Såpeboble Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #501 Del Skrevet 25. juli 2010 Fantastisk presisering av at sursild gjalt snopet! *ser for meg Såpeboble sitte og knaske ekte-sursild-fisk på kino* Inception står egentlig på lista hos oss også, håper jeg og kjære rekker å se den før eller i ferien! Jeg skal gjøre mitt beste for å motstå snophylla, men lover ingenting! Jeg var egentlig også litt skeptisk, men etter at jeg så traileren så har jeg kjempelyst å se den. Det var fullt i går, men vi skal definitivt se den en dag Hehe, bra det var snopet ja Ohoho, nå så jeg for meg en peson som frar med seg et glass med sursild og en gaffel som kinosnacks! Lukta ville sikkert gått hjem hos de som sitter i nærheten! Godt å se at du er menneskelig du og, forresten Enig med de andre: når du er så flink ellers er det ingen krise. Okei, okei, jeg hadde vel strengt tatt ikke trengt å spesifisere at det var godteri jeg gomlet i meg på kinoen, :fnise: I går var vi på fjelltur og på badestranden. I dag blir det grillings med marshmellows og det hele Man må nyte de få dagene man har med fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #502 Del Skrevet 25. juli 2010 Sitter her og lurer på om jeg skal trene styrke i morgen tidlig eller om jeg skal gå på en eller annen time i morgen ettermiddag... Klarer ikke helt å bestemme meg. Trente ikke i dag, gikk heller tur i parken med sambo før vi dro hjem på verandaen og grillet og delte en flaske vin mens vi spilte yatzy (ble inspirert av -Carries dagbok ) Koselig Nå ser vi film med Vin Diesel, aner ikke hva filmen handler om, men kjenner jeg kunne gitt mye for en het natt med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. juli 2010 #503 Del Skrevet 25. juli 2010 Tren i morgen tidlig, så har du hele resten av dagen fri! det var ihvertfall mest logisk i pingting-land, men det kan jo hende det er annen logikk som er gjeldende i boble-land. Hehehe, for å sitere ei venninne av meg: jeg har ikke helt sansen for sånne muskelmenn, men i Vin Diesel sitt tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. juli 2010 #504 Del Skrevet 26. juli 2010 God mandag morgen! (lager en fiktiv sol, det er ihvertfall ingen ekte her...) Ble det noen trening på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 26. juli 2010 Tren i morgen tidlig, så har du hele resten av dagen fri! det var ihvertfall mest logisk i pingting-land, men det kan jo hende det er annen logikk som er gjeldende i boble-land. Hehehe, for å sitere ei venninne av meg: jeg har ikke helt sansen for sånne muskelmenn, men i Vin Diesel sitt tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak. Helt enig med venninna di Hmm, ja det hadde nok vært logisk å trene i morgest, men kroppen min protesterte. Den skal tross alt trene tidlig på onsdag med PT, så i dag får det bli jazzercise på ettermiddagen istedetfor. God mandag morgen! (lager en fiktiv sol, det er ihvertfall ingen ekte her...) Ble det noen trening på deg? Ingen trening enda, dessverre. Orket ikke engang å gå til jobb,så tok bussen selv om det verken regner eller blåser... Får skylde på at jeg brukte så lang tid på å forberede lunsj og middag (skal være på jobb til kl 1745 i dag, så kan jeg gå rett herfra til treningen som begynner kl 18) til idag. Ble eggerøre til frokost, tunfisk og knekkebrød til lunsj og tunfisksalat til middag. Er ikke noe stor fan av tunfisk egentlig, men et er proteinrikt og man trenger ikke varme det, så da ble det det i dag. Det er ikke sol her heller, forresten *fattig trøst :fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 26. juli 2010 Brukte pausen min på shopping i dag. Kjøpte meg en hel bærepose med undertøy for litt over 300kr! Cubus hadde salg, 99kr for triumph bh, 19 kr for truse i samme merke, 49kr for en annen bh (husker ikke merke) osv osv. Kjøpte meg også 1pk ferdig oppkuttet salatskinke, spansk kyllingpålegg med hvitløk og paprika og en pakke knekkebrød. Orket rett og slett ikke tanken på hermetisk tunfisk , samme hvor sunt og lettvint det er! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. juli 2010 #507 Del Skrevet 26. juli 2010 Etter alt det arbeidet med tunfisktilberedning, så ble det ikke en eneste bit? Jeg skjønner deg godt jeg, tunfisk er ikke mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 26. juli 2010 Etter alt det arbeidet med tunfisktilberedning, så ble det ikke en eneste bit? Jeg skjønner deg godt jeg, tunfisk er ikke mat! Ja, jeg veeeet... Men, men, tunfisken går ingen plasser, kanskje jeg heller prøver å lage en tuna- bake der jeg blander kjøttet med saus,pasta og ost. Da blir det nok mer fristende, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 27. juli 2010 Det ble jazzercise i går + gåtur hjem I dag blir det 70 min yoga med mor Hun har lenge hatt lyst til å prøve det, men hadde ikke lyst til å gå dit alene. Jeg er ikke noe stor fan av yoga akkurat, men tenkte jeg kunne dra på treningssenteret en drøy halvtime i forveien for å ta litt kondisjonstrening først, og så ta yogaen som "nedtrapping". Akk, trøtt i dag. Våknet midt på natta og trodde det var morgen... Tror jeg må hente meg noe kaffe snart, har et møte om en time og bør jo helst være våken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2010 #510 Del Skrevet 27. juli 2010 Du var med andre ord mye flinkere enn meg i går, jeg og fråtset i helt uten grunn... Skikkelig trøtt jeg også, det skal bli godt med langhelg! Håper du får en grei dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 27. juli 2010 Du var med andre ord mye flinkere enn meg i går, jeg og fråtset i helt uten grunn... Skikkelig trøtt jeg også, det skal bli godt med langhelg! Håper du får en grei dag på jobb! Det er godt med sånne dager av og til Jaa, du har jo bare 1 1/2 dager igjen så har du helg, heldiggrisen! Jeg har våknet litt nå etter en stor kopp med kaffe og radioen på "full guffe" inne på kontoret. Lagde meg skinkesalat i morgest som jeg skal ha til middag på slutten av dagen i dag siden jeg ikke rekker å lage noe ordentlig før treningen. Nam, gleder meg allerede. Matmatmatmatmat! Hvorfor må det være så godt???! Håper du også får en bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #512 Del Skrevet 28. juli 2010 Dagens trim: 25 min på ellipsemaskinen 25 min intensiv trening med PT. Premie for å ha vært flink jente: Steambadstu, hårkur og frokost på Elixia Treninga med PT var hard i dag. Han hadde laget et sirkeltreningsprogram hvor jeg skulle gjøre følgende uten pause mellom settene: Markløft Push ups i terapimaster (hendene i to løkker fra taket istedenfor på golvet) Roing i terapimaster Planken med en fot løftet over bakken Løpe så fort jeg kunne fra punkt til punkt i gymsalen, frem og tilbake,frem og tilbake med lenger distanse hver gang. Så var det en meget kort pause (30sek-40sek?) før det var påan igjen. Tre ganger. Men godt å ha det unnagjort for i ettermiddag blir det nok litt shopping Jeg spurte forresten PT om han ikke kunne lage et kostholdsprogram til meg. Det skulle han Litt lettere å være flink å spise sunt hvis man har noe å gå etter Gått ned 300 g siden forrige uke forresten. Satser på at det bedrer seg når kostholdet blir bedre igjen ,har jo blitt endel grilling av marshmellows i det siste... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 29. juli 2010 Damdidei og takk for sist, kjære dagbok I dag har jeg brukt lunsjen til shopping igjen. Utrolig hvor mye man får gjort på en halvtime Jeg kjøpte meg en ny treningbukse og en ny t-skjorte som passet til - og i en størrelse jeg aldri før har kjøpt, til og med :gliser: Så i dag blir det zumba i nye treningsklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. juli 2010 #514 Del Skrevet 29. juli 2010 Hah, grattis med ny og mindre topp! Sånn hermetisk tunfisk ække no godt altså. Men det er sunt og billig, man må bare kunne forkle den! Jeg pleier å ha den sammen med revet gulrot og skiver med stangselleri og sweet chilli saus. Det er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 29. juli 2010 #515 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei TS! Kan jeg spørre hvor mye du har gått ned siden du startet? Jeg holder selv på med en livsstilsendring, og har gått ned 8kg siden nyttår. Helt ene og alene Er stolt over det, men vil gjerne gå ned 9kg til men det står bom stille. Både på cm og kg. Har gjort i over to mnd.. Har du opplevd at det har stått stille i perioder? Hva gjorde du da for å få tilbake motivasjonen? Motiverende og lese Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 29. juli 2010 Hah, grattis med ny og mindre topp! Sånn hermetisk tunfisk ække no godt altså. Men det er sunt og billig, man må bare kunne forkle den! Jeg pleier å ha den sammen med revet gulrot og skiver med stangselleri og sweet chilli saus. Det er godt! Ahaaa, det må prøves! (uten stangselleri da... :gjeiper: Men vårløk må jo funke like bra, tenker jeg ) Kanskje blande inn litt mager kesam også? Og salt og pepper? *tar over hele oppskrifta til stakkars pingting :gjeiper: Hei TS! Kan jeg spørre hvor mye du har gått ned siden du startet? Jeg holder selv på med en livsstilsendring, og har gått ned 8kg siden nyttår. Helt ene og alene Er stolt over det, men vil gjerne gå ned 9kg til men det står bom stille. Både på cm og kg. Har gjort i over to mnd.. Har du opplevd at det har stått stille i perioder? Hva gjorde du da for å få tilbake motivasjonen? Motiverende og lese Lykke til videre! Hei og velkommen! Gøy at du syns boka mi er motiverende, selv om den har hatt en tendens til å gli ut i nattmat og øl noen ganger :gjeiper: Så flink du har vært å gå ned så mye helt uten hjelp! Wow! Jeg hadde sikkert ikke klart å gå ned et gram uten hjelp fra PT, iallefall på begynnelsen! Bra jobba Etter at jeg sluttet på ned i vekt programmet i mai måned har det gått saktere med vektnedgangen min. Mener jeg stod stille 2-3 uker da, men det var hovedsaklig pga overdreven godtespising og festing, så vidt jeg husker Fra februar til mai gikk jeg ned 12kg, og siden den gang har jeg gått ned 7,5 kg til. Så 19,5 kg tilsammen Trikset for å komme over en stillperiode er å endre spisemønster og treningsmønster for å gi kroppen et lite spark bak Trener du? Tror det kan hjelpe godt på å begynne med feks intervalltrening. 4*4 er jo en klassiker, men i det siste har 20sekunder*4 set blitt veldig populært. Det er slitsomt, men verdt det! Hvordan er kostholdet ditt da? Noe du kan endre der, kanskje? Masse lykke til, dette klarer du! Kan late,sjokisspisende meg, kan du også! :) Hold meg gjerne oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. juli 2010 #517 Del Skrevet 30. juli 2010 Ahaaa, det må prøves! (uten stangselleri da... :gjeiper: Men vårløk må jo funke like bra, tenker jeg ) Kanskje blande inn litt mager kesam også? Og salt og pepper? *tar over hele oppskrifta til stakkars pingting :gjeiper: Hei og velkommen! Gøy at du syns boka mi er motiverende, selv om den har hatt en tendens til å gli ut i nattmat og øl noen ganger :gjeiper: Så flink du har vært å gå ned så mye helt uten hjelp! Wow! Jeg hadde sikkert ikke klart å gå ned et gram uten hjelp fra PT, iallefall på begynnelsen! Bra jobba Etter at jeg sluttet på ned i vekt programmet i mai måned har det gått saktere med vektnedgangen min. Mener jeg stod stille 2-3 uker da, men det var hovedsaklig pga overdreven godtespising og festing, så vidt jeg husker Fra februar til mai gikk jeg ned 12kg, og siden den gang har jeg gått ned 7,5 kg til. Så 19,5 kg tilsammen Trikset for å komme over en stillperiode er å endre spisemønster og treningsmønster for å gi kroppen et lite spark bak Trener du? Tror det kan hjelpe godt på å begynne med feks intervalltrening. 4*4 er jo en klassiker, men i det siste har 20sekunder*4 set blitt veldig populært. Det er slitsomt, men verdt det! Hvordan er kostholdet ditt da? Noe du kan endre der, kanskje? Masse lykke til, dette klarer du! Kan late,sjokisspisende meg, kan du også! :) Hold meg gjerne oppdatert Hei og takk for svar! Joda, er ganske fornøyd. Men har som sagt veldig lyst til å gå ned 9kg til.. Vet ikke om det går , men vil iallefall ned 4 til. Jeg trener ja, trener minst 2 ganger i uke, ofte 5 ganger. Varierer mellom styrke og kondisjon. Er medlem av vg`s vektklubb, så jeg føler selv at jeg har fått ganske grei kontroll over maten og kostholdet. Aner ikke hva jeg gjør galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #518 Del Skrevet 30. juli 2010 Hei og takk for svar! Joda, er ganske fornøyd. Men har som sagt veldig lyst til å gå ned 9kg til.. Vet ikke om det går , men vil iallefall ned 4 til. Jeg trener ja, trener minst 2 ganger i uke, ofte 5 ganger. Varierer mellom styrke og kondisjon. Er medlem av vg`s vektklubb, så jeg føler selv at jeg har fått ganske grei kontroll over maten og kostholdet. Aner ikke hva jeg gjør galt.. Hm, høres jo ut som om du gjør alt "riktig" da. Får satse på at du begynner å gå ned igjen snart da! *krysser fingrene for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. juli 2010 #519 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå har jeg skumlest gjennom de siste innleggene dine og oppsummerer kjapt: Vin Diesel Yatzy er genialt Hurra for shopping og topper i mindre størrelser 19, 5 kg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. juli 2010 #520 Del Skrevet 30. juli 2010 Hm, høres jo ut som om du gjør alt "riktig" da. Får satse på at du begynner å gå ned igjen snart da! *krysser fingrene for deg* Takk takk Skal på kroppsanalyse hos sats i morgen, med PT, så da håper jeg at jeg kan få noen tips til å nå målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå