Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

TSN skrev (På 26.9.2022 den 16.12):

Noen som har prøvd denne ? 🙂

E029FA1C-9DD9-4AC2-AEFE-8B9015A794EB.jpeg

Sånne (eller ringer) pleie rjeg å kjøpe i Sverige og Danmark! Digger det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

applestories skrev (21 minutter siden):

DinSide/Dagbladet har testet mange av nyhetene.

Har ikke lest alt ennå, men skuffet (dog ikke overrasket) over jackfruit'en (som jeg til slutt fant på Kiwi i dag).

De skriver forresten at alle matvarene ble testet i Oslo i uke 40. Greit nok at produktene kanskje kommer litt senere til resten av landet, men nå synes jeg de drar den litt for langt... 

Spennende at vi andre ligger en uke bak Oslo😜 For her er det fremdeles bare uke 39.. skal teste kaffesjokoladen i helga, og vil også teste den greske yoghurten når jeg finner den, og kanskje lage fløteboller til jul med den fløtebolle«kremen».

 

 

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 20.42):

Fant i tacohyllen på Kiwi 😊

gdnrmy1vs6ofgz7xrbtx.png

Anonymkode: 33e82...4e5

Vi bruker vanligvis bønner i taco, men denne skal vi prøve 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous11 skrev (På 26.9.2022 den 19.12):

Oi, så kult!! 🤩 Gleder meg skikkelig til både Skyr og Skumnisser 😅😍

Skumnissene er gode 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 17.55):

Nyhet? Jeg kjøpte og smakte i alle fall. Liker du dumle/karamell? Du kommer til å elske denne. For meg ble den litt kvalmende 

387F7D33-EEE9-4BCB-A85D-723A282502C0.jpeg

Anonymkode: 97f13...ea2

Ikke en nyhet. Den har vært i butikk i et par år nå, dog i liters kartong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polyester skrev (2 timer siden):

Kjøpte denne på butikken i dag, fant den på meny. Den var veldig god, blir garantert gjenkjøp!

medium (1).jpg

Åhhh har den kommet i stor?! Det er den beste yoghurten. Altså Nyt serien.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker is. 😂 kjøpte den Sørlands isen med jordbær og knust kjeks. Første laget ble litt kvalmende, var veldig søt is. Men var sånn god likevel på en måte. Ble ikke helt enig med meg selv. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (3 timer siden):

Jeg elsker is. 😂 kjøpte den Sørlands isen med jordbær og knust kjeks. Første laget ble litt kvalmende, var veldig søt is. Men var sånn god likevel på en måte. Ble ikke helt enig med meg selv. 😂

Hvordan var bitene med knust kronesis, store? sprø kjeks? Er så spent på denne selv, men har ikke funnet den enda :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (8 timer siden):

Sånne (eller ringer) pleie rjeg å kjøpe i Sverige og Danmark! Digger det! 

Husker jeg smakte sånne i Danmark jeg og da jeg var liten 😍 Gleder meg til å prøve! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (7 timer siden):

Åhhh har den kommet i stor?! Det er den beste yoghurten. Altså Nyt serien.

Ja 500ml beger😋

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr jordbær og banan var fryktelig tam. Det er noe med kombinasjon av disse to som ikke funker synes jeg. Er veldig glad i både bananyoughurt og jordbæryoughurt men sammen blir det så svak smak. Hadde håpet at denne skulle ligne litt på Skyr mini med banan, eller Skyr banan og pasjon(som jeg ikke har sett på lenge, håper ikke den er borte) men dessverre skuffet den. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

Hvordan var bitene med knust kronesis, store? sprø kjeks? Er så spent på denne selv, men har ikke funnet den enda :)

Jeg kjøpte på Kiwi. Noen biter var store. 😊 Men var ikke helt slik kjeks jeg så for meg, ligna på slik som er i den lemon pie isen🤔 Men sprø inni 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte på Kiwi. Noen biter var store. 😊 Men var ikke helt slik kjeks jeg så for meg, ligna på slik som er i den lemon pie isen🤔 Men sprø inni 😊

Men er det ikke ekte kronesis som er knust? Lemon pie har jeg ikke fått smakt enda, den står på listen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Men er det ikke ekte kronesis som er knust? Lemon pie har jeg ikke fått smakt enda, den står på listen! 😊

Tviler litt på at det er ferdige kroneiser de har knust oppi boksen, men hva vet vel jeg 😏

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (8 minutter siden):

Tviler litt på at det er ferdige kroneiser de har knust oppi boksen, men hva vet vel jeg 😏

Åh? Men, det ser jeg for meg at de gjør! :ler: Hmm nei, du har sikkert rett :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (2 timer siden):

Men er det ikke ekte kronesis som er knust? Lemon pie har jeg ikke fått smakt enda, den står på listen! 😊

Nope😤 men isen var god Altså!:)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Meny ( i Porsgrunn ) og handlet inn flere av de nye varene, blant annet flere pizza, men jeg kunne ikke se noe av det nye godteriet? Så isen ( og kjøpte Smil isen, den var på tilbud ) og potetgull, men så ikke noe av det nye godteriet. Hadde gledet meg til å smake disse på vedlagte bilder. Noen som har sett disse? 
 

 

BFCA62D9-CF2A-4F9B-B884-5F5396676DE1.jpeg

DDD5AC1E-A187-4B65-B0E9-4EFAB829E339.jpeg

2352FE57-B756-444A-9F64-90574CDF1768.jpeg

32969EA1-E9F4-41D5-842F-90EFD97081BB.jpeg

DE894C49-74FC-4605-A759-A3F08907A680.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (På 24.9.2022 den 17.42):

Noen som har funnet Eldorados nye "Jackfruit"?
Har lett i noen butikker nå, men aner jo ikke i hvilken reol det er naturlig å plassere noe sånt.

Melkesjokolade med kaffe har visst heller ikke kommet seg over fjellet ennå, har reist litt denne uken og benyttet sjansen til å gå innom rundt 15 dagligvarebutikker 😅

1393009937_Philadelphiatrffel.jpg.39b4ebe85919133f50da4cd9669b394a.jpg

Usikker på om denne er ny, har ikke sett den før.

 

Jeg liker den godt, har tidligere kjøpt den i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Brimis Betasuppe fra Fjordland i dag, den var veldig god! Liten porsjon med bare 250kcal, så var perfekt som lunsj. 49kr på Bunnpris.

Anonymkode: 90134...f6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...