Gjest Madden Skrevet 6. september 2004 #581 Del Skrevet 6. september 2004 Føler sånn med deg Zianta! :trøste: Det finnes ikke noe verre enn at en begynner å blø sånn...og særlig når det er mengder også!! Håper du slipper flere slike overraskelser nå! Godt at alt stod bra til.... Klamrer seg fast lille spire, og det er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. september 2004 #582 Del Skrevet 6. september 2004 Stakkars deg! :trøste: Det må ha vært en fryktelig opplevelse, helt til du så hjerte slå. Så utrolig glad jeg ble. Fryktet det værste da jeg begynte å lese innlegget ditt Håper inderlig du slipper mer tull nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 6. september 2004 #583 Del Skrevet 6. september 2004 Skjønner godt at du ble engstelig ja. Så mye blod skal det jo bare ikke komme. Håper alt går bra nå.... Krysser fingrene for deg videre slik at dette ikke skjer igjen *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. september 2004 #584 Del Skrevet 7. september 2004 Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Blir veldig glad når noen vil støtte meg i denne ventingen. Nå er ventetiden over og jeg har testet positivt. Tusen tusen takk for støtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #585 Del Skrevet 9. september 2004 Tusen takk for oppmuntring og støtte i dagboka mi! Setter utrolig stor pris på tilbakemeldingene dine, og alle gode råd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. september 2004 #586 Del Skrevet 9. september 2004 Hvordan går det med deg nå? :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. september 2004 #587 Del Skrevet 9. september 2004 Det lurer jeg også på... Men jeg satser samtidig på at ditt fravær betyr at du nyter svangerskapet og har det knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 9. september 2004 Forfatter #588 Del Skrevet 9. september 2004 Så koselig med alle som har vært på besøk hos meg. Og jeg som ikke har vært noe flink å skrive i det siste. :oops: Stor klem til, Madden Jeg er 100% sykemeldt igjen. Og det kommer jeg til å være fram til etter ordinær ul. Så det blir i hvert fall minimum 4 uker til. Jeg var innom jobben på tirsdag og sa i fra der. De skulle få inn en vikar for meg nå, så da slipper jeg å tenke på alt som hoper seg opp. I morgen skal tenkte jeg at jeg skulle dra innom en garn butikk og kjøpe garn slik at jeg kan begynne å strikke vognteppe til den lille. Mamman min skal brodere et babyteppe som er kjempe fint. Men et så stort prosjekt kunne ikke jeg startet på. Da ville det kanskje blitt ferdig til mine barnebarn. I dag fikk jeg 2 store Ikea poser med baby klær av en venninne. Det var fra størrelse nyfødt til ca 1 år. Det var kjempe fint, for da kan jeg bare suplere med det jeg mangler. Hun har to gutter, men om jeg får en jente så er det mye av det som kan brukes allike vel. 13+2 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. september 2004 #589 Del Skrevet 9. september 2004 Så godt å høre at alt er vel med deg. Koz deg som sykemeldt, sleng beina på bordet og nyyyt at du virkelig er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. september 2004 #590 Del Skrevet 10. september 2004 Skriver under på Pondusas innlegg... Og god helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. september 2004 #591 Del Skrevet 10. september 2004 Kjempebra at alt står bra til og at du er sykemeldt. Håper du klarer og nyte tiden og ikke bare tenker jobb. Sikkert litt lettere nå som de skal skaffe vikar alt hoper seg ikke opp på samme måte. Så artig med klær da, gleder meg til søstera mi skal lesse over til meg. Håper vi prates snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. september 2004 Forfatter #592 Del Skrevet 10. september 2004 I dag var jeg på kontroll hos legen igjen. Alt så bra ut. Blodprosent, blodtrykk og urin var fine. I eneste han kommenterte var at jeg hadde gått ned 1 kg siden sist kontroll for 14 dager siden. Han lurte på om vi skulle prøve å høre hjertelyden til babyen. Det ville jeg gjerne, :-D men han sa at jeg ikke måtte bli skuffet om vi ikke hørte noe. Fosteret er fremdeles så lite at det kan være vanskelig å treffe. Men han greide det!!! Kjempe gøy å høre den raske dunkingen. Men vi fikk ikke telt hjerteslagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. september 2004 #593 Del Skrevet 10. september 2004 Kjekt å høre at alt står bra til med deg og lille vampyr! Har du forresten funnet ut noe ang. blødningene som du har hatt? Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. september 2004 Forfatter #594 Del Skrevet 10. september 2004 Nope! Ingen som har noen forklaring annet enn: "Det er sånn som kan skje, noen blør mer enn andre." Det hjelper ikke meg, for jeg vil jo gjerne vite. Får bare ta en dag av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. september 2004 #595 Del Skrevet 11. september 2004 Godt å høre at du er sykmeldt ja!! Du må ta livet med ro nå...iallefall for den lille's skyld!! Så herlig å ha hørt lyden da!! Håper du får ei fin helg, og at du koser deg og slapper av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. september 2004 #596 Del Skrevet 14. september 2004 Godt å høre at du er sykemeldt sånn at du får slappet skikkelig av. Takk for hilsen i boka mi. Gleder meg til i morgen. Er liksom da skikkelig i gang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #597 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. september 2004 #598 Del Skrevet 16. september 2004 Det kan ikke være at du har hatt 2 fostre og har mistet det ene da...? Det skjedde nemlig med meg. På ultralyden kunne de se den ene tomme fostersekken. For all del - jeg er ikke lei meg eller noe: Jeg har jo verdens søteste lille Andreas jo... Visste heller ikke om at der var to. Er innom deg og sjekker dann og vann. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 16. september 2004 Forfatter #599 Del Skrevet 16. september 2004 Hjelp! Hvem har stjålet kondisen min? Jeg var ute og klipte gresset nå, og tror dere ikke jeg nesten er anpusten etter på! Vi har ikke store plenen heller, kanskje 40 kvadrat. Der kan man se hvor fort den lille formen jeg opparbeidet meg fram til juni varte. *sukk* Nei, Maya det var ikke to der. Fordi dette er prøverør, så var jeg til ul i uke 8. Da kunne vi bare se et foster. Det andre egget forsvant nok i den første krafitge blødningen jeg hadde 11 dager etter egg innsetting. Men nå har jeg ikke blødd siden jeg ble innlagt, og det er 14 dager siden i morgen. Var hos legen en liten tur i dag for å fornye sykemeldingen. Han vil ikke at jeg skal gå på jobb igjen før rundt uke 20. Litt kjedelig å være hjemme, men deilig også - sove lenge om morgenen! I dag har jeg kommet til 14+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. september 2004 #600 Del Skrevet 16. september 2004 Godt å høre at det går bra med deg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå