Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?

Såpeboble

Anbefalte innlegg

Ånei, så kjipt! Åå, da synes jeg du må trøsteshoppe ja. Så utrolig surt, får dere utsatt turen?

Du raser jo ned i vekt, hvor mye er det totalt nå? :duskedame:

Jeg føler det går litt lettere nå som det er lysere og varmere ute, frister mer med lett salatmat og frukt enn tunge middager :)

Håper du får en fin helg da, selv om det var skuffende med ferien deres.

Takk for det :klemmer: Har avtalt med en venn at vi skal dra på piknik på stranda i morgen hvis været blir bra :)

Har gått ned 16,5 kilo siden jeg startet, så det går stadig fremover :) Enig med deg i at det frister mer med lettere mat nå som sola har kommet frem og det har blitt varmere i været!

I dag skulle jeg og en venn i svømmehallen, men det var stengt pga streik i kommunal sektor.... så da kjørte vi på kiosken, kjøpte is og dro på kafe. Satte på kafeen mange timer og endte opp med å bestille italiensk pizza til kvelds... Ikke akkurat slankemat, men litt må man da kunne unne seg som trøst siden vi ikke kunne reise.

Avbestilte turen, de vi skulle reise med har ingen mulighet til å få fri senere, så da får jeg og sambo evt kjøpe en ny tur senere på året hvis sjansen byr seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16,5? :dåne: Du har vært utrolig flink! Har ikke ord, egentlig! :dåne: :dåne: :duskedame:

Mongosmileyer... :murvegg:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16,5? :dåne: Du har vært utrolig flink! Har ikke ord, egentlig! :dåne: :dåne: :duskedame:

Mongosmileyer... :murvegg:

Takk, takk:)

I dag skulle vi ha vært i syden..

Fikk melding av vennene vi skulle reise sammen med, de lå på stranda og tenkte på oss mens de drakk coctails og solte seg.... Jaja. Ikke vits å være lei seg over noe man ikke kan gjøre noe med.

Det ble faktisk strandtur på meg og en venn i dag også, med bading og piknik og det hele. Kjempekos! Etterpå dro vi på shopping og tilslutt leide jeg en film som jeg så sammen med sambo på kvelden. Hatt en kjempefin dag! :) Det kommer nok nye sjanser med vennetur og taxfree shopping, nå må man bare gjøre det beste ut av ting slik det har blitt :)

I morgen har de lovet like fint vær som i dag, så da blir det kanskje fjelltur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, skjønner godt at det er kjipt å ikke være i syden, hvis det egentlig var planen.. :sukk: Men det høres i det minste atskillig sunnere ut med fjelltur enn cocktailer og strandliv.. ;) Og som du sier selv, det kommer jo alltids nye sjanser! :jepp: Hvorfor ble turen deres avlyst forresten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, skjønner godt at det er kjipt å ikke være i syden, hvis det egentlig var planen.. :sukk: Men det høres i det minste atskillig sunnere ut med fjelltur enn cocktailer og strandliv.. ;) Og som du sier selv, det kommer jo alltids nye sjanser! :jepp: Hvorfor ble turen deres avlyst forresten? :klø:

Sambo ble syk :/

Ja, sunnere med fjelltur enn coctails, du sier noe der :)

Det ble faktisk en ganske lang fjelltur på meg i dag i nydelig solskinn. Brukte 4 timer tur retur og hadde flott utsikt på toppen. Da spiste jeg en hjemmebakt rosinbolle jeg ble tilbudt med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei så kjipt at turen deres måtte avlyses :/

Men det høres ut som du har hatt en fin helg likevel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei så kjipt at turen deres måtte avlyses :/

Men det høres ut som du har hatt en fin helg likevel :klemmer:

Jaaa, i knooow :/ Men,men, har kommet over "sorgen" nå, og som du sier så har jeg hatt en veldig fin helg likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb idag. I kalenderen står jeg enda avmerket med "ferie" og jeg har ikke et eneste oppsatt møte hele uka. Nesten for lite å gjøre her i dag! Men litt godt også, holder på med litt forefallende arbeid og koste meg med god selvplukket salat fra Ica til lunsj. Det var akkurat fylt på nytt, så da var det bare å ta for seg med kylling, kokt egg, skinke, cherrytomater og masse annet godt. Masse proteiner og lite karber. G9alt :)

Slo på stortromma og kjøpte med meg en flaske farris bris også. Skal det være så skal det være! :gjeiper:

