Gå til innhold

Er jeg pen nok?

Gjest Stygg

Anbefalte innlegg

Gjest Stygg

Hei!

Jeg føler meg ugly...

Jeg føler meg så veldig stygg. Og så er jeg forelsket i denne superpene typen. Huff. Jeg tør bare ikke prøve meg. Er det noe sted jeg kan vise bilde privat over e-post? Hvr jeg beholder full anonymitet? Det hadde vært veldig greit å vite hvor jeg ligger sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elijah
Hei!

Jeg føler meg ugly...

Jeg føler meg så veldig stygg. Og så er jeg forelsket i denne superpene typen. Huff. Jeg tør bare ikke prøve meg. Er det noe sted jeg kan vise bilde privat over e-post? Hvr jeg beholder full anonymitet? Det hadde vært veldig greit å vite hvor jeg ligger sånn ca.

Du er pen du jenta mi :)

Du må bare begynne å tro det selv, så vil andre også tro på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stygg
Du er pen du jenta mi :)

Du må bare begynne å tro det selv, så vil andre også tro på deg.

Men du har jo ikke en gang sett meg!

Du kan ikke vite hvor stygg jeg er.

Når jeg ser meg i speilet på morgenen ser jeg verdens styggeste jente :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du er ikke alene! Jeg ser også verdens styggeste jente i speilet... og det hele dagen, morgen som kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes standard pene jenter som nesten alle liker. Ellers er det veldig forskjellig, heldigvis. Jeg og kompisene er hele tiden uenige om hvem som er pene(penest). Hver har sin smak.

Er du heldig så er typen du tenker på en som liker din stil.

Men hvis du virkelig ønsker et brutalt ærlig svar fra en random fyr (Selv om det ikke nødvendigvis har noe å si), så sleng ut bilde på f.eks www.photobucket.com og send linken over privat melding til meg så skal jeg fikse det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det finnes standard pene jenter som nesten alle liker. Ellers er det veldig forskjellig, heldigvis. Jeg og kompisene er hele tiden uenige om hvem som er pene(penest). Hver har sin smak.

Men hvis du virkelig ønsker et brutalt ærlig svar fra en random fyr (Selv om det ikke nødvendigvis har noe å si), så sleng ut bilde på f.eks www.photobucket.com og send linken over privat melding til meg så skal jeg fikse det :)

Kan du beskrive denne standardpene jenta som ALLE liker? Forresten, får denne jenta en spesiell premie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

alt handler om å tro på seg selv ja, alle vet også at tro kan flytte fjell =) alle med god selvinnsikt er som oftest pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stygg

Hvor kommer du fra da og hvor gammel er du ca? Jeg vil jo gjerne være anonym :P

Oslo, Vestfold og Bergen rundt alderen 15-20 er litt uaktuelt.

Ellers takker jeg for tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stygg
Faller ikke innenfor noen av de kategoriene nei.

Jeg har lagt ut bilde og har bruker her, men får ikke sendt melding :/

Kanskje noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bb_*
Hei!

Jeg føler meg ugly...

Du må bare ha tro på deg selv!!!!!som andre sier her, if u belive in ur self, other will belive it too!

jeg har også sånne dager hvor jeg tenker oh nei jej er støgg, men så har jeg momenter hvor jej føler meg pen! litt vansklig å være tenåring med kviser, siden småbarn er onde, hvor enn jeg går på besøk nevner de kvisene, og jah jeg vet de er drittunger, men uansett it breaks my haert! haha!

bare ha tro på deg selv, smink deg? finn ut hva som funker best for deg, ikke alle kan se ut som Angelina Jolie in real life.......

jaajaa hilsen en jente som er lei av å bli sammenlignet med sin såkalte model pene lillesøster og en kusine som ligner på megan fox( det er ikke kødd en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert. Du får jo bare vite hva hver enkelts personlige smak sier om deg. Ikke hva "din utkårede" synes.

Om du er slank og spretten som en gasselle, med bryster formet som gelétopper og håret ditt kiler deg i korsryggen, hjelper det lite hvis han foretrekker runde damer med daier som ostepop, og relativt kort hår. Men du er selvsagt velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
runde damer med daier som ostepop, og relativt kort hår.

Holy shit! Det er jo akkurat slik JEG ser ut <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stygg

Ja, det er vanskelig å være stygg. Jeg sliter ikke med kviser, men har rundt fjes, trøtte øyne og lubben kropp. Ingen sier noe stygt om utseende mitt. Men jeg får bare komlimenter av mora mi (og det veit jeg at jeg ikke kan stole på). Noen ganger ønsker jeg at alle var blinde

Sikkert. Du får jo bare vite hva hver enkelts personlige smak sier om deg. Ikke hva "din utkårede" synes.

Om du er slank og spretten som en gasselle, med bryster formet som gelétopper og håret ditt kiler deg i korsryggen, hjelper det lite hvis han foretrekker runde damer med daier som ostepop, og relativt kort hår. Men du er selvsagt velkommen.

Hvem er velkommen til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, det er vanskelig å være stygg. Jeg sliter ikke med kviser, men har rundt fjes, trøtte øyne og lubben kropp. Ingen sier noe stygt om utseende mitt. Men jeg får bare komlimenter av mora mi (og det veit jeg at jeg ikke kan stole på). Noen ganger ønsker jeg at alle var blinde

Hvem er velkommen til hva?

Det finnes lubne damer som er dødsnydelige og det finnes lubne damer som er mindre pene. Runde fjes er ikke mindre vakre enn andre fjes. Dette har med din innstilling til din egen kropp å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det finnes noen for alle hvis man er interessert nok.

Men det betyr jo ikke at man får den man helst ville ha i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom igjen jenter, ta dere sammen!

Hvis du vil føle deg pen, så kan ikke du gå rundt å være avhengig av folks meninger, for den vil alltid være delt. Du vil i noens øyne være pen mens hos andre average.. Men jeg syns ikke noen fortjener å bli klassifisert som stygg, alle er pene på sin måte. For å skape et godt selvbilde, må man starte med seg selv. Mange tar feil og tror hvis de får komplimenter fra folk så vil det styrke selvtillit. Men det er du som ser deg selv i speilet hver dag, og det er du som definerer deg selv. Du må først tro på deg selv som en attraktiv jente. Å være attraktiv vil ikke si at du har store pupper, rund rumpe, slank kropp... etc. Som man sier, det kommer an på øyet som ser. Du vil en dag som alle andre finne den rette, som ser på deg slik du bør se på deg selv.

Alle bør være pene i deres øyne:)

Ps: Gutter er aldri enige seg imellom hva som defineres som pent, og det er jo en bra ting. De liker realistiske jordnære personer. Og hvem vet, kanskje han har et øye for deg, men du er for opptatt til å måle ditt utseende opp mot hans..? Du må akseptere deg selv sånn som du er.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skulle ønske jeg også, at alle var blide og fornøyde, men sånn er det ikke. Men din egen blidhet, den kan du skape helt selv. Rundt fjes er pent, det må du si til deg selv. Ingen sier, og ingen bør si noe stygt om noen som helst. Du vil alltid være den fineste for moren din, nesten alle mødre er sånn. Fordi du er hennes unge, og vil alltid være her precious. Du vil kanskje ikke tro det nå, men at moren din gir deg komplimenter gjør hverdangen din enklere, tenk på de mødre som ikke gjør det, men heller ødelegger ungenes selvtillitt? Det fins mødre som har lubne unger som de gjør narr av, og når de blir eldre, da får de varige mén, de blir ikke de samme. Ingenting er som når moren din understreker hvor pen og viktig du er, både for henne og andre omkring deg.

Så ja, lev livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeey, enda en tråd som er ute etter å høste komplimenter :popcorn:

Hvis du sier at du er stygg, og ikke legger ut bilde for oss til å vurdere, så er du vell det da. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stygg
Yeey, enda en tråd som er ute etter å høste komplimenter :popcorn:

Hvis du sier at du er stygg, og ikke legger ut bilde for oss til å vurdere, så er du vell det da. :sexy:

Jeg vil ikke legge ut bilde her... Noen jeg kjenner kan se det. Men jeg ville gjerne få en mening, men da vil jeg sende det privat over e-post eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...