TittTitt Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 9. mars 2010 Såå, jeg har ikke sagt at det var vanskelig å holde seg unna M. Vanskelig å ikke være med den man har blitt så gla i, hvis dere skjønner. I begynnelsen av desember, fikk jeg en meling i inboksen min på facebook, fra ”hemmelig navn”. Der det sto noe om at jeg og M aldri kom til å bli sammen, at han holdt på med hun også, eller noe sånt. Det var en vond melding å få. M sa jeg måtte høre på han, og det gjorde jeg. Så gjett hva jeg hadde fått i dag på facebook? Jo, en ny melding på innboksen min. Hjertet mitt dunker og jeg har døds vondt i magen, har skikkelig nedsig for dette no. Hva som feiler folk? Der sto det noe om at jeg måtte innse at vi ikke kom til å bli sammen, at han flørtet og koste med andre, og at det var opp til meg å tolke hva det betydde. Husker ikke om det sto mer, gidder ikke engang gå in å lese. Blir dårlig i magen, jeg blir rett og slett kvalm. Gidder heller ikke si det til M. Er ikke vitsi. Jeg skjønner jo at det må være noe bak dette? For han vil jo ikke bli sammen med meg, så den som skriver slik melding til meg har jo rett. Men hvorfor er jeg så dum? Er rimelig forbanna og lei meg og har absolutt ikke fortjent å høre det. Jeg har kun vært snill, hele veien. Har aldri løget for han, aldri gått bak ryggen hans, har kun spilt med åpne og ærlige kort hele tiden, og jeg har stolt på han hele tiden, men no er jeg usikker. Jeg tror det er noe han ikke forteller meg. Hvis ikke han kommer med blomster (ikke bokstavelig!) på døren min og sier at han vil ha meg, så kan han bare drite å dra. Dette spillet orker ikke jeg mer. Selv om jeg er blitt utrolig gla i han og bryr meg så mye om han, så er ikke dette verdt det mer. No har jeg gidd hele meg og gjort det jeg kan, og no er det stopp for min del. Forbanna dritt folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. mars 2010 #82 Del Skrevet 9. mars 2010 Ikke glem at du er unik... Og at M bare kan ryke og reise.. Er ikke morro me den type mld.. Håper du klarer å legge det på hylla og nyte livet uten å tenke for møe på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 10. mars 2010 OBS OBS OBS – klage innlegg.. Det er litt vanskelig å innse at folk rundt meg har rett. Den meldingen jeg fikk i går på facebook var tydeligvis rett. Skulle gjerne vist å vite hvem den feige dritten som sendte meg den var, men det kommer jeg vel aldri til å få vite heller. M sa i hvert fall til meg i dag at han ikke vil date meg mer, for vi kommer ikke til å bli sammen. Så da vet jeg det Vet ikke hva som er verst, å sitte igjen å miste den jeg har utviklet så sterke følelser for, eller å vite at han ikke likte meg tilbake. Uansett så har jeg det fryktelig vondt – det er bare helt jævlig. Alt som svirrer rundt i hode mitt er at jeg ikke var god nok, og det var jeg ikke heller. Alle sier til meg at jeg er så snill og god, varmt hjertet, trofast. Vennene mine sier jeg er psykelig trofast, noen mener det er bra, andre mener det er dumt. Men jeg bryr meg rett og slett ikke noe om andre gutter når jeg har en gutt jeg liker. Jeg får og høre at jeg er så omtenksom og virkelig en kandidat de vil bli sammen med. Men så vil de jo ikke ha meg. Ellers så sier de til meg at de er ærlige med meg, så viser det seg at de bar gått bak ryggen min. Er forvirret av signalene M sender meg. Han sier han er forelsket i meg, er blitt veldig gla i meg, tenker på meg og savner meg. Når vi er sammen vil han alltid kose, stryke på meg, kysse på meg, holde meg i hånden, sier kose-navn til meg. Men så sier han at han ikke vil bli sammen med meg. Jeg vet jo no at det han har sagt bare har vært bullshit, at han bare har sagt det for å få meg til å føle meg bra og at jeg skal tro han har likt meg. Alt handlet kun om sex,slik det har