Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2010 #441 Del Skrevet 2. juli 2010 Håper din fredagsmorgen er mer produktiv enn min! Jeg er egentlig mest klar for helg, og fant ut nå like før ni at tida går usedvanlig sakte!! Synes i grunn jeg har vært her lenge nok til at det snart er tid for å gå hjem, men tror ikke sjefen er enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 2. juli 2010 #442 Del Skrevet 2. juli 2010 Haha, av og til går det bare sakte Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 5. juli 2010 Endelig tilbake på nett! Har hatt trøbbel med routeren hjemme, så helga har gått utsedvanlig tregt- iallefall søndagskvelden! Men nå er alt vel. Hele helga har gått med til spising og atter spising. Ikke har jeg fått trent heller... Så i dag var det bare en ting å gjøre. Jeg stod opp tidlig, kjørte sambo på jobb (lang omvei...) og satte kursen mot treningssenteret. 20 min ellipsemaskin som oppvarming og 45 min tung styrketrening etterpå. Ble kokende varm og kjente kaloriene rase av Etterpå ble det steambadstu og frokostblanding før jeg kom på jobb. Deilig! Ah, jeg har begynt å elske morgentreninger! Man får så god start på dagen og har hele ettermiddagen fri i tillegg. Middag i dag blir ovnsbakt laks og ass. rotgrønnsaker- bl.a. neper! Forandring fryder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 5. juli 2010 #444 Del Skrevet 5. juli 2010 Morgentrening er tingen Vet ikke om det kan kalles morgentrening når jeg trente kl. 11? Men jeg stod opp 10, så det var jo omtrent det første jeg gjorde Du må forresten sende meg en melding med den derre linken til kurset. Satt og søkte i går, men fant det ikke. Samboern har kanskje også lyst å være med, hvis det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. juli 2010 #445 Del Skrevet 5. juli 2010 I dag har jeg en av mine late dager. Stod opp kl 06 ...altså, jeg så jo at du ikke fikk gjort så mye, men de to setningene der passer bare IKKE sammen uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 6. juli 2010 Morgentrening er tingen Vet ikke om det kan kalles morgentrening når jeg trente kl. 11? Men jeg stod opp 10, så det var jo omtrent det første jeg gjorde Du må forresten sende meg en melding med den derre linken til kurset. Satt og søkte i går, men fant det ikke. Samboern har kanskje også lyst å være med, hvis det er greit Link sendt! Selvfølgelig kan mannen også være med hvis han har lyst Ja, jeg stemmer for at det kan kalles morgentrening! Var det ikke herlig å få det gjort så tidlig på dagen?? ...altså, jeg så jo at du ikke fikk gjort så mye, men de to setningene der passer bare IKKE sammen uansett! Du har et godt poeng der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 6. juli 2010 Jajamensann! I dag skal jeg vokse leggene og i morgen blir det frisørbesøk. Skal bli herlig å få fikset seg litt opp til vi reiser avgårde til UK denne uka Jeg ser virkelig fram til en fantastisk sjokoladekake de har der og til å kjøpe masse klær til (forhåpentligvis) en billig penge. Jeg "trenger" ny jakke, topper, treningstøy, smykker,hårkur, ansiktsmasker,taxfreesprit, hårpynt... You name it, i need it! :gjeiper: Dagen på jobb startet bra. Jeg tok tak i en vanskelig sak jeg har hatt liggende litt for lenge. Skal bli godt å ha den unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2010 #448 Del Skrevet 6. juli 2010 Oooo, UK! Hvor skal du? Vi var i Manchester i mai og London i juni... Ha en fin dag på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 6. juli 2010 #449 Del Skrevet 6. juli 2010 Åh, du er så heldig som skal til UK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 7. juli 2010 Oooo, UK! Hvor skal du? Vi var i Manchester i mai og London i juni... Ha en fin dag på jobb!! Jeg jobbet hardt og og iherdig inkl to timer overtid igår,så lykkeønskningen din må ha funket, hehe:)Vi skal til en liten (i UK målestokk,riktignok) by utenfor London, men har vært der mange ganger før,så jeg vet at shoppingmulighetene er strålende der likevel;) Åh, du er så heldig som skal til UK Ja, jeg gleder meg, men ser ikke frem til å pakke kofferten-det er jo et evig styr hver gang siden jeg er så utrolig treg å komme igang Trening i morgest med PT. Syklet 25 min på ergometerskykkel før vi skulle møtes,ble god og varm. Etterpå skulle vi trene bein- gjett om det brant i lårene etter en stund! Men som alltid var det deilig etterpå da jeg satte i steambadstua og da jeg spiste frokost og leste avisa før jeg dro på jobb. Har gått ned 700g siden forrige uke, så det går attskillig saktere nå enn da eg var under konstant oppsyn av PT, men , men. Er fornøyd med 700g egentlig. Så får vi se etter ferien da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 