Gå til innhold

-


dulle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Igår fikk jeg en a-ha opplevelse ang hvorfor jeg ikke liker jenter. Riktignok har jeg hatt den før, men nå kom jeg på det igjen.

90% av alle jenter i aldern 20-30 (noe sånt) ER HELT LIKE! Jeg møtte en jente i en sammenheng, og tenkte "hm, deg har jo møtt 100 000 ganger før"

Beskrivelse: som regel blonde, høylytte, overfladiske, fullstendig uten særpreg på noe som helst måte, prater i et spesielt (slitsomt) toneleie, er tilsynelatende fullstendig uten dybde, tror de selv er veldig morsomme (!), og er følgende "sikre" på seg selv.

Jeg vet mange vil tenke at "man skal ikke skue hunden på hårene" eller et eller annet bs. men, jeg vet sannelig ikke. Jeg har hvertfall sjeldent den samme følelsen ang gutter.

Og du er unntaket da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jeg er 23, hvordan kan det ha seg at jeg er helt motsatt hvis alle er like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det du sier er nok overdrevet, men er grusomt mange jenter fra tenårene og oppover som er fullstendig kliss like. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, f*** i ****** også. Og jeg som har sikla etter ei dame rundt 23 med svart hår og mørk i huden. Hun finnes vel ikke hun, alle er jo blonde og høylytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du henger med feil folk

Jeg signerer denne. Det har mye med hvem du omgås. Det finnes nok mange av dem du skisserer, men også mange andre. Jeg har mange venner i den aldersgruppen, og de er ulike som natt og dag både når det kommer til utseende, væremåte, verdier, holdninger og fremtoning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg en a-ha opplevelse ang hvorfor jeg ikke liker jenter. Riktignok har jeg hatt den før, men nå kom jeg på det igjen.

90% av alle jenter i aldern 20-30 (noe sånt) ER HELT LIKE! Jeg møtte en jente i en sammenheng, og tenkte "hm, deg har jo møtt 100 000 ganger før"

Beskrivelse: som regel blonde, høylytte, overfladiske, fullstendig uten særpreg på noe som helst måte, prater i et spesielt (slitsomt) toneleie, er tilsynelatende fullstendig uten dybde, tror de selv er veldig morsomme (!), og er følgende "sikre" på seg selv.

Jeg vet mange vil tenke at "man skal ikke skue hunden på hårene" eller et eller annet bs. men, jeg vet sannelig ikke. Jeg har hvertfall sjeldent den samme følelsen ang gutter.

Er det derfor så mange faller for meg, ja?

Jeg er brunette, ikke spesielt høylytt (jeg vet mange her har en annen oppfattning), ikke overfladisk (ok, litt på noen områder), jeg prater i et meget fint toneleie, jeg har massevis av dybde (ingen her skulle tro det - og det har ingenting å si heller), tror jeg er morsom, eller nei jeg vet, og..den siste setningen forsto jeg ikke helt. Mulig du mente jenter er usikre, og det er ikke jeg. Så, her har du unntaket. Nå ble dagen min reddet i allefall :)

Ellers er jeg enig med deg. mange jenter er slik du beskriver. De er "platte", blonde, ler av "ingenting", og bortskjemte 8jfr: overfladiske).

De følger strømmen og er totalt uten meninger selv.

Jeg har ikke inntrykk av at så mange er høylytte, men for all del, det finnes nok av dem, og gud hvor slitsomme de er (snakk om behov for oppmerksomhet).

Endret av Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du henger med feil folk

Jasså... typisk svar. Tullpreik.

La oss si jeg sitter i forelesningssalen. La oss si de fleste jentene i kullet er slik. De i det forrige kullet var også slik, og i det forrige, og i det forrige. ...

Henger man da med feil folk? Hva med å innse at mange er sånn?

Norge er et main-stream-land, og det så det holder.

Endret av Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gigi_*

Jeg synes "jeg vs. alle de andre"-mentalitet, er mye mer irriterende enn høylytte blondiner, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan passer jeg inn i ditt syn på verden da?

22 år, blond, selvsikker, fagarbeider innen trykk som nyter bøker som The Ciderhouse Rules og Mengele Zoo?

Er det mulig du bare velger å ikke se de små nyansene som gjør folk til mennesker og ikke bare bikarakterer i din egen historie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS:

Nei, ikke alle jenter er helt like: alle jenter er helt forskjellige. Du må bare lære deg å se innenfor skallet til folk. Utseendet er et skall, personen befinner seg inni. Overfladiske og usikre jenter som ler høyt og skingrende gjør sikkert ikke dette hjemme i sin egen stue; under hjemmets trygge tak sitter de med kosebuksa på og tuperer håret før de skal ut på ny og møte den skumle, forventningsfulle verdenen vi lever i. Mange jenter bærer en maske av den de ønsker å være.

Kvinneidealer tuller fælt med hodet til enkelte og moteverdenen styrer hvordan tilhengerne skal se ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TikiWonTiki

ummh..jah... interessant... deg må jeg også ha møtt minst 500 000 ganger før :skratte:

Ja, gutter er også helt 100% like!

Vil ut på tur, spille spill, være med gutta, late som de lytter til jenter, vil ha mye sex, snakker om skutere og biler og militæret, spiller fotball, bruker ord som skal gi mannlige signaler og skal helst skjule følsomme sider. De ha muskler, men skjult av ølmagen i 20 års alderen, de har kort hår, og gror skjegg. de har også en snabel som kjønnsorgan og to golfballer som de alle liker å kalle "juvelene sine", te har også en mening om at de skal være lederen i flokken og har ofte sånne a-ha opplevelser

er det ikke kipt, alle er jo like jo....:(

Nei, dette var ikke meg, men det er kanskje sånne "tror man er morsom" kommentarer som du får fra alle jentene du har møtt fordi du gir dem ikke andre spørsmål eller ord som de ikke kan svare på en annen måte.

Noen liker pai, andre liker banan. Jeg elsker å snakke om vitenskapelige ting, motorer, jeg hater mas og jeg kan ikke fordra rosa kjoler!!! selv er jeg askeblond, men har gutte-frisyre.

Jeg tror du kan lide av ansikts-analyserende sykdom, som hemmer din effekt til å se forskjellen på mennesker av det motsatte kjønn, eller ser gutta like ut for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok få mange svar her fra de som ikke er sånn og jeg er en av dem, rake motsetningen. Men jeg kjenner en del jenter som er sånn og det er nok derfor jeg har mange guttevenner også :roll:

Jeg vil også tørre å påstå at det er forskjeller fra klikk til klikk, miljø til miljø osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har motsatt inntrykk av jenter egentlig. Spørs jo hvilket miljø du vanker i også antar jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer denne. Det har mye med hvem du omgås. Det finnes nok mange av dem du skisserer, men også mange andre. Jeg har mange venner i den aldersgruppen, og de er ulike som natt og dag både når det kommer til utseende, væremåte, verdier, holdninger og fremtoning.

Signerer denne!

I tillegg må jeg legge til at jeg synes ts hever seg veldig over andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...