Luremegpå Skrevet 29. august 2010 #321 Del Skrevet 29. august 2010 Yeah! I'm back..hehehehe:) Ble ikke tur da, gåtur, men besøk hos ei vennine, og det trengtes:)Skravle litt!! Hehe Gleder eg sånn til visning i morgen, håper den står til forventningene vi har:) Deilig å få utløp for litt følelser her, så ja nå er jeg på ann igjen med dagboka miiiiii:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. september 2010 #322 Del Skrevet 2. september 2010 Hello! Har endelig fått lån, ordnet med mellomfinansiering, så må må drømmehjemmet dukke opp littkjapt, eller så må vi vente til etter jul!! Har ikke så mye å klage over nei...må til legen i mårå..ser stjerner, jisses!! Hehe, men håper virkelig alle som titter innom har det bra, og legger igjen noen ord.)! Ser jeg må få ny ticker igjen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. september 2010 #323 Del Skrevet 3. september 2010 Hei! Håper alt begynner å ordne seg og dere finner drømmehuset fort! NAV du vet hvor mye tull jeg har hatt med de.....jævla system funker jo ikke! nærmer deg 3 trimester jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. september 2010 #324 Del Skrevet 3. september 2010 Håper alt går bra hos legen i dag God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. september 2010 #325 Del Skrevet 5. september 2010 Hola! Da er helgen snart over, og jeg gleder meg til første JM time i morgen!!! Lån i bankern er i orden, så nå har vi et par uker på å finne et større hjem, eller så bor vi bare her frem mot Januar/ Februar. I går opplevde jeg noe skikkelig ekkelt..De ble helt stramt under magen, og jeg følte jeg skulle sprenge...men det visste seg at det var kynnere da, men synes det varte lenge jeg...ekkel følelse! Så nå har jeg saf'et meg en venninne som kan stille opp hvis noe skulle skje, siden kjære ikke har fått jobb, og ikke er her til alle døgnets tider. Jeg er glad for at jeg bor to min fra sykehuset:)!! Jeg har også begynt å se jordmødrene på nett, for en fantastisk serie!! Rart å si det, men jeg føler meg mye mer safe nå enn før. Ikke at jeg har vært så redd, men allikevel så ser det så trygt og godt ut:)!! Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. september 2010 #326 Del Skrevet 5. september 2010 Se her har det kommet litt ekstra kilo siden siste...enjoy my sexy underwear as well:) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #327 Del Skrevet 6. september 2010 Flotta magen Håper alt går bra hos JM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #328 Del Skrevet 6. september 2010 fine magen :rødme: Synes ikke du er så stor jeg.....men gud for no lekkert undertøy Håper ting går bra hos JM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 6. september 2010 #329 Del Skrevet 6. september 2010 Hehehe, søde dere er da:) Joda, JM timen gikk så bra så Lagt på meg 6-7 kilo, og hu sa jeg hadde stor mage, så sikkert stor baby, alt var litt vanskelig å si. Hu er ganske sikker på at babyen sitter, og at det er derfor jeg kjenner så lite sparking. Jeg har ofte kynnere da, så hu mente kanskje at jeg kom til å være heldig og at fødselen ikke tok all verdens med tid.. Hmhm, får se på det da! Gleder meg nå til UL neste Tirsdag:) Jordmor sa det var lurt, så vi fikk se hvordan gutten vår ligger:) ( sitter) hehe Snille søde gutten vår, du har bare å snu deg!!! Skal nå shoppe undertøy Neytri Hehehe:) Ha ein fiiiine dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #330 Del Skrevet 6. september 2010 Skal nå shoppe undertøy Neytri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. september 2010 #331 Del Skrevet 12. september 2010 Hellu! Back:) Har hatt noen dager i utlanndet for ¨å besøke familie, og føler jeg har gått og gått, shoppet endel til kjæreste og litt itl baby, lite til meg selv, og det var nedtur, men sånn er det da! Fornen er fin, hann sparker i blæren all the time, så ja, glad doen er rett i nærheten:) Hehe Gleder meg til å se min kjære i kveld, har ikke sett han på en uke!!!! Det er litt for lenge vel? Bortsett fra det , så er formen ganske fin, men merker det er vodt å bøye seg fremover osv, men får bare finne andre løsninger, for det er lenge igjen enda.. :gjeiper: Fått UL time i morgen istedenfor tirsdag, det passet bedre, så det blir superdeilig! 10 uker siden vi så han sist, så ja, siden JM sier han sitter, så håper jeg virkelig at han har begynt å snu seg litt nedover da..skal ikke ha noe setefødsel!! Venter ennå på at drømmerekkehuset skal dukke opp, men ser dårlig ut, så å vi bare instiile oss på et soverom da...., og bad på 3 kvm liksom..jaja, klarer det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. september 2010 #332 Del Skrevet 12. september 2010 1 uke :klø: Prøv 5!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. september 2010 #333 Del Skrevet 12. september 2010 Hehe,,,va det alt du sko skrive Neytri? snurt...hmf! Hehe Jaja,been there, tro meg, men når din mann e hjemme har du han der i 5 uker i strekk. Jeg ser min et par dager i uken all the time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. september 2010 #334 Del Skrevet 12. september 2010 haha.....skriver med en hånd da vettu Ja sant det...uff er ikke lett, men skal ikke han flytte in snart eller??? Kan vel ikke holde på sånn når mini kommer vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. september 2010 #335 Del Skrevet 12. september 2010 Hehehe, du e goa!!! Det er godkjent:) hihi Ja, nei han kommer, men er ikke bare bare å få jobb, vi bor i storby, og her er det mange søkere på de få stillingene som passer, men jeg skal alltids klare meg jeg da. Det viktigste er at jeg vet han kommer, en når det blir...senest Januar tenker jeg.. Lalalala, krysser alt jeg kan !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. september 2010 #336 Del Skrevet 12. september 2010 Ja håper han finner noe snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 15. september 2010 #337 Del Skrevet 15. september 2010 Ja, off, ser vanskelig ut! Fikk ikke kome til intervju til jobben han hadde søkt på engang, og han er kvalifisert til den. Men jeg klarer meg jeg, så far så good! Viktigste er at han er her når jeg føder, så får vi ta det defra:)!! 29 uker i dag da <3<3<3!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. september 2010 #338 Del Skrevet 15. september 2010 Neimen har vi gått glipp av å juble for at du er jo i tredje trimester!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. september 2010 #339 Del Skrevet 15. september 2010 OI!! Hurra for 3 tri!!! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. september 2010 #340 Del Skrevet 15. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå