Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Ledet jeg deg ut i fristelse? I så fall er jeg ikke lei meg :ler: Men lilla - min fantes bare i svart :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du ledet meg ut i surfing på den siden og jeg fant en lilla. 

 

Og sjekket mot januartilbud andre steder i byen så sparte jeg inn din telefon. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned på GB i forhold til det jeg har nå. Regner med at det holder ettersom jeg har masse gb overført hver måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Daria skrev:

Eh... altså... det var en Samsung... *sjekker* Galaxy S7.

Samme som jeg har det jo! Knallfornøyd, selv etter 2,5 år. Håper du blir fornøyd også

7 minutter siden, Skravla skrev:

Telefon..... ℹ️

Jau takk... DET hadde jeg ikke tenkt på... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Skravla skrev:

Telefon..... ℹ️

Min første tanke også - men jeg var snill nok til å la det bli med tanken... :ler: 

4 minutter siden, Roadrunner skrev:

Samme som jeg har det jo! Knallfornøyd, selv etter 2,5 år. Håper du blir fornøyd også

Men da høres det jo ut til at jeg ha gjort et godt valg, du legger vel litt merr tid og omtanke og ikke minst kunnskap i valgene dine enn jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppkommentatorene diskuterer morgendagens potensielle tilskuertall og hvorvidt Eisenbichlers suksess vil trekke mange tyskere over grensen:

-Jeg vil ikke si at jeg håper på en tysk invasjon, det kan jo få en til å tenke på så mye rart...

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-You looked angry yesteday...
-Oh no - when I'm angry, you'll know.

Skal vi anta at Jessica Diggins har en smule temperament...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt leseår! :ac:

03.01: En lest, ingen kjøpt.

Ali Smiths Hotel World ble årets første fullførte. Veldig typisk og umiskjennelig Smith, men ikke hennes beste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Språkøre til tross, Alexander Stöckl sliter med trøndersk. -Trøndersk er... annerledes.... :rulle:  Og absolutt alle, han selv inkludert, var enige om at Tande er lagets rotehue -Jeg ser bare ikke poenget med å rydde så mye når jeg bor på hotell... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boy George hos Graham Norton, sånn apropos å bli gammel (men han er definitivt ikke ynge enn meg!). Fortsatt tungt forburk av øyesminke, dog - og ganske fin låt, mer gospel enn disco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...