Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er veldig glad i ingefær, men klarer ikke helt å se for meg at det er en god kombinasjon med potetgull? Men jeg syns det er bra at produsenter tørr å prøve ulike smaker, for føler det går mye i de samme smakene enten det er potetgull eller sjokolade, så skal gi det en sjanse om det kommer i butikkene her jeg bor. 

Anonymkode: 7a029...c4a

Jeg er også glad i ingefær og tenkte jeg skulle gi akkurat denne en sjanse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://meny.no/tema/nyheter/na-kommer-hostens-nyheter-2023-til-butikk/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=3. Informasjon | Manuell: Matnyheter&utm_term=%2Bmatnyheter&utm_content=CjwKCAjwoqGnBhAcEiwAwK-OkctbF7WI4cTB-i635y_7PJU9DsVRJFTHb709LZZzAIQygP_JEi4nJBoCVX0QAvD_BwE&gclid=CjwKCAjwoqGnBhAcEiwAwK-OkctbF7WI4cTB-i635y_7PJU9DsVRJFTHb709LZZzAIQygP_JEi4nJBoCVX0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Da har nyheter på vei ut ..litt skuffa da jeg føler at det egentlig ikke er så mye "nytt" Litago med "dobbel" sjokolade ....fant de ikke noe mer å putte i?

Maarud kommer med 2 nyheter...den med kantareller hadde de vel for ikke for sp lenge siden..smaker vel chili og pepper som vanlig... skikkelig skuffa av Maarud..de klarer ikke finne på noe .

Føler at chili, hvitløk og salt karamell er alt de putter i ting 

Screenshot_20230825-122403.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kantarellpotetgullet er jo ingen nyhet, mer sesongvare (dessuten var det mye bedre før de begynte å putte chili i det, mer soppsmak da). 

Jeg så Skyr Luftig med pasjonsfrukt på oversiktsbildet fra Meny - dét har jeg troa på! :sikle: Har noen forresten sett Skyr Luftig med kirsebær, som skulle komme i et tidligere slipp, det fant jeg aldri noe sted. :klo: 

Anonymkode: fff2e...c46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (4 timer siden):

Denne har jeg troa på og gleder meg til å teste! Jeg elsker å blande CC med vaniljeyoghurt.

Screenshot_20230825_144522_Chrome.jpg

Blir spennende å se hva prisen havner på. I dag kosta en helt vanlig cottage cheese 40,- på Meny

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (4 timer siden):

Denne har jeg troa på og gleder meg til å teste! Jeg elsker å blande CC med vaniljeyoghurt.

Spennende! Jeg blander gjerne mager cottage cheese med mager vaniljekesam, så denne må testes!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det kantarellpotetgullet er jo ingen nyhet, mer sesongvare (dessuten var det mye bedre før de begynte å putte chili i det, mer soppsmak da). 

Jeg så Skyr Luftig med pasjonsfrukt på oversiktsbildet fra Meny - dét har jeg troa på! :sikle: Har noen forresten sett Skyr Luftig med kirsebær, som skulle komme i et tidligere slipp, det fant jeg aldri noe sted. :klo: 

Anonymkode: fff2e...c46

Hvis du bor i Oslo anbefaler jeg Ekomarked som selger polske varer. De har et potetgull med soppsuppedsmak som er helt nydelig 🥰

Anonymkode: 56475...653

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (36 minutter siden):

Blir spennende å se hva prisen havner på. I dag kosta en helt vanlig cottage cheese 40,- på Meny

Det er sykt! 

Da det er sagt. En cottage cheese (og andre meieriprodukter) holder i maaaange måneder over dato hvis de er uåpnet. Det er "bare" å storhandle hvis man finner på -50%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (5 timer siden):

Det er sykt! 

Da det er sagt. En cottage cheese (og andre meieriprodukter) holder i maaaange måneder over dato hvis de er uåpnet. Det er "bare" å storhandle hvis man finner på -50%.

Ja jeg er helt avhengig av cottage cheese. Spiser en boks om dagen. Men har til gode å se tilbud på det? Føler det er et av produktene som aldri er på tilbud… Eller er det datotilbud du tenker på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (1 time siden):

Ja jeg er helt avhengig av cottage cheese. Spiser en boks om dagen. Men har til gode å se tilbud på det? Føler det er et av produktene som aldri er på tilbud… Eller er det datotilbud du tenker på? 

Elsker cottage cheese jeg også. Spiser det på brødskive med syltetøy oppå. Men, du har rett: aldri på tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (15 timer siden):

😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (17 timer siden):

Dette er noe for meg 🥳

Gleder meg til å prøve den. 

Venter i spenning på om det kommer en ny Tine iskaffe variant da de ofte faller i smak hos meg :) 

Monster kirsebær høres også veldig godt ut. Samt den boble sjokoladen 👏🏻

Gleder meg til å følge med å se hva mer som dukker opp fremover 🍫🍧🍘🍢🍬

Endret av Sool
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (9 timer siden):

Jeg mente datotilbud ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkesjokolade boble var jo fantastisk god sist gang så den har jeg savnet. Men syns ikke det var veldig spennende nyheter ellers.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva jeg fant i dag, på en Extra på Sunnmøre 🥰 De er vanligvis ganske treige med å få varene over fjellet, men der hadde de fått opp tre Boble-sjokkselgere. Det ble tre plater..

20230826_151452.thumb.jpg.f047808be408b7911bbe08070a079b5b.jpg

Og denne fant jeg på Europris, regner med det er den Meny skrev om siden den er merket "Nyhet" (men så også Freia kjeks Oreo sjokoglede på Bunnpris med akkurat likt nyhetsmerke, den ser ut til å ha kommet våren 2021.. 🙄)

20230826_135832.thumb.jpg.677830b32b48d305e4f411605a0289eb.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (9 minutter siden):

Se hva jeg fant i dag, på en Extra på Sunnmøre 🥰 De er vanligvis ganske treige med å få varene over fjellet, men der hadde de fått opp tre Boble-sjokkselgere. Det ble tre plater..

20230826_151452.thumb.jpg.f047808be408b7911bbe08070a079b5b.jpg

Og denne fant jeg på Europris, regner med det er den Meny skrev om siden den er merket "Nyhet" (men så også Freia kjeks Oreo sjokoglede på Bunnpris med akkurat likt nyhetsmerke, den ser ut til å ha kommet våren 2021.. 🙄)

20230826_135832.thumb.jpg.677830b32b48d305e4f411605a0289eb.jpg

Oooh, choko Marie🤤 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, Boble, den har jeg savnet! Men så frekt å kalle den en nyhet når den slettes ikke er ny. Men veldig glad den er tilbake, den er såååå god! 😻

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...