Gå til innhold

det å bli dumpet......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest uinnlogga

I går kom sjokket som jeg aldri hadde forventet..... jeg ble dumpa , ikke vet jeg hvorfor , å ikke fikk jeg noen svar på alle mine spørsmål. Kom som lyn fra klar himmel dette.... Nå er jeg så nedfor at jeg faktisk har tenkt tanken på å kaste inn handkleet for godt! Har alltid vært opptatt av det er en feig måte å få bukt på problemene med, men tanken har slått meg mer enn en gang i dag.

Før gårsdagen var jeg på topp , i dag på bunn.... vet ikke om jeg orker denne påkjenningen.... matlysten er også borte , har ikke spist siden sjokk melding kom.

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke jeg opplever neste helg , viljen for å forsvinne er meget stor. Vet ikke om det er underbevisstheten som vil dette , kanskje det er en hevn mot "henne" uten at jeg kan si noe sikkert. Tanken på at jeg ikke får noe ordentlig svar gjør meg vanvittig trist, hun er liksom så enorm kald.... Vet at tiden leger alle sår, men det spørs om dette såret noen gang vil starte å gro!! Godt å få skrevet dette ned iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Gjest.

Ja - det å bli dumpet er kjempevondt......... har selv opplevd det i sommer - så jeg har det "fersk i minnet". :(

Det har vært mange tårer og vonde, tunge stunder. Men du må la tiden jobbe for deg.......... det går over - det blekner. Forhåpentligvis vil du snart også kunne minnes det gode dere hadde sammen. Kanskje dere også vil klare å kommunisere etter hvert - og du vil få vite årsaken til at hun dumpet deg.

Jeg tror faktisk det er viktig å få vite årsaken jeg - da har man på en måte noe å jobbe utifra.......... en side ved seg sjøl eller en ting å forbedre til neste gang. For det blir en neste gang også - det er jeg helt sikker på. Selv om du ikke tror på det nå ........

Det er også helt normalt å reagere slik du gjør - og det er også sunt å sørge, være lei seg. Det er en viktig del av helings-prosessen det.

Du kan jo prøve å lese noen av de andre trådene her inne som handler om kjærlighetssorg - du vil se at du har mange "lidelses-feller". Mange gode råd er det også å plukke opp her!

Ønsker deg lykke til.

Klem fra Usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom sjokket som jeg aldri hadde forventet..... jeg ble dumpa , ikke vet jeg hvorfor , å ikke fikk jeg noen svar på alle mine spørsmål. Kom som lyn fra klar himmel dette.... Nå er jeg så nedfor at jeg faktisk har tenkt tanken på å kaste inn handkleet for godt! Har alltid vært opptatt av det er en feig måte å få bukt på problemene med, men tanken har slått meg mer enn en gang i dag.

Før gårsdagen var jeg på topp , i dag på bunn.... vet ikke om jeg orker denne påkjenningen.... matlysten er også borte , har ikke spist siden sjokk melding kom.

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke jeg opplever neste helg , viljen for å forsvinne er meget stor. Vet ikke om det er underbevisstheten som vil dette , kanskje det er en hevn mot "henne" uten at jeg kan si noe sikkert. Tanken på at jeg ikke får noe ordentlig svar gjør meg vanvittig trist, hun er liksom så enorm kald.... Vet at tiden leger alle sår, men det spørs om dette såret noen gang vil starte å gro!! Godt å få skrevet dette ned iallefall

Jeg vet hvordan det føles. Kjærlighetssorg er noe av det verste som er. Der og da er det så vondt at man ikke ser noen mening med noe.

Men jeg lover deg at det går over, selv om det ikke føles sånn akkurat nå.

Ikke bare sitt hjemme og depp. Jeg vet det er vanskelig, men kom deg ut, møt mennesker, finn på ting og prøv å ha det moro! Det hjelper, faktisk!

Trøsteklem til deg fra Ridder Reddik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...