7. juli 2010 Ah, godt å få klippet seg! Må si jeg er overrasket over frisøren "min". Jeg har klippet meg der en gang, og kommet innom og stusset luggen to ganger (det tar ca 10min). Likevel husket hun hvor jeg jobbet, detaljer om ferieplanene mine og navnet på byen (ukjent by)hvor jeg hadde et utvekslingsår for nesten 10 år siden! Byen jeg bor i er jo ganske liten (50-60000 innbyggere) men likevel... Men jeg er fornøyd med både klipp og pris. Dessuten gjør hun alltid noe ekstra med håret før jeg drar, feks setter det opp eller lager hollywoodkrøller, så jeg føler jeg har litt ekstra "glam" i dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juli 2010 #452 Del Skrevet 7. juli 2010 Næææ, så hyggelig! Skal du dit jeg tror...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 7. juli 2010 Næææ, så hyggelig! Skal du dit jeg tror...? Det skal jeg Hadde bare ikke så lyst å skrive navnet på byen her siden den i noen sammenhenger "forbindes" med meg. Gleder meg til den sagnomsuste kaka! Smakte du den noen gang, forresten?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 8. juli 2010 Sola skinner, himmelen er blå og jeg sitter inne med pysjamasbuksa på Jeg sov så lenge jeg klarte i dag (0930, da stod nabobikkja og bjeffet som en gal i nesten en time!! ) og tok dyna med i sofaen og så på daytime tv mens jeg tok ansiktsmaske og spiste frokost Herlig. Jeg tenkte jeg skulle vaske og rydde litt her så vi kan komme tilbake til rent hus, men først må jeg pakke kofferten. Problemet er bare at jeg haater å pakke! Har brukt to timer på å finne frem kofferten, legge oppi to kjoler, to par sko og undertøy. Så måtte jeg lage meg en kopp kaffe med sjokoladesmak (vi har sånn fancy maskin som lager en ganske så god kaffechoco ) og se videre påreprisen av dyrepolitiet eller hva enn det er som går på tv på denne tiden av døgnet :gjeiper: Burde lete frem en adapter også...Gahhh, tiltak!! Dessuten skal jeg jo ut å jogge i dag også. tror jeg... Dette kan ta tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 10. juli 2010 Da var man plutselig i UK igjen. Har ikke vart her pa noen ar,sa egentlig ganske merkelig a vare tilbake.. Mange minner og folelser som dukker opp igjen,pa godt og "vondt". Har virkelig startet et etegilde uten like. Hor pa kostholdet per i gar: Frokost: frokostblanding med sjokoladesmak og en kopp te med melk og sukker. Lunsj: Et digert stykke sjokoladekake med to kuler is. 4 smirnoff ice. Middag: Indisk curry med tilbehor og 1 pint med ol. Kvelds: Taxfreesjokolade "i smug" mens jeg pakket opp noe klaer fra kofferten. I dag blir det visst full engelsk frokost horte jeg snakk om... Polse,bacon,egg,bonner,loff... Skal bli godt a komme tilbake til sunne norge igjen med tanke pa mat!! Vi er jo pa besok her,sa ma nesten spise det vi far servert. Men har det veldig fint da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 15. juli 2010 Hjem, kjære hjem! Kjente jeg ikke hadde særlig lyst til å stå opp og gå på jobb i dag.. Rart hvor fort man blir vant til slaraffenlivet! Men,men. Var nok best å begynne påan igjen nå, har sikkert lagt på meg ti kilo på de få dagene jeg var borte. Har ikke gjort stort annet enn å spise og drikke... I dag blir det zumba - skal ta i alt jeg kan for å forbrenne mest mulig Dessuten har jeg kjøpt meg to nye treningsbukser til slikk og ingenting på et utsalgssted for merkeklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2010 #457 Del Skrevet 15. juli 2010 10 kilo var vel å ta i litt, men jeg kjenner til følelsen! Regner med du lett finner igjen de gode vanene (selv om kroppen nå kommer til å forvente fest hver dag en liten stund... ) Ha en fin dag på jobb, og lykke til på zumba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #458 Del Skrevet 15. juli 2010 Hehe, ja huff, får virkelig ikke håpe at det er fysisk mulig å gå opp ti kilo på mindre enn en uke Kjenner at kroppen har litt lyst på noe mer enn bare to usle knekkebrød med skinke og en kopp te, men får bare være hard mot meg selv noen dager til jeg kommer på riktig spor igjen. (Bare synd det snart er helg og "godtedag", jeg er altfor svak til at jeg klarer å la vær å spise godis på en lørdag ass! Jeg eeelsker smågodt!! I tillegg blir det visst noen øl på lørdagen... Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2010 #459 Del Skrevet 15. juli 2010 Oooooo, smågodt! Det er jeg redd det blir på meg i helga også, skal på kino! Og har lovet kjære og smågodt, så da må jeg jo få litt jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 15. juli 2010 #460 Del Skrevet 15. juli 2010 Velkommen hjem Jeg tror også jeg har lagt på meg mange kilo i det siste, men det får bare være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå