Gå til innhold

klarte å få riper i sambo sin bil:S


Gjest oslofru

Anbefalte innlegg

Gjest oslofru

klarte å få to passe store riper i bilden til sambo idag, var ikke min feil, men føler det..er så redd han skal bli skikkelig sur..uff hvordan skal jeg si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det som det er.

sur blir han garantert, hvem blir ikke det av en slik ting? Du trenger ikke være redd av den grunn, om ikke du er redd han skal banke deg eller noe, men da hadde jeg bare ripet bilen enda litt mer og parkert den og gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslofru
Si det som det er.

sur blir han garantert, hvem blir ikke det av en slik ting? Du trenger ikke være redd av den grunn, om ikke du er redd han skal banke deg eller noe, men da hadde jeg bare ripet bilen enda litt mer og parkert den og gått.

hehe nei er ikke så ille da vettu:)men er bare så redd for å skuffe han(selv om det ikke var min feil).tror aldri jeg tør låne bilen mere:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det ikke var din feil, så blir det vel dekket av forsikringen og du har altså ikke vært uforsiktig med bilen, men noen andre har det.

Regner med at du bor i Oslo (utifra navnet ditt der) så det er vel ikke krise om han er tilbakeholden en stund fremover ang det å låne deg bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslofru
Men hvis det ikke var din feil, så blir det vel dekket av forsikringen og du har altså ikke vært uforsiktig med bilen, men noen andre har det.

Regner med at du bor i Oslo (utifra navnet ditt der) så det er vel ikke krise om han er tilbakeholden en stund fremover ang det å låne deg bil ;)

Ja bor der...men har du noe anelse for hva det koster for en boks lakk?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*
Ja bor der...men har du noe anelse for hva det koster for en boks lakk?:)

Jeg tviler for at det er lurt å prøve å skjule ripene med lakk fra boks, så vidt jeg vet blir biler spraylakkert på verksteder med ordentlig utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lagt litt riper i bilen til min kjære, men han tok det fint. Så lenge jeg var hel, så var det ok. Det er jo bare penger sa han...men han ville ikke ødelegge bonusen på forsikringen, så brukte ikke den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_line_*

Jeg ville ikke anbefalt å lakke selv, eller å gjøre det på verksted. Selv om det er samme fargekode vil en kunne se forskjell på den gamle og nye lakken.

Har selv ødelagt kjærestens bil. Rygget på den med min egen bil. (Forøvrig ble det ikke en eneste skramme på min lille fine bil). Vi hadde ikke vært sammen så veldig lenge. Han sa ok, ble litt muggen de neste dagene, men da passet jeg bare på å varte ham opp litt ekstra. Det går nok greit skal du se. Hvis du bare forklarer at det ikke var din feil. Får du en kommentar om kvinnfolk bak rattet får du bare smile og spøke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en "eldre" bil så er det ikke noe problem å prøve seg med en boks lakk. Husk bare at det må være riktig lakkode, og at du bør ha klarlakk for å i det hele tatt ha sjanse om å få det til å se bra ut. Har selv flikket litt småting på en 90-talls Honda som var mørkblå metallic, og med riktig lakk og klarlakk var det ikke godt å se forskjell fra normal avstand.

Lakk koster rundt 300,- per boks, forøvrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...