ikke engang pakket, det burde man vel snart...

Tror min mest produktive handling har vært å teste skogsbær-issausen som ble innkjøpt på ferie. Den smakte egentlig ikke så mye :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamie Cullum direkteoverfører fra konserten sin i Stuttgart på facebook - et eksempel til etterfølgelse... Masse folk, men de slår jo ikke intimfølelsen og nærheten på Akershus i fjor... :strix: *vakre minner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.30 var jo et strålende tidspunkt å snuble over en pre-Broadway-versjon av If/Then - med en hel annen åpningssang! *nerdevarsel* Da har jeg noe å gjøre til uka...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daria skrev:

Så dere ble enige? Eller er det han som, takler nederlag bra...? :fnise:

Turen går til Lillehammer - passe langt for en helgetur.

Haha, han er opptatt av fancy løsninger, mens jeg vil ha symmetri og rette linjer. Og vi får til begge deler, gitt.

God tur til fine byen. Den er deilig på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.7.2018 den 21.37, Daria skrev:

18.07:  Syv lest, åtte kjøpt.

20.07: Syv lest, ni kjøpt.

De har Fretex på Lillehammer også... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 16.55, Daria skrev:

20.07: Syv lest, ni kjøpt.

De har Fretex på Lillehammer også... :plystre:

22.07: Syv lest, ti kjøpt.

Det er jo ikke så enkelt å være på Bjerkebæk, hjemmet til Sigrid Undset, med en særdeles omfangsrik boksamling (hun hadde huset fullt av plassbygde bokhyller, i tillegg til enorme mengder potteplanter og flere gyngestoler) og ikke kjenne på noen påtrengende lyster i museumsbutikken etterpå... Det ble ingen av Undset, da (de har vi jo på jobben), men en stor, fin bok om boksamlingen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så overraskende, det er sol og varmt i dag også... To mål for dagen - butikken og oppvasken. *ambisiøs*

Pakke ut burde man sikkert også, og ikke minst teste ut helgens geniale dingsekjøp. En lampe til å henge rundt halsen - en lang, fleksibel kabel med to led-pærer (en spotlight, en vanlig) i hver ende. Jeg ser for meg at den må være ideell både til kveldslesing på balkongen og håndarbeid i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...