Sitter her og vurderer å ta meg en avspaseringsdag på onsdag. Det er lovt kjempefint vær og da frister det med enten piknik på stranda, fjelltur eller utepils. Mmmmm! Noen som vil være med??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb idag. I kalenderen står jeg enda avmerket med "ferie" og jeg har ikke et eneste oppsatt møte hele uka. Nesten for lite å gjøre her i dag! Men litt godt også, holder på med litt forefallende arbeid og koste meg med god selvplukket salat fra Ica til lunsj. Det var akkurat fylt på nytt, så da var det bare å ta for seg med kylling, kokt egg, skinke, cherrytomater og masse annet godt. Masse proteiner og lite karber. G9alt :)

Slo på stortromma og kjøpte med meg en flaske farris bris også. Skal det være så skal det være! :gjeiper:

Sitter her og vurderer å ta meg en avspaseringsdag på onsdag. Det er lovt kjempefint vær og da frister det med enten piknik på stranda, fjelltur eller utepils. Mmmmm! Noen som vil være med??? ;)

Jeg er gjerne med jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gasset i meg masse i det siste, så jeg har mest lyst til fjelltur. Men vi kan jo f.eks kombinere det med en slags piknik? Vi går opp, spiser og koser oss, også går vi ned igjen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gasset i meg masse i det siste, så jeg har mest lyst til fjelltur. Men vi kan jo f.eks kombinere det med en slags piknik? Vi går opp, spiser og koser oss, også går vi ned igjen? ;)

Det kan vi godt :) Kan ta en titt i turbøkene jeg kopierte fra en kollega for en tid tilbake. Kanskej jeg finner en fantastisk tur vi kan dra på:) Eller har du noen ønsker/ideer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi godt :) Kan ta en titt i turbøkene jeg kopierte fra en kollega for en tid tilbake. Kanskej jeg finner en fantastisk tur vi kan dra på:) Eller har du noen ønsker/ideer? :)

Hehe, nei jeg trodde jo ikke det var noen fjelltopper i dette fylket :fnise: Kan du ikke ta en titt i turbøkene og se om du finner noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei jeg trodde jo ikke det var noen fjelltopper i dette fylket :fnise: Kan du ikke ta en titt i turbøkene og se om du finner noe? :)

:fnise: Ja jeg tar en titt når jeg kommer hjem. Er enda på jobb, fikk plutselig allverdens inspirasjon til å jobbe så da var det bare å slå til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærning! ;)

Er det ikke en cocktail som heter fjellbekk? Der har du kompromisset ditt, vettu! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærning! ;)

Er det ikke en cocktail som heter fjellbekk? Der har du kompromisset ditt, vettu! :lol:

:skratte: Jeg er veldig begeistra for tankegangen din! Utrolig bra!! :)

Ja, tok helt av med farris på en vanlig mandag. Skal lørdagen liksom vare hele uka nå??! :gjeiper:

Til middag ble det pitabrød (ikke grovt, fant det ikke- finner det forsåvidt aldri...) med fiskekaker (96 kcal og 1,1g fett per 100g! Utrolig!) og salat og salsa. Godt!!

Sitter og ser ut på sola som skinner. Burde dra ut på joggetur eller iallefall på Elixia, men spørs om jeg heller blir hjemme å baker knekkebrød. Må jo ha mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går du på jobb i ferieuka di? :hakeslepp: Får du ferien igjen en annen gang da? Fri på onsdag for fjelltur og piknik = :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på jobb i ferieuka di? :hakeslepp: Får du ferien igjen en annen gang da? Fri på onsdag for fjelltur og piknik = :tommelopp:

Jaaa, har ikke noe bedre å gjøre egentlig... :sjenert: Hadde booket det som en uke avspasering uansett, så det gikk greit å "tilbakekalle" det. Var jo ferdig å studere i fjor sommer, så har ikke opparbeidet meg allverdens med ferie enda. Tror jeg har en drøy uke eller noe.

Gleder meg til de tre f-ene; fri,fjell og fjas!

Ps. Det ble dårlig med trening i dag forresten :gjeiper: , men gikk jo til jobb så skriver opp 30 min tur for synsskyld ;) Viktig med hviledag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, har ikke noe bedre å gjøre egentlig... :sjenert: Hadde booket det som en uke avspasering uansett, så det gikk greit å "tilbakekalle" det. Var jo ferdig å studere i fjor sommer, så har ikke opparbeidet meg allverdens med ferie enda. Tror jeg har en drøy uke eller noe.

Gleder meg til de tre f-ene; fri,fjell og fjas!

Ps. Det ble dårlig med trening i dag forresten :gjeiper: , men gikk jo til jobb så skriver opp 30 min tur for synsskyld ;) Viktig med hviledag! ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble gode knekkebrød! :) Dristet meg til å spise et par med lett hvitost til kvelds. Jafs! Oppskriften inneholder bare korn, grovt mel og vann, så sunnere tror jeg ikke man kan få det. Også så gode de er! MMmmm!!

I morgen blir det trening, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...