gjort for mange andre. Jeg er bombe sikker på at hvis det han hadde sagt til meg var sant, så ville han aldri ha latt meg gå. Jeg er helt bestemt på det, jeg ville aldri i mitt liv sagt nei til en person jeg kom så godt overens med. Kjemien vår er bra, vi storkoser oss sammen, ler sammen, tuller oss, er ofte med hverandre og vi begge har sagt at vi var enig om at vis vi ble sammen så hadde vi fått det fint. Jeg er skikkelig langt nede, tårene går det ikke an å få stopp på.Ble så dårlig at jeg kastet opp, så vondt gjør det inni meg. Det skikkelig stikker inni meg, en brennende følelse. Er helt grusomt. Føler meg så tom og aleine Jeg bare hadde så mye følelser for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Jeg gikk å trente etter jobben idag, det skal jeg gjøre mye framover. Etter ca 40 min kom det selvfølgelig en sang på annlegget som minnet med om han. Jeg gikk ut fra treningslokalet med tårer i øynene og måtte bare forte meg hjem. Og jeg har ikke rikket meg fra flekken. Eneste jeg har gjort er å vært på tur med hunden. Skulle ønske noen kunne si hva jeg kan gjøre for å slutte å gråte og å slutte å ha det vondt. Skulle bare ønske M brydde seg. En gang har jeg tenkt at han virkelig har brydd seg var da han ringte i fylla og var lei seg. Jeg vet at det ikke vil skje igjen. Jeg klarer ikke spise og føler meg som et offentlig utedass. Jeg skal ta meg fri på fredag også skal jeg drikke imorgen. Egentlig ville jeg drikke no. Skulle ønske han var hos meg. Og skulle ønske Idnar var her. Tror jeg ar røykt 20 røyk Titten: :smoke: Unnskyld, men dette er mitt sted som jeg kan få ut tankene mine, vil ikke plage vennene mine no. Ærlighet varer lengst, sa mannen som hadde en affære med en gift kvinne.... Endret 10. mars 2010 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. mars 2010 #85 Del Skrevet 10. mars 2010 Nei og nei og nei... FOR EN DRITTSEKK!!! :kjefte: At det går an å være slik! Skulle vært ulovlig! Skjønner ikke hvorfor han driver å sier at han er så forelska i det, for så å si at han ikke vil være sammen med deg!!! Skjønner godt at du har det fælt nå titten. Det må du få ha lov til også. Ta deg fri med god samvittighet, og plei deg selv litt. Ta deg en skikkelig "plei-deg-selv-dag" med ansiktsmasker, fotskrubb, og hele pakka. Skjem deg skikkelig bort! Du fortjener så mye bedre! Synes dette er skikkelig lumpent og feigt gjort av ham!!! :frustrert: Gode klemmer til deg! (PS: Du har lov til å syte så mye du bare vil titten, det er DIN bok. Bruk den for det den er verdt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. mars 2010 #86 Del Skrevet 10. mars 2010 Tittevennen min! For et godt rævhål asså!!! Han fortjener deg ikke litt engang! Håper han lar deg være i fred, sånn at det ikke blir så vanskelig for deg å holde deg unna! Forbaskade greier asså! Men heldigvis så vet du det nå, og ikke går rundt og tror at han gjør alt i beste mening enda lenger, for så å være et rævhål etter veldig lang tid (sjøl om jeg syns han har brukt go tid på å leke med deg). Husk Titten at du er verdifull og en fantastisk skjønn jente. Og selv om du ikke ser det helt akkurat nå, så kommer nok en snill drømmeprins til å dukke opp i livet ditt og! Helt sikkert en som virkelig vil ha deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg føler meg ikke noe verdifull nei. Men Idnar er hos han hjertet mitt er. Jeg vil jo han skal ringe, jeg vil være med han. Er hos han hele meg er hos no. Sånn som formen min er no, så vet ikke jeg om jeg klarer å være på jobb imorgen. Føles ut som jeg er syk. Men det er jo fordi jeg ikke har spist og kun felt tårer så jeg har tidenes hodepine. Klarer ikke engang se på tv. Tenker kun på M, røyk, M, røyk. Skulle ønske han ikke eksisterte. Men han gjør det og det er såååå vanskelig å ikke ta kontakt. Jeg