Såpeboble Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #321 Del Skrevet 18. mai 2010 Haha, jeg er ikke forundret. Knekkebrød og saus er vel ingen slager. Det går jo an å lage ostesmørbrød med skikkelig grovbrød og pizzasaus, og litt mindre ost på. Det er godt Håper du koser deg på 17.mai da, da er det lov med pølse og is! Ja, det har du helt rett i, hehe Hadde en flott 17. mai med både kake, vafler, softis og koldtbord - er jo tross alt Norges bursdag! Is er faktisk pålagt i dag. Det står i grunnloven, er det ikke derfor vi alltid spiser is på grunnlovsdagen a? :klø: Nikker og er helt enig! Jo-o, det er obligatorisk! Det samme med vin! Minst en flaske vin på grunnlovsdagen! Nikker og hadde vært helt enig hadde det ikke vært for at jeg enda ikke har kommet helt over hangover'n fra lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 18. mai 2010 I dag kom jeg på jobb kl 0715- nesten en time før jeg vanligvis pleier. Sambo stod opp tidligere enn vanlig og da gjorde jeg også det... Siden jeg likevel var våken stekte jeg meg en kyllingfilet i biter og lagde en salat av hjertesalat,agurk,paprika, rødløk og soltørka tomat. Gleder meg til (en sunn) lunsj! Må prøve å holde meg selv i skinnet denne uka, synes ikke jeg har gjort annet enn å spise.... Pyttsann. I dag blir det zumba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #323 Del Skrevet 18. mai 2010 Nam,nam,nam, lunsjen var kjempegod og jeg fikk mange misunnelige blikk/kommentarer fra kollegaene Jeg hadde kyllingen i en separat boks og varmet den i microen før jeg blandet den sammen med resten av salaten. Jafs! Sitter å tenker på hva jeg skal lage til middag i dag. Må bli noe med fisk, tenker jeg. Forslag anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 18. mai 2010 Det ble fersk seifilet og grønnsaker til middag idag. Overraskende godt:) Blandet sammen brokkoli, blomkål og tomat sammen med en boks lett creme fraishe med smak av soltørka tomat og fetaost og la fisken på toppen. Lot det ligge i ovnen til grønnsakene var mørke. Godt, enkelt og lite karbohydrater Trening i dag: 15 min på ergometersykkel. 55 minutter Zumba. Det er faktisk ganske moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #325 Del Skrevet 20. mai 2010 Trening i går: 20 min ellipsemaskin 30 min styrketrening med PT. 30 min tur med hunden rett etter trening. Trente overkroppen med PT hardt, så på slutten holdt jeg på å krepere da jeg skulle ta planken i terapimasteren på en fot mens den andre foten måtte holde seg oppe selv. Slit! Men gøy samtidig I dag blir det muligens treningsfri, må se det litt an. Har litt lyst til å gå i basseng også, er så lenge siden sist! Det er så fint vær her i dag at jeg fikk lyst til å google litt for å finne ut om det er noen utebasseng i nærheten. Hmm.. vent litt, det er jo faktisk et ikke så langt unna, når jeg tenker meg om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2010 #326 Del Skrevet 20. mai 2010 Du er jammen plankesterk!! Mye flinkere enn meg ihvertfall. Jeg trente yoga i går etter danseaerobicen, var ganske klar for å krepere innimellom da også! Men vet at det er sånn type trening jeg bør supplere med for å stramme opp og øke bevegelighet, så får vel noe igjen for det til slutt håper jeg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 20. mai 2010 #327 Del Skrevet 20. mai 2010 Oh my, det hørtes ut som litt av en planke! Jeg jobber fortsatt med den vanlige jeg, synes den er vanskelig nok :gjeiper: Er utebassengene oppvarmet? Hvis ikke må de vel være fryktelig kalde enda?! Jeg synes det er kaldt å gå i innebassenget som holder 28 grader jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #328 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Du er jammen plankesterk!! Mye flinkere enn meg ihvertfall. Jeg trente yoga i går etter danseaerobicen, var ganske klar for å krepere innimellom da også! Men vet at det er sånn type trening jeg bør supplere med for å stramme opp og øke bevegelighet, så får vel noe igjen for det til slutt håper jeg! Ha en fin dag! Nåja, vet ikke om jeg er så plankesterk, som sagt holdt jeg jo på å krepere da jeg utførte øvelsen Smart med yoga, tror jeg også må begynne på det snart. Var på det endel ganger da jeg studerte, men etter det har det ikke blitt noe mer. *skrive på to do lista* Ha en fin dag du også! Oh my, det hørtes ut som litt av en planke! Jeg jobber fortsatt med den vanlige jeg, synes den er vanskelig nok :gjeiper: Er utebassengene oppvarmet? Hvis ikke må de vel være fryktelig kalde enda?! Jeg synes det er kaldt å gå i innebassenget som holder 28 grader jeg.. Hehe, ja den vanlige planken er slitsom nok i seg selv, men forandring fryder! Ja, utebassenget er oppvarmet hele året, ellers hadde nok ikke pysesåpe våget seg uti Det ble ikke bassengtur i går, men har lokket sambo med i dag Skal prøve å svømme hardt og lenge så jeg får trimmet vekk den lolipopisen jeg trøkket i meg i går "siden det var så fint vær"... Nå kjeeeeeeeeder jeg meeeeg!! Har arkivert saker i nesten en hel time og da gikk bare energien rett ut av meg. Har et møte jeg skal lede om 30 min, så burde jo strengt tatt forberedt meg nå, men "skal bare" "må bare" "tenkte bare" først.... Tenk, (lang)helg igjen om "et par" timer!!! Skulle ønske vi hadde flere måneder som mai! I morgen blir det jammen meg fyll og f... igjen. Dette kan umulig være bra for helsa.... Skal overnatte hos et vennepar som skal ha fest og det er visst snakk om singstar, så da bare mååå jeg helle nedpå et par flasker cava eller noe slik at jeg kan joine morroa *jeg synger som en kråke, så egentlig bør jeg vel passe på at de andreheller nedpå et par flasker cava før start! Endret 21. mai 2010 av Såpeboble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. mai 2010 #329 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er bare 74 kalorier i en lollipopis, så det er ikke mange meterne du skal svømme før den er borte Kos deg med fyll igjen i helga! Her blir det lesing, og atter lesing.. Men så er det jo tross alt siste helga noensinne jeg skal bruke til å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #330 Del Skrevet 21. mai 2010 Ahaaaa, det var jo ikke så aller verst med de kaloriene da *positivt overrasket* Det er verre med øl og baileys, dessverre... Det bra med festen vi skal på i helga er at det er milevis fra nærmeste mcdonalds, så kanskje slipper jeg å gasse i meg et kilo transfett på natta iallefall! *ser lyst på det;)* Ja, tenk at du nærmer deg siste eksamen med stormskritt nå!! Spennende!! Jeg syns vi må ta en eller annen feiring med høyhælte sko, jordbær og sjampis en gang i løpet av sommeren for å feire det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. mai 2010 #331 Del Skrevet 21. mai 2010 Det må vi absolutt! Vi var forresten på en fjelltopp i byen din i dag. Passe langt for en ettermiddagstur og nydelig utsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #332 Del Skrevet 24. mai 2010 Det må vi absolutt! Vi var forresten på en fjelltopp i byen din i dag. Passe langt for en ettermiddagstur og nydelig utsikt Jeg kan tippe hvor dere har vært- og ja, det er fantastisk utsikt der! Jeg har ikke vært så aktiv i boka mi de siste dagene fordi jeg rett og slett ikke har gjort annet enn å spise og drikke..... Har vært på div. vennebesøk der det bl.a ble servert en diger skål med is, jordbær,sjokoladesaus og krem! Utrolig godt og utrolig usunt... Samme plass serverte de kamskjell i fløte- og ostesaus og hvitløksbaguetter..... Resten av helga har det gått i grillpølser, bursdagskake, tax free sjokolade og selvfølgelig en del alhoholholdig drikke... - Om jeg har trent? Eh.... nei........ Så jeg vurderer faktisk å la være å gå på vekta denne uka, for jeg har virkelig gasset i meg alt for mye. Men! I dag har jeg padlet kajakk i 1 time og 15 minutter og spilt fotball med gutta i parken like etterpå. Morsomt OG god trening! Lar vær å nevne at det ble kake og grillmat noen timer senere... Jaja. Uansett hva jeg har spist eller ikke spist så har jeg iallefall hatt en veldig bra langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mai 2010 #333 Del Skrevet 25. mai 2010 Grattis, du er menneskelig Hadde jeg vært deg, ville jeg nok hoppet over veiinga og heller gjort en iherdig innsats før neste. Siden du er klar over "problemet" (setter det i hermetegn siden jeg egentlig ikke synes det er et problem å kose seg i noen dager, selv omd et kanskje ikke er så sunt) er det like greit å hoppe over neo som kanskje blir litt negativ? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #334 Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe, takk for støtten Ja, enig med deg. Blir nok muligens at jeg dropper vekta denne uka, ikke noe morsomt å se at man har gått opp i vekt siden sist! Hmfr! Får ta sikte på å spise sunnere denne uka da, så ordner det seg nok på sikt. I dag har dagens trim bestått av følgende: 30 min gåtur til jobb i morgest. 45 min (bryst)svømming. Lagde forresten en kjempegod salat til middag i dag- anbefales! Grillkylling i biter uten skinn og bein God og mager bacon (tror det var 6 gram fett og ca 120 kcal per 100 g- ikke verst for bacon!) Cherrytomater Avokado Soltørka tomat Agurk Rødløk Hjertesalat På toppen la jeg en fersk og nykokt maiskolbe som jeg krydra etter smak og behag Namnamnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. mai 2010 #335 Del Skrevet 26. mai 2010 Drit i veiinga, det man ikke vet har man ikke vondt av Den salaten så god ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #336 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, tror veiinga får vente til neste uke I dag brukte jeg lunsjen til å dra på shopping! Kjøpte meg et par nye sandaler jeg kan bruke til både kjole, skjørt og shorts. Forhåpentligvis er de gode å gå i også. Gleder meg iallefall til å ta de på- reiser til (mye) varmere strøk om en drøy uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #337 Del Skrevet 27. mai 2010 Dagens trim: 30 min gåtur til jobben. 55 min rask tur med hunden. Spiste 2 biter toblerone på jobb i dag, var noen som hadde shoppa på taxfreen og jeg kunne ikke dy meg.... Til middag ble det ferske reker, salat og et grovt rundstykke! YUM!! Rensket resten og la klar i matboksen til imorgen. Trallala:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 27. mai 2010 #338 Del Skrevet 27. mai 2010 Sånne "kan brukes til alt sandaler" vil jeg også ha Tror jeg må ut på shopping en dag! Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #339 Del Skrevet 27. mai 2010 Sånne "kan brukes til alt sandaler" vil jeg også ha Tror jeg må ut på shopping en dag! Hvor kjøpte du de? Kjøpte dem på Skoringen her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2010 #340 Del Skrevet 28. mai 2010 Da tror jeg det blir shopping på meg i morgen Håper forresten samboeren min er hjemme neste gang dere har tenkt dere på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå