Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte google mannen jeg aldri hadde hørt om og ble egentlig ikke så mye klokere, utover at han og Marian Aas Hansen tydeligvis har et langvarig og omfattende samarbeid på alle plan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble BfB  her også. Orket ikke en kveld med Peer Gynt. Har satt på opptak på hele kvelden så får jeg se hva jeg ser senere. Tror det er større sjanse for å være våken med en krim heller enn Peer Gynt..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke til forkleinelse for hverken Rolf Just-Nilsen eller Lars Klevestrand, men ingen har vel sunget Operasangeren bedre enn Marius Roth Christensen :fnise: Og Atle skjønte ikke referansen til Kristiansund i operasammenheng, så overraskende...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Ble BfB  her også. Orket ikke en kveld med Peer Gynt. Har satt på opptak på hele kvelden så får jeg se hva jeg ser senere. Tror det er større sjanse for å være våken med en krim heller enn Peer Gynt..... :fnise:

Jeg satte også Peer på opptak. Til en regnværsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 En dag løper hun og hunden forbi Kjartan der han står og reparerer et gjerde med slegge, hammer og tang. Det er sommer, fluene surrer. Kristín er svett, hun har tatt av seg sportsbehåen og lagt den i lomma, den hvite T-skjorten kleber seg til kroppen hennes slik at de avlange brystene hennes synes. 

Og enhver kvinne skjønte straks at romanen med dette plottet er skrevet av en mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imagine er kanskje den med overbrukte og istykkersungne sangen jeg vet om - hvordan kan man bli så på gråten av å synge den selv, i en så ikke-følelsesladet setting? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostehøvelen min brakk uten forvarsel - bare et par dage etter at min fortreffelige te-måleskje gjorde det samme. Nå tar jeg det snart personlig :jolie:Riktignok har jeg hatt ostehøvelen siden jeg flyttet hjemmefra for snart 19 år siden, og den var ikke ny da heller, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daria skrev:

Imagine er kanskje den med overbrukte og istykkersungne sangen jeg vet om - hvordan kan man bli så på gråten av å synge den selv, i en så ikke-følelsesladet setting? :klo: 

Fordi hun er så følsom..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daria skrev:

Ostehøvelen min brakk uten forvarsel - bare et par dage etter at min fortreffelige te-måleskje gjorde det samme. Nå tar jeg det snart personlig :jolie:Riktignok har jeg hatt ostehøvelen siden jeg flyttet hjemmefra for snart 19 år siden, og den var ikke ny da heller, men likevel...

Alle tingene dine er knekkende likegyldige... :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Fordi hun er så følsom..... 

Men det få da være litt genser - hun er rikke en overhormonell tenåring...

Akkurat nå, Skravla skrev:

Alle tingene dine er knekkende likegyldige... :rulle:

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skravla skrev:

Alle tingene dine er knekkende likegyldige... :rulle:

..og der knakk jeg sammen :hoho: (Da jeg først forsto den.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens blondine-problem: Hvilken kjole skal jeg på meg til aftenoon tea i etterrmiddag... Den blomstrete? Den stripete? Den brune? Den blå? Den andre stripete? Den ande blomstrete? For ikke å snakke om sko, jakke, veske, tilbehør... Utfordringene ved et godt utviklet jålegen og ditto overfylt klesskap :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster på sykkel sang  Yellow Submarin av full hals og med stor entusiasme mens han feide over Solli plass. God stemning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gikk rett fra trikk til trikk, hvor en beruset bergenser etterhvert ble såpass høyrøstet at det var greit jeg ikke skulle så langt,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco og viser i svensk Stjernekamp - da var kveldens tv-underholdning sikret... Teen har også kommet på bordet, det er tross alt flere timer siden de to kannene jeg drakk på afternoon tea 🍵 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vill du gifta dej med mej, utbryter den svært sprudlende disco-fagdommeren til programmets ganske satte dansebandvokalist-deltaker etter hans Barry White-nummer. -Da måste jag ha ett alvoligt samtal hemma, i så fall... Jeg antar at hun vi så le så hjertelig i publikum er hans fru... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...