Gå til innhold

Ølgjær kuren:)


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd å fått økt hårvekst i ansiktet av ølgjær? Har allerede små hår på brystvortene (tror jeg KAN bli ganske mandig av meg av ølgjær! :fnise: ) og pantoten eller panto 3? hva er best? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er rimelig ekkelt å drikke omega 3 rent (for hester!!!). uff brekker meg av tanken.. har enda ikke fått b vitaminene , ganske rart med ta på at jeg bestilte det likt. "gjest" med bildet av den fisken og turkis bakgrunn, oppdaterer du meg/oss når det gjelder håret og generelt kroppen din ? siden vi tar dette hestegreiene.. hvordan er håret? bedre? vokser fortere?

Det her har jeg svart på tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke å ta de hestegreiene tenk om jeg blir hårete overalt. Jeg er ganske mørk og kommer sikkert til å få skjegg, bart og hele pakka blir vel seende ut som en hest tilslutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Hvor mye ølgjær (Helios) kan man ta for å få maksimal effekt?

Hvis man tar for mye så skiller vel kroppen det bare ut og har ingen effekt. Men hvor mye kan man ta for å få mest ut av det?

Står 1-3 ts på boksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her har jeg svart på tidligere i tråden.

Eh.. mener at jeg gjerne vil at du skal oppdatere framover siden det vi tar ikke er trygt. Hvordan du føler deg, håret osv. Om du gidder selvfølgelig. Er forresten B vitamingreiene eklere enn omega 3? eller er det i tablettform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok hestekuren i fra april og ut august. Håret vokste ti cm. Det er til og med et bilde av håret mitt her et sted i tråden.

Husk å klippe tåneglene to ganger i uken og barbere leggene hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok hestekuren i fra april og ut august. Håret vokste ti cm. Det er til og med et bilde av håret mitt her et sted i tråden.

Husk å klippe tåneglene to ganger i uken og barbere leggene hver dag.

Hvorfor sluttet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt engelsk ølgjær fra meny nå i går etter å ha lest denne tråden. Jeg skulle ikke tro det smakte så forferdelig som det gjorde, har aldri kjent en slik vond smak før nå. Men skal i alle fall prøve å fullføre boksen, har blondt, typisk norsk hår litt lenger enn skuldrene. Håper på gode resultater og oppdaterer om/når jeg får noen:)!!! Det lover i alle fall bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muffin26: voksa håret ditt fortere? :) eller merket du det bare på at du ikke mistet så mye hår?

Det vokste fortere merka fort etterveksten. Har ganske langt hår nå og jeg har krøller( krøllete hår vokser ekstremt sakte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kom på en ting til som funker for å få lengere hår. Jeg testet dette på øyevippene og det virket. Castor oil fungerer virkelig på hårveksten, ikke drikke det :fnise: men å bruke det som en slags maske noen ganger i uka skal få fart på hårveksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en ting til som funker for å få lengere hår. Jeg testet dette på øyevippene og det virket. Castor oil fungerer virkelig på hårveksten, ikke drikke det :fnise: men å bruke det som en slags maske noen ganger i uka skal få fart på hårveksten.

Må si jeg har mer troen på castor oil enn denne hestekuren altså :fnise: Må si jeg synes det høres kleint ut å drikke B-vitaminer beregnet på hester!! Men for all del, go for it. Dessuten synes jeg "gjest" er lite troverdig, men jeg tar helt sikkert feil :) KAN det være lureri!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har mer troen på castor oil enn denne hestekuren altså :fnise: Må si jeg synes det høres kleint ut å drikke B-vitaminer beregnet på hester!! Men for all del, go for it. Dessuten synes jeg "gjest" er lite troverdig, men jeg tar helt sikkert feil :) KAN det være lureri!?

Castor oil er ikke farlig hvertfall. Jeg vet ingenting om den hestekuren og tør nok ikke å prøve det. Redd for å tukle slik med kroppen min. Det er trossalt beregnet for hester og ikke mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...