Gå til innhold

Eier du en strømpeholder?


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Oda_*

Jepp, har et par stykker som er del av undertøysett. Bruker disse når jeg skal pynte meg veldig. Gir en egen følelse å føle seg veil innerst.

Ellers bruker jeg nesten kun stay-ups strømper. Misliker tynne strømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde en, men bikkja gnagde den i stykker :fnise:

Har planer om å kjøpe noen nye.

Vet ikke hvor vanlig det er, men ser at de selges både i kjedebutikker og undertøysbutikker så det er åpenbart noen som kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mimi_*
Spiste lunsj med ei venninne som er mer enn middels opptatt av klær. Hun skulle på undertøyshopping, bl al for å se etter nye strømpeholdere. Selv har jeg aldri eid en slik, og hun ble overrasket og påstod at de var noe "alle" hadde en eller flere av.

Jeg har aldri følt behovet.

Har du en slik? Når brukes de evt?

Jeg har flere, og elsker undertøy!

Brukes nok litt for sjelden, men liker følelsen av å føle meg vel også innerst. Tar av og til et "raid" og kjøper inn bra strømper på utenlandske nettbutikker.

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yepp, men bare av den varianten som passer på soverommet :sjarmor:

Har forsåvidt tre, i forskjellige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, men har tenkt på å kjøpe - til hverdagsbruk først og fremst, men hvis kjæresten liker det så er det også ok :) Stay ups sitter ikke på beina mine, antagelig fordi jeg har noen stilker av noen bein selv om jeg ikke er spesielt liten, og strømper må ha strømpebukse under for å sitte. Går greit om vinteren, men strømper under skjørt om våren og høsten når det er for varmt med strømpebukse, det går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, men har tenkt på å kjøpe - til hverdagsbruk først og fremst, men hvis kjæresten liker det så er det også ok :) Stay ups sitter ikke på beina mine, antagelig fordi jeg har noen stilker av noen bein selv om jeg ikke er spesielt liten, og strømper må ha strømpebukse under for å sitte. Går greit om vinteren, men strømper under skjørt om våren og høsten når det er for varmt med strømpebukse, det går ikke.

Hva skal du med strømper når det er for varmt med strømpebukse? :klør:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ok, jeg har ikke særlig teknisk innsikt, men hvordan får du trusa av når du har strømpeholderen m/strømper på? Får det ikke til å gå opp... Går jo ikke an å snike den av, eller? Har ikke strømpeholder selv, men synes det er sexy, lurer på å prøve.

Du har trusa oppå strømpeholderen, i motsetning til hva damene i undertøyskatalogen prøver å lure deg til ;)

Jeg har vel 3-4 strømpeholdere, som jeg bruker mest for sex. Sjelden jeg får brukt dem ellers egentlig, synes det blir klumpete under kjoler og er ubehagelig å sitte på hempene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har ikke... Har vurdert å kjøpe, men samboer bryr seg null og nikks om undertøy...

Sånn er min også dessverre.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Frank_*

jeg har 4 strømpeholdere, er jo et must å ha det. Hender jeg bruker stay ups også men det er noe spesielt med å feste strømpene i stropper. ellers bruker jeg mye av de "urgamle" kvinneplaggene som kanskje var vanligere for en eller 2 generasjoner siden; ulike skjørt, underskjørt (ikke minst), strømpeholder eller hofteholder også, strømper med søm bak har jeg, og mye retro lingerie generelt....

Blir så fin atte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ok, jeg har ikke særlig teknisk innsikt, men hvordan får du trusa av når du har strømpeholderen m/strømper på? Får det ikke til å gå opp... Går jo ikke an å snike den av, eller? Har ikke strømpeholder selv, men synes det er sexy, lurer på å prøve.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexymann
Ok, jeg har ikke særlig teknisk innsikt, men hvordan får du trusa av når du har strømpeholderen m/strømper på? Får det ikke til å gå opp... Går jo ikke an å snike den av, eller? Har ikke strømpeholder selv, men synes det er sexy, lurer på å prøve.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexymann

Hei kjære venn. du må ha på deg strømpeholderen først med strømpene, og så tar du trusa på deg utenpå. Den må jo av ganske ofte når du skal på do, også under ronking.he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men til saken; Jeg skal kikke etter en hofteholder når jeg skal ut å shoppe med et par venninner etterpå!

Endret av SportyShorty
innlegg endret som ledd i rydding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...