Gå til innhold

Ølgjær kuren:)


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

jeg har ganske oljete hud fra før og når jeg gikk på ølgjærkuren ble det bare enda værre så derfor sluttet jeg. Vet ikke om det er bare meg som reagerte slik eller om det er sånn på de fleste andre med oljete hud, men hvis det er slik med andre og så vil jeg ikke anbefale det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg slengt meg på denne kuren. Å fytterakker`n som det smaker drit!

Bare lurer på en ting.. Hehe.. Er det noen andre som får luft i magen av dette? :fnise: Helt forferdelig.. Hva gjør man ikke for skjønnheten!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får veldig fin hud av ølgjær og lengere øyenvipper.

Hvor lenge har du gått på det før du merker noe da?

prøvde med sjokolademelk i dag. Det hjalp mye, men måtte holde meg for nesen likevel. Utrolig kvalm smak på det.Håper det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 måned kanskje. Jeg blander det i en liten kopp med vann og holder for nesen drikker det og drikker masse vann igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kvitt masse kviser etter jeg startet med ølgjær! I går fikk jeg noen igjen, men forsvinner vel fort. Huden har blitt litt glattere og litt mindre porer ser det ut som i panna i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 måned kanskje. Jeg blander det i en liten kopp med vann og holder for nesen drikker det og drikker masse vann igjen:)

I dag prøvde jeg appelsinjucie, fylte et halvt glass og 2 ts ølgjær og holdt for nesen. Det fungerte enda bedre :)

Lurer på hvorfor det tar så lang tid før man merker noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøvde jeg appelsinjucie, fylte et halvt glass og 2 ts ølgjær og holdt for nesen. Det fungerte enda bedre :)

Lurer på hvorfor det tar så lang tid før man merker noe...

Aner ikke, men det fungerer vippene mine var veldig tynne før og nå er de tykke igjen og hullene som var mellom har blitt fylt med nye vipper. Jeg får ikke de store akne byllene som jeg før hadde. Håret forsetter jeg å miste skjønner ikke hvorfor. Jeg var hos legen og alt var i orden. Var gjennom en del stress for noen måneder siden så det kan være det. Jeg tar 3 tskje med ølgjær i tillegg tar jeg 2 b vitamin piller. Det håret jeg mister ser jeg vokser tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest gjennom hele tråden nå..

Tenkte jeg skulle begynne på både ølgjær fra helsekosten og panto 3..

Er det vits og ta begge deler eller skal jeg bare holde meg til en av de?

Tar grønnsaks vitaminbjørner fra før(haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Nå har jeg gått på ølgjær i 2-3 mnd tror jeg, men kan egentlig ikke se noen forskjell..

Fått noen mer småhår frem i panna (foran det lange håret) men vokser ikke opp noen nye hår i selve hodebunnen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh! Jeg joiner denne tråden. Jeg har tatt ølgjær i tablettform en stund nå. Jeg tror det fungerer nesten like bra. Kjøpte den på helsekost for bare 80 kr og jeg skal ta tre tabletter morgen og kveld, altså 6 til sammen hver dag!

Jeg har gjort flere tiltak for å få lenger hår;

- sover med håret i dult, ikke løst(dessuten blir det nokså fint, så jeg slipper å style det)

- jeg prøver å style det så lite som mulig

- hver gang jeg har dysjet bruker jeg en krem fra kerastase fra den grønne serien som alle frisørene forguder! Den gir mye protein og er oppbyggende, og den virker ekstra godt dersom man bruker varme.

- jeg tar b-vitaminer og multivitamin

- Jeg drikker en aloe-vera shot hver dag(dette får man kjøpt av en forhandler, og har vært fantastisk for meg)

Edit: Det har foressten funket med alle disse tiltakene. Før vokste det ikke en eneste millimeter, men nå er det nokså langt :)

Endret av ssecret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skal jo egentlig ikke ha håret i strikk?

Syns jeg leste det her en plass.

Joda strikk er flott det! Men ikke slike strikker med en jerndings som holder endene sammen. En bør kjøpe strikker i bomull f.eks eller slike svarte som selges på cubus :) Håret mitt forbedret seg masse etter at jeg sluttet å sove med det løst. Ei venninne sier det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...