sitter med mobilen i hånden og har skrevet sikkert hundre meldinger som jeg ikke har sendt, og trykket på ring-knappen, også bare lagt på igjen. Jeg vet det er lett å kjefte på han og si han er teit og alt, jeg er jo sint og føler hat inni meg, men det er mest for meg selv. Jeg er skikkelig sint på meg selv og skulle aldri latt det gå så langt som det har. Men han er så god og snill. Følte han var helt riktig for meg, og dette er så feil. Det er bare feil feil feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Og hvem er denne "gjest" som sniker på siden min hele tiden. Er det du Idnar som er pålogget som sjult eller noe? Huff, no føler jeg M er inne her å leser. Men han vet ikke om dette stedet, så kan umulig være han. Men jeg bare føler det. Eller så tenker han på meg. (ønsketenking) Endret 10. mars 2010 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. mars 2010 #89 Del Skrevet 10. mars 2010 Jger som vanlig anonym Vet ikke hvorfor, men det er litt kult å luske rundt uten at ALLE merker at det er meg! Jeg vet du har det skikkelig vondt. Og at han er alt som betyr noe og sikkert føles som han er eneste som har betydd noe, men ta tiden til hjelp, så litt etter litt forsvinner smerten! Selv om det ikke føles sånn akkurat nå! Jeg lover at det går over! Jeg har erfart at for å lette litt på trykket i hodet etter å ha grenet masse, så funker nesespray ganske bra! Selv om kanskje ikke nesen føles så tett! Og litt mat i skrotten. Og litt søvn. Og hvis du klarer å gå på jobb i morgen, er det det beste, for din egen del! Da slipper du å sitte hjemme for deg selv å tenke! Jo, man tenker jo på ting på jobb, men man får også andre ting å tenke på, så man ikke blir gal av alle tankene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. mars 2010 #90 Del Skrevet 10. mars 2010 Og forresten, så er du veldig verdifull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, han er den eneste jeg bryr meg om, på den måten. Men det er ikke gjensidig. Jeg logget på msn, og der er han. Ikke et pip å høre. Så jeg logget bare av igjen. Forbanna kødd, liker ikke når folk knuser meg. Jeg går på jobb imorgen, men går hjem etter en stund, jobber fram til pause, så skal jeg hjem, og da vil jeg drikke Sånt gjør jeg aldri, men. Åh:( Tror nok jeg må kjøpe meg nesespray ja, blir nok endel grining framover vil jeg tro. Jeg har ikke opplevd sånn kjærlighetssorg på mange år, skulle ikke tro jeg skulle ta det så tungt. No skal jeg ut å være usunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. mars 2010 #92 Del Skrevet 10. mars 2010 Vær så usunn du vil! (ikke for alltid, asså) Du er flink hvis du går på jobb i morgen! Om så bare halve dagen. Er godt å komme seg ut og føle at man kan bidra med noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk for at du er så snill, Idnar. Du og Miam. Setter pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. mars 2010 #94 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi stiller opp for hverandre, Titt! Av og til trenger jeg litt støtte og trøst, da er du der for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 11. mars 2010 Vi stiller opp for hverandre, Titt! Av og til trenger jeg litt støtte og trøst, da er du der for meg! Ja, jeg er her for deg, uansett hva Fordi du er du No må du ikke bli sint på meg, men jeg er hjemme fra jobb idag. Har nesten ikke sovet i natt og har null energi. Jeg har ingenting å gi til pasientene mine, bedre at jeg er hjemme enn at jeg gjør masse feil hos de. Har hatt så vondt inni meg at jeg har kastet opp 2 ganger, men ikke sånn skikkelig, bare skum på en måte. Som at jeg har brekt meg. Hvorfor skjer det? Har ikke hatt det sånn før, jeg er jo ikke syk liksom. De sier jo at kjærligheten er verdt å prøve seg på, men dette er så vondt at jeg aldri,aldri vil gi mitt hjerte til noen igjen, vet ikke engang om jeg kan stole på en gutt igjen. Jeg virkelig stolte på M. Jeg trodde 100% at han hadde gjensidige følelser, og trodde vi datet for å se om vi kunne bli sammen, noe jeg trodde vi kom til å bli, siden han sa følelsene var gjensidig, bare at han trengte tid for å bli trygg på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #96 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvorfor gjør dette så vondt? Har fått sovet litt, og det var deilig. Men tårene kom med engang jeg våknet. Jeg har også drømt om M, men husker ikke helt hva. Tårene er faen med ustoppelig. Har bare lyst å skyte vekk øynene mine.Føler meg som den idioten, sitter her å har grenet siden igår formiddag over en gutt som ikke tørde ta en sjanse. Vondt Skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre for å ikke ha det så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2010 #97 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg stikker bare innom for å si at jeg har tenkt på deg i hele dag! Ingen som blir sure på deg fordi du ikke kan gå på jobb når ting er som de er! De som blir sinte av det, kunne trengt seg en Håper du får slappet av litt, og at du har det bedre no! Må desverre stikke igjen! Men: STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOr klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 11. mars 2010 Takk skjønningen, du er så skjønn:) Har ikke gjort noe idag, har fått spist 1 skive, men har drukket masse. Fikk vist beskjed av en venninne at jeg måtte drikke mye, siden jeg gråter så mye Jeg har snakket med M idag. Det er både godt og vondt. Han sier han savner meg kjempe mye og tenker på meg. Og det gjør jeg med han og. Det ble sagt så mye, så husker ikke alt. Men han blir ihvertfall skremt av ordet forhold, og er redd for at det ikke skal være så "løst", at han/jeg ikke kan gjøre som vi vil. Men det er jo ikke sant i det hele tatt. Så nevnte han at jeg kunne ha spurt han om det var noe gale, eller om han ikke likte meg lengre, når han har gjort andre ting enn meg. Ja, jeg har spurt om det, men kun fordi han har svart meg kort og avvisende enten på sms eller tlf. Og siden vi ikke var sammen i det hele tatt, så ligger jo det alltid en usikkerthet i underbevisstheten. Selvom vi hadde en avtale om å ikke rote med andre, så kunne vi jo gjøre det allikavel, for vi var jo ikke sammen. Men hadde jeg vist at han var min at vi var kjærester, så hadde jo ikke jeg vært usikker. Jeg vet at han er trofast og jeg stoler på han. Jeg har ikke hatt noe problemer med at han har gjort det han vil, han kan reise på ferier og turer, dra på fester og vorspiel, kino osv. Jeg syntes no bare det er kjekt å kunne gjøre sånne ting. Selvom han ikke har vært flink å invitere meg med, det har jeg savnet. Jeg har aldri blitt invitert med på fest eller vorspiel med han og hans venner. Også sa han noe om at han var redd det skulle bli kjedelig og at forelskelsen ikke varer i flere år. Hva mener han? Virker jo som han hadde et fucket forhold med eksen sin. Jeg og N og hadde et veldig opp og ned forhold, men vi tok skikkelig godt vare på hverandre. Hver dag, i over 3 år, koste vi på hverandre, og selvom det gikk mange år, så sluttet jeg aldri gjøre de små tingene. Som å massere, stryke på, nusse på, kjøpe en liten ting til, ta med ut på kino/resturang, komplimanger osv. Det er vondt å sitte og håpe at M skal dukke opp på døren og si at han angrer og at han vil ha meg. Det er vondt fordi jeg vet det ikke kommer til å skje Jeg virkelig likte han. Savner han så sårt. Utseende hans, personligheten hans, humoren hans, lukten hans, hendene hans. Savner å se måten han drikker på, og når han små-smatter litt når han spiser. Savner måten han var mot hunden min, han behandlet hun så godt. Savner