Gjest Miam Skrevet 27. februar 2010 #21 Skrevet 27. februar 2010 må bare si noe... de like herlige året rundt. Ser de hele tiden, og de er et godt innslag på Stovner ;D Så koselig Jeg synes de virker som en herlig gjeng! Gleder meg til den nye sesongen begynner!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #22 Skrevet 28. februar 2010 Jeg digger serien, og jeg ler med dem, ikke av dem. Denne serien slår "i en annan del av køping", som er den svenske "versjonen", men den når ikke tangerudbakken opp til knærene engang. Det eneste jeg synes er kjedelig med serien er Anne, ikke vondt ment, men alt som har med henne å gjøre er gørr kjedelig. "Anne på tur til sverige", "anne spiser middag hjemme hos moren", "anne skal fikse hånden" osv, gørr kjedelig. Jeg har sett introen til sesong 2 på youtbe, og 2 teasere, og Anne er visst ikke med lenger, har hun flyttet? :D
Gjest Squill Skrevet 12. mars 2010 #23 Skrevet 12. mars 2010 Ååå, det var så koselig å se sesongstarten i går. Jeg ble helt rørt da jeg så at de fikk Gullruten selv om de egentlig ikke vant prisen... Det er så herlige folk som er med! Jeg blir i ordentlig godt humør av å se på, og programmet er en så fantastisk kontrast til annen reality-tv med falske og slemme mennesker.
Snasen Skrevet 12. mars 2010 #24 Skrevet 12. mars 2010 Åhh... *elsk* :rødme: De lever livet. Mer enn mange andre... man har faktisk mye å lære av disse mtp livsglede/gnist, etc.
Gjest flott program Skrevet 12. mars 2010 #25 Skrevet 12. mars 2010 Jeg digger serien, og jeg ler med dem, ikke av dem. Denne serien slår "i en annan del av køping", som er den svenske "versjonen", men den når ikke tangerudbakken opp til knærene engang. Det eneste jeg synes er kjedelig med serien er Anne, ikke vondt ment, men alt som har med henne å gjøre er gørr kjedelig. "Anne på tur til sverige", "anne spiser middag hjemme hos moren", "anne skal fikse hånden" osv, gørr kjedelig. Jeg har sett introen til sesong 2 på youtbe, og 2 teasere, og Anne er visst ikke med lenger, har hun flyttet? :D Anne ville ikke være med.
Gjest Silvermist Skrevet 12. mars 2010 #26 Skrevet 12. mars 2010 Jeg storkoser meg med Tangerudbakken, makan til gode og morsomme personligheter!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #27 Skrevet 12. mars 2010 Anne ville ikke være med. Jepp, fikk med meg det igår på sesongstarten, og det var jeg jaggu glad for. Hun virker som en hyggelig dame, det er ikke det, men 99% av det som handler om henne var til å sovne av. Merkelig at hun mente at det ble for mye filming av henne, når det kun var ca 2-3% om henne i hver episode, resten ble fordelt over de andre. Det var litt av en åpning, og jeg har lært meg at man også kan bruker frukt når man banner, hahaha, jeg digger cecilie! Jeg synes ikke at alderforskjellen mellom henne og Olav er så ille, og de trives jo så godt sammen, de passer veldig bra sammen. Var det bare jeg som fikk inntrykket at det var to stykker i første sesong som likte Olav? Det kan godt hende at jeg tolker det feil, men det virker som at Lene også liker Olav godt. Lene er hun på jobben til Olav med lyst hår og briller, som sto rett ved siden av han når de jobbet. Anyway, dette er en serie man blir virkelig glad av. Hvorfor se på drittserier som paradise hotel og hotell cæsar ol. når man har Tangerudbakken? Jeg håper at de har produsert flere episoder enn i sesong 1, dvs. 8 episoder.
Gjest fisk Skrevet 12. mars 2010 #28 Skrevet 12. mars 2010 Tenker at det gjør folk mindre "redd" for de som er annerledes (meg iberegnet) og det er jo en bra ting
Gjest Miam Skrevet 12. mars 2010 #29 Skrevet 12. mars 2010 Ble så rørt når Berserk-gutta gav de gullruta si :rødme: De er så fine!
Rotehøna_21 Skrevet 14. mars 2010 #30 Skrevet 14. mars 2010 Ja, syns det var herlig gjort. Jeg hadde jo sett på reklamen at de sa de hadde vunnet den, så skjønte jo ingenting da de ikke vant. Men så ga de gutta den til dem.Så utrolig bra gjort!
cyanid Skrevet 16. mars 2010 #31 Skrevet 16. mars 2010 vi har kun tv3 her, men fikk sett det i fjor. Hun var så herlig hun der "en sang om å være annerledes" etterfulgt av et snålt blikk
hjertesukka Skrevet 16. mars 2010 #32 Skrevet 16. mars 2010 Jeg koste meg fordervet med den scenen der hun går og kjøper Alexander Rybak sin CD, så rett hjem til dans på stuegolvet. Hun skulle egentlig kjøpe den til bursdagen sin, men klarte ikke vente. Kjenner meg igjen!
Gjest luremegpå Skrevet 16. mars 2010 #33 Skrevet 16. mars 2010 De er herrlige, og de er så utrolig sjarmerende synes jeg:) Det er mye glede, kjærlighet, og kreativitet ikke minst! Nei, denne serien rører meg i senk altså, og jeg håper de orker å lage mange sesonger.) Me LOVE Tangerudbakken borettslag:)!!
Gjest Squill Skrevet 19. mars 2010 #34 Skrevet 19. mars 2010 Tenk at Cecilie og Bjørn Terje har blitt kjærester Og jeg synes Olav og Hege Anette var så utrolig søte sammen på vei til Rybakkonserten!! Han er så oppmerksom og snill. Herlige mennesker, altså!
memorie Skrevet 19. mars 2010 #35 Skrevet 19. mars 2010 Jeg også ser Tangerudbakken jver torsdag. har jeg ikke anledning, så har vi heldigvis pbr dekoder med opptak :D Syns Cecilie og BT er kjempesøte som par. Og Cecilie styrer og ordner og sjefer. Liker at de er seg selv 100% med kamera tilstede Blir glad i de av å bare se de på tv, og skulle ønske jeg kjente de alle perssonlig. Tror de har my å bidra med i livene til de rundt seg
redchilli Skrevet 19. mars 2010 #36 Skrevet 19. mars 2010 Jeg fikk ikke sett i går Vet noen hvilken dag det går i reprise?
ejoty Skrevet 19. mars 2010 #37 Skrevet 19. mars 2010 Jeg fikk ikke sett i går Vet noen hvilken dag det går i reprise? Søndag kl. 19.00!
Purple Basil Skrevet 23. mars 2010 #38 Skrevet 23. mars 2010 Kjempesøt serie med kjempesøte mennesker :rødme: Håper det kommer mange sesonger :D
Gjest Silvermist Skrevet 25. mars 2010 #39 Skrevet 25. mars 2010 Cecilie til Hege-Anette: "Du kan si det til meg, min munn er lukket med ti høns." Så herlig!
Gjest Squill Skrevet 25. mars 2010 #40 Skrevet 25. mars 2010 Cecilie: "Min munn er lukket som ti høns" Åh, jeg elsker dette programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå