Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)

Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter :klemmer:

Slite meg ut, vel ...

Ja, nei i går skulle vi male i huset vi har overtatt, og etter noen timer ble jeg så dårlig, så da måtte jeg melde pass.

Men det er jo ingen så har vaska ut av det huset osv, så ja, da vasket jeg heller.. er endel å gjøre..alltid noe å gjøre...

Men det er sånn det er !

I dag skal jeg rydde og vaske hele leiligheten, for i morgen er hovedvisning, og den aller siste! Da skal folk bare strømme på , og by masse masse masse! Hehe, så får jeg den deilige tlf på Onsdag av megler at den er solgt!! Jadda, det der nå iallfall slik jeg VIL det skal bli :gjeiper:

I dag har jeg sagt at kjæresten får dra til det anndre huset , så får jeg gjøre alt i stand her. Det var en veldig fear deal.

Mamma og de flyr inn torsd kveld ,de bor i utlandet, og hjelper til hele fredagen, så det va utrolig snilt av dem. Jeg kjenner jeg er på siste verset nå altså.

Glemte skillingsbollene i ovnen i stad, så lukter svidd her..+ at jeg glemte at kakaoen var varm, så jeg brant meg..vel ,dagen kan jo bare bli bedre :fnise::fnise:

Har en avtale ed min kjære at vi skal være inne i huset innen 15 nov, for da har jeg 2 uker jeg bare kan slappe av på ,så det er noe å se frem til synes jeg!

Weeeeeeeeee :romeo::fnise:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den siste tiden har jeg glemt helt å nevne babygutten da.

Han stooooooorkoser seg inni her virker det som, for jeg legger merke til at han ner her, det er ikke tvil..

Jeg kan faktisk kjenne at han har blitt større, og det er så snodig..Han må bare ikke bli megasumo baby altså!

Sjansen er vel ikke aå altfor liten nsiden jeg er så lang selv.. Oh lord! :gjeiper:

Håper han kommer på dagen, eller noen dager før, ikke komme nå! Jeg er sikkert unormal siden jeg leser at de fleste er drittlei å osv..Men jeg har ikke tid til å være lei merker jeg!!!

Skrev også i en annen dagbok her..skuffen til sykehuset er klar, så det er bare til å legge alt i en bag, når dagen kommer.

Jeg vil ikke ha en bag stående ferdig, kjenner det som litt stressende, og ja, er ikke klare for det!

Så ja, nå er det bare navn som mangler, så vi får ta det litt etterhvert.. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg :goodbye:

Jeg tipper 4.desember :)

Tenk så fort tiden har gått!! Syns ikke det er lenge siden du testet positivt, og nå er du høygravid :dåne:

Spennende med hus, du må bare ikke slite deg helt ut! Husk at du skal være uthvilt og opplagt til lillegutt kommer :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Ja, nei kommer nok ikke til å være her så mye neste ukene..

Leiligheten ble i dag solgt ed gevinst, så hurra!!!

Men vi har 3 uker på å få alt unna her, + flytte inn i nytt hus osv.., så ja sliiiiiiiiiit, men skal bli deilig å bli ferdig da!!

Håper dere tar dere tid til å stikke innom fordi om :rødme:

Trenger gode ord, og litt energi :fnise:

Skal oppdatere terminlisten også! Selv håper jeg han kommer 2 des :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er godt å vite at du er kvitt leiligheten nå slik at du bare kan se fremover mot det nye livet deres i nytt hus :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med salg! Håper du får roet deg ned snart.. Virker som det går unna! Flinke dere er må jeg si. :) Og way to instille seg på å få det til å funke! Jeg er litt imponert. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinke jenta mi :kose: dette blir bra for dere og lillegutt!

sende meg mld om det skulle skje noe ;) noe jeg regner ikke med før uke37 eller etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Takk for det jenter :klemmer:

¨

Nå er jeg bare så lei meg, og ja..har fått så vondt i bekkenet, at jeg klarer faktisk ikke gå...er vel selvforskyldt, men jeg har bare lysst til å grine, for jeg synes virkelig ikke at det er fortjent i det helle tatt, jeg som har stått sånn på for å få alt!!!!!

Åååååååååååååå, + jeg ser stjerner, og JM sier jeg må slappe av..

Møkk og dritt og alt som er! mÅ bare få det uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!

Så mye som gjenstår og what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stop stop stop!

ser du stjerner? er blodtrykket jenta mi, ta det med ro :kose:

ting får bare være som de er, mannen din er flink og ordner...du vet lillegutt er viktigste jobben din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stop stop stop!

ser du stjerner? er blodtrykket jenta mi, ta det med ro :kose:

ting får bare være som de er, mannen din er flink og ordner...du vet lillegutt er viktigste jobben din ;)

Ja, jeg vet, skal virkelig ta det me ro, burde sovet, men i morgen skal vi på svangerskapskurs, og må opp kl 09:00..

Men ja, nå prøver mannen å få venner fra hjemstedet til å hjelpe oss i helgen, men de er kjipe, gidder jo nada, og hvis kommer, så må de likosm ha fyllefest og, så ja...skal iallefall leie inn folk til å vaske ut, så får vi bare håpe på at noen engler dukker opp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Begynner dagen her i dag!

Det nærmer seg nå 37 uker :rødme:

Formen er ganske fin, det eneste er at jeg har ofte kynnere, sikkert fordi jeg er i bevegelse hele dagen.

Er så snill jeg kan med lillegutt inni her, men jeg skal ALDRI flytte igjen, og pese sånn som det har blitt denne gangen. Føler jeg ikke rekker å glede meg over graviditeten. Men fra 20 november, da skal jeg bare slappe av altså, da må vi være innflyttet i det andre huset.!

Kjenner det er en rar følelse, det kommer mange følelser på en gang, men det er bare superdeilig samtidig :):)

Skal til JM på torsdag, og gleder meg til alltid litt til å høre hva hun har å si..:) Har snnart lagt på meg 10 kilo, så det er good. JM sa faktisk at jeg burde legge på meg såpass, siden jeg er så lang og alt det der.

Nettene ja...må bare nevne de... I natt måtte jeg klype kjæresten i "sideflesket", for jeg hadde så vondt i magen, og fant ikke armene hans..stakkars mann..hehehehehe:) Jeg er skikkelig støl nede ved rompen, og har vært det i flere uker nå...deilig :rødme:

Har en følelse av at jeg sikkert går 2 uker overtid og, for jeg tror nok han trives godt inni her :yvonne:

Alt er kjøpt inn,mangler bare ammeinnlegg + diverse såting, så det er en deilig følelese..får jo roen da:)

Gruer meg litt til fødsel, men sånn som mamma sa, det er noen få timer av livet ditt, så det skal gå så fint så :gjeiper:

Hehe...

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at fra i morra er han ikke prematur om han skulle finne på å komme!!! Og om en ukes tid er det fullt mulig da alt fra 2 uker før til 2 uker etter er fullgått!

skikkelig spennende! Du får huske å sende mld om det skulle skje noe ;)

Håper du tar det litt med ro innimellom :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 uker!! Weeeeee :skravle:

Skal legge ut et par bilder her, så kan dere bedøme om den har sunket litt magen..måtte ta bilde selv i dag, så det var ikke like enkelt..hehe

Handlet pysjamas i dag, den va rosa og blå, og jeg som ikke er glad i rosa, men jeg kjente at nnå måtte jeg bare få en pysjamas i hus :gjeiper:

3 uker igjen! ai ai ai ...... :romeo:

post-38390-1289403737,3115_thumb.jpg

post-38390-1289403937,595_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TIPPELISTE:

Vet ikke hvordan jeg linker, så får bli sånn...

Neytiri: 1 Desember :)

Siebaeo: 4 Desember :)

Jesse : 4 Desember :)

Småkjekset: 7 Desember :)

:klemmer:

Selv tror jeg 2 Desember...hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Ikke rart det er dårlig med besøk her når jeg er syyyyygt dårlig på å oppdatere.

Men det går nå i ett her, så er vanskelig. Vi har nå sovet to neter i nytt hus, og ja..uvant, men koselig! Flytter så galne frem og tilbake, og gud bedre, så mye det er. Er mange lass igjen og ting tar tid.

Men ja

JM timen min på Torsdag:

Jeg kom jo til timen, og var så dårlig, jeg hadde noen syke mensmerter, og synes jo at det var veldig merkelig....ikke sånne modningsmerter..

Men ja,hun så roet hun meg ned, og sa at hun kunne sjekke hvordan jeg lå ann, og om det var en kanskje litt tidligere fødesl på gang...GULP! :rødme:

Men ja, alt ser bra ut, hun er fast bestemt på at jeg ikke føder denne uker, men neste var det stor sjanse....vel, jeg tror det før jeg får se det :gjeiper:

Hun sier livormhalsen er på 1 cm,livorunnen er foreløpig lukket.. ...hmm

Har fått bekkenløsning og da, tenkte meg det siden jeg har så vondt bak ved rompen...

Tja tja, blir spennende uke, og mye å ta fatt i! Leiligheten skal vaskes ut på tirsdag, så da må¨det være helt tomt! Flinke kjæresten min, står på , og klager ikke! Vi er to arbeidsjern, og i kveld, skal vi bare slappe av!!!!! Jippi jahooo, kjærestetid! :klemmer::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjapt innom bare. Litt svimmels selv her så jeg må legge meg ned nå..

Men jeg må bare få si; TA DET MED RO KJÆRE DEG!! Du MÅ prioritere deg selv og magen din! Jeg blir nesten litt sint på kjærsten din som lar deg styre sånn.. Fra nå av håper jeg du ikke bærer noe mer enn deg selv og håndveska. Til og fra kafe eller annet kos.. Punktum finale. Og tar det HELT piano. Du skal jo ha overskudd til lille gutten kommer.. Og ikke minst; til å få han ut.. Må nesten komme med pekefingeren her (for det er du så flink til selv ;) ) men det er ikke bra at du sliter deg sånn ut.. Det er jo tydeligvis ikke lenge igjen nå! :hjerte: Og det krever sitt - nå må du sove, hvile, spise godt og bare lade opp fysisk og mentalt. Og nyte den siste ventetia. :)

Oh lord.. nå ropes det på pupp og jeg som er så trøtt.. :søvn: You see..? ;)

Tenk nå blir du snart mamma :rødme: Det kan helt klart anbefales.. :hjerte:

Og regnet med du kom til å like navnevalget vårt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjapt innom bare. Litt svimmels selv her så jeg må legge meg ned nå..

Men jeg må bare få si; TA DET MED RO KJÆRE DEG!! Du MÅ prioritere deg selv og magen din! Jeg blir nesten litt sint på kjærsten din som lar deg styre sånn.. Fra nå av håper jeg du ikke bærer noe mer enn deg selv og håndveska. Til og fra kafe eller annet kos.. Punktum finale. Og tar det HELT piano. Du skal jo ha overskudd til lille gutten kommer.. Og ikke minst; til å få han ut.. Må nesten komme med pekefingeren her (for det er du så flink til selv ;) ) men det er ikke bra at du sliter deg sånn ut.. Det er jo tydeligvis ikke lenge igjen nå! :hjerte: Og det krever sitt - nå må du sove, hvile, spise godt og bare lade opp fysisk og mentalt. Og nyte den siste ventetia. :)

Oh lord.. nå ropes det på pupp og jeg som er så trøtt.. :søvn: You see..? ;)

Tenk nå blir du snart mamma :rødme: Det kan helt klart anbefales.. :hjerte:

Og regnet med du kom til å like navnevalget vårt :fnise:

Ja, jeg vet jeg vet, jeg er flink nå!! Nå burde det henge gulledalje rundt halsen min, for jeg har slappet av i hele dag!!! Nå er det bare sånne kjekke ting. Har bedt kjæresten sette ting høyt. eller i min armhøyde, så jeg kan bare legge det inn i skap/hyller osv, så jeg er blitt mye flinkere. Er bare såååå vanskelig å se på alt rotet rundt meg, føler liksom at jeg mistet fatningen en periode..

Men ja, jeg gleder meg masse jeg da!! Nå er det bare i morgen igjen, så er alt i hus der, og da kan jeg slappe HELT av!!

Vi har leid inn vaskebyrå, for ja, det er jo fantastisk!!!

Slipper jeg tenke en eneste tanke på det...PHEW!

Ser pekefingeren foran meg, og synker ned i sofaen ... :sjenert: :rødme:

Så kos at du er blitt mamma, har akkurat vært inne og skrevet hos deg! Takk for at du tar deg tid til å si hei, og gi "moralpreken" , jeg fortjener det!!

Hørte om fødeslen din stakkars deg, JMM sa det samme til meg når jeg va der den dagen, at den dagen man skal føde, da er man så avhengig av å ha de kreftene, det tar så mye av deg!

Lykke til med mating, krever en hel del allerede ja! Sånn er gutter..ti hiii:)

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...