snorkingen hans. Savner å pikke han på skulderen etter oppmerksomhet fordi han følger nøye med på tv. Bare savner alt med han, hele han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 16. mars 2010 Idag tok jeg på meg han pasienten jeg snakket om og gikk der for en annen, ville se hvordan det sto til i hans heim. Der var det vel egentlig det samme gamle. Men jeg tok det fint, syntes synd på han. Var vel bare den ene gangen jeg fikk flashback delux på fortiden min, når jeg luktet alkohol osv. Har vært noen syke dager, ikke lette dager i det hele tatt. Jeg og M har snakket masse på tlf og vi klarer bare ikke holde oss unna. Jeg traff han på lørdag etter jeg hadde vært på fest, han var på byn. Jeg var dritt nervøs og holdt seriøst på å tisse meg ut. Hele han strålte opp når han så meg, han lettet litt i sofaen. Bare klemte meg og holdt rundt meg hele kvelden. Det er så sterk tiltrekning mellom oss. Vi har vært gjennom dette mange ganger, og folk er sikkert lei av å høre "nei, det blir ikke noe mellom meg og M" og masse gråting og tjohei. Men så faller vi tilbake til hverandre, hele tiden. Har snakket en stund med eksen min, det går ikke noe bra med han, og det er veldig vondt å se at han har falt så langt ned. No har han fått litt hjelp, så jeg håper det vil gå oppover med han. En kamerat av han døde for en liten uke siden, og begravelsen er i morgen. Har 2 venner som skal der, N er en av de. Jeg hadde lyst å tilby meg å bli med, bare for å være ved hans side og vise at jeg bryr meg, men jeg gjorde ikke det. Tror liksom ikke det passer helt enda. Det er jo en eks. Hadde det vær M hadde ikke jeg nølt engang, da hadde jeg blitt med. Og hvis han ikke ville hatt meg med, hadde jeg stått utenfor ved kirken bare for å være nær han. Jeg er ofte bekymret for han og redd at ting skal skje med han. Er redd han skal skade seg eller ha det vondt. Vi må jo passe på de vi er gla i, sant? Jeg skal passe mer på meg selv i forhold til meg og han. venninnen min er overbevist om at det vil gå noen uker, så er det back to the old school. Men ja. Vet jeg risikerer mye, men er søren ikke lett når man har så sterke følelser. Jeg måtte sende melding til Idnar idag, var litt redd hun skulle bli sint på meg Ellers har jeg søkt på jobb på østlandet, og jeg håper egentlig jeg får den. De ringer meg sikkert snart. Har fri imorgen, deilig!! Storevoff skal på kontroll på dyrelegen, og jeg håper-håper øyet hennes er bra! Ja, også har jeg verdens mest irriterende husverter. Forbanna folk Når jeg får melding fra de, så blir jeg irritert. De skriver på en sånn irriterende måte at jeg sitter igjen og er litt sint Sant det med depositum, så skal de pengene bli satt inn på en egen og sperret konto? Jeg har og farget håret svart, og er veldig fornøyd, får masse positive tilbakemeldinger om det. Og det liker jeg akkurat no, selvbildet mitt er ikke helt på topp om dagen. No skal jeg varme opp middag fra igår, kjøttkaker. Jeg lagde og de ble faktisk veldig god. Overasket meg selv. Men jeg er litt sånn kokkete (jada,jada det ble litt grisete sagt ) jeg like rå lage mat, men jeg liker ikke bruke oppskrift, jeg bare hiver masse i en bolle, krydrer litt her og der også ser vi hvordan det ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 17. mars 2010 No er jeg snart avgårde med dyret til legen, er litt spent på om hun er blitt bedre. Jeg skal alltid tenke det verste, så er sikker på at hun blir blind på det ene øyet og må ha glassøye Også skal jeg innom legen for å hente en respet, og da har jeg tenkt å bestille time til sånn celleprøve av livmorhalsen. Jeg fikk innkallelse for over 1 år siden, og no har jeg fått ny påminnelse om det. Jeg har ikke gått for jeg er redd jeg har nokke. Men no skal jeg bare gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå