Gå til innhold

Noksåmål


Nokså

Anbefalte innlegg

Jeg vil også ha dagbok så jeg prøver på nytt :roll: kanskje jeg blir flinkere denne gangen enn da jeg var liten :wink:

I dag er hodet tungt og nakken stiv så jeg tror ikke at dette er dagen for de lange innlegg. Foreløpig har jeg ikke så mye å si, men kanskje neste gang...

Først må jeg bestemme meg for hvor mye jeg vil si om meg selv. Paranoid jeg ??? Bare litt - kanskje derfor jeg vurdere litt samtaleterapi på si...

Uansett min dagbok er nå åpnet og jeg kommer tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Labella: Takk for hilsenen :D Må inn og titte i din dagbok etterpå.

Jeg er virkelig paranoid - da jeg skulle lage dagbok oppdaget jeg til min skrekk at jeg likegodt hadde laget tre stykker :o Etter litt overveielser kom jeg til at en dagbok var mer enn nok.

Idag er det torsdag og det betyr at det snart er HELG :sjarmor: Denne helgen skal jeg på jentetur med noen venniner, noe som sikkert blir veldig bra. Mannen skal være hjemme - stakkar, men kjenner jeg ham rett klarer han seg sikkert veldig bra på egenhånd :hoho: Må hjem og pakke etter jobb - det viktigste er alkoholen, vi skal nemlig til en litt glissgrent sted (helt sikkert uten vinmonopol).

Etter inspirasjon fra Klips og Camelia kommer en liten liste over ting jeg må huske å gjøre i dag:

- pakke

- ringe min søster

- trene (slik at jeg kan forbrenne den sjokoladen jeg nå skal ut og kjøpe)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...