Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Var monster mango loco en nyhet? Trodde det var ultra fiesta?

Anonymkode: 36d7d...666

Har sikkert rota, det hørtes mer riktig ut 😁 den nye sukkerfrie iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg endelig fått prøvd de nye Nidar-kjeksene med peanøttsmør. Jeg synes de var kjempegode, men jeg tror jeg hadde veldig lave forventninger etter å ha lest alle anmeldelsene her :fnise:

Kanskje Freia ombestemmer seg hvis alle vi som elsker Japp-sjokoladen sender hyggelige mailer og ber dem om å revurdere? :vetikke:

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (På 28.2.2021 den 18.26):

Prøvd mint yoghurten ble ikke så veldig begeistret. 

Jeg elsker denne. Men er over gjennomsnittet glad i mint. 

Men det er jo nøyaktig den samme yoghurten som fantes tidligere, eller tar jeg feil? Bare nytt design...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, smakt på litt mer:

Radler fra hansa med grapefruit: smakte helt slik jeg forestilte meg, litt søtt, litt bittert.  Må I alle fall like øl litt for å like dette. 2,5 prosent alkohol, så ikke noe å drikke for å bli full av. 

Nøisom øl med rabarbara: minner om sour beer. Klarer ikke bestemme meg om jeg liker den eller ikke, men den smaker friskt! 

Royal lakrisis på pinne: God, liker de toffee-aktige bitene.

Fant også nescafe iced cofffe salted caramel, som jeg skal smake i morgen😉7613287394613.jpg.069d50d08bdbc48308b674985094260a.jpg

Anonymkode: c0d3c...7b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Okei, smakt på litt mer:

Radler fra hansa med grapefruit: smakte helt slik jeg forestilte meg, litt søtt, litt bittert.  Må I alle fall like øl litt for å like dette. 2,5 prosent alkohol, så ikke noe å drikke for å bli full av. 

Nøisom øl med rabarbara: minner om sour beer. Klarer ikke bestemme meg om jeg liker den eller ikke, men den smaker friskt! 

Royal lakrisis på pinne: God, liker de toffee-aktige bitene.

Fant også nescafe iced cofffe salted caramel, som jeg skal smake i morgen😉7613287394613.jpg.069d50d08bdbc48308b674985094260a.jpg

Anonymkode: c0d3c...7b5

Den iskaffen falt dessverre ikke i smak her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte det sjoko loco-pålegget, og kunne ikke helt bestemme meg for om dette var en direkte vond smaksopplevelse med vage minner fra den ene gangen jeg smakte HaPå, eller om det kaaanskje var litt godt likevel ... nesten? Endte med å ta masse prøvesmaker rett fra tuben for å forsikre meg om at det ikke egentlig var så kjempegodt, fikk også lyst til å prøve det i en skål med vaniljesaus i stedet for på skive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

744061_660_2000.png

Denne var VELDIG god!!! Så utrolig glad for at den i følge min munn absolutt er en god erstatning for Wanted isen! Minst like god selv om de ikke smaker 100% likt! 

Anonymkode: fca29...768

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2021 at 11:34 PM, AnonymBruker said:

https://www.facebook.com/FreiaHjemmekonditori/posts/3648734888494873 Det her er ikke greit! 😭

Anonymkode: 46726...7f5

Neeeei, herregud så trist!! Jaja, kanskje jeg endelig får gått ned de fem kiloene, da. Eller tømmer kontoen på jappisen i boks🙈

Anonymkode: d6668...839

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskrem: Creme Lakris: 🤤🤤🤤 denne var det jeg ønsket av den «Royal lakris bøtta». Søt og god lakris 🤤🤤🤤 Fantastisk! Håper den kunne funnet veien til butikken i større pakker enn bare i småis disken 🤞🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spist fredagspizza, jeg synes den var skuffende. Synes ikke potetgullet gav noe ekstra på pizzaen.

I tillegg har jeg smakt de chilikyllingnudlene fra mr lee, og jeg synes ikke den var noe sterk. og jeg har lav terskel for sterk smaker.

Leter etter det laksepålegget til mills, det er jeg spent på! Og de nye monster-drikkene. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet ville smake Helt Magisk isen, jeg snek til meg en bit, og det holdt. Søt og kunstig. Ikke gjenkjøp.

Sommerisen smakte som den gjorde tidligere,  denne blir det flere av gjennom sommeren.

Sjoko loco. Helt grei,  litt sjokoladepuddingaktig. Blir ikke ukentlig kjøp, men langt færre kalorier og størrelse enn en Nugattiboks så blir nok kjøpt innimellom.

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig smakt laksepålegget, og jeg syntes det var kjempegodt! I tillegg til at det er nydelig som pålegg, kan jeg se for meg at det er digg som snacks på lette kjeks og😋

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått smake på chipsen «Crispy bacon»; det er jo nesten som å tygge på «crispy bacon» 😄 den likte jeg godt, om jeg er i humør for skikkelig bacon 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (6 timer siden):

Iskrem: Creme Lakris: 🤤🤤🤤 denne var det jeg ønsket av den «Royal lakris bøtta». Søt og god lakris 🤤🤤🤤 Fantastisk! Håper den kunne funnet veien til butikken i større pakker enn bare i småis disken 🤞🏻

Du har sikkert smakt Inspira lakrisisen? Den smaker likt den Creme Lakris :) 

Anonymkode: fca29...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2021 at 12:02 PM, Lady Lovelylocks said:

Hvor fant du disse?

Jeg fant de lakris/bringebær smokkene på Meny. Var kjempegode og gikk to poser i helgen😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksepålegg med varmrøkt laks og vårløk: Overraskende god, men foretrekker fremdeles the real deal. Mulig gjenkjøp.

Liberte salt karamell: Litt tynn, vassen karamell uten utpreget saltsmak. Yoghurten er heller ikke silkemyk. Ikke gjenkjøp. 
 

Freia melkeknapper: Jeg elsker melkesjokolade fra Freia, så dette kunne ikke bli feil. Melkehjerter er favoritten fordi de er tynne og sprø. Knappene er som forventet, men koster nok mer enn de smaker, holder meg til melkerull.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakte Synnøve mint. Jeg syns fortsatt den er god og smaker likt som forrige gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Peppes ferdigdeig i dag (man må kjevle ut selv), og det er den beste ferdigdeigen jeg har smakt! Anbefales. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignore skrev (2 timer siden):

Laksepålegg med varmrøkt laks og vårløk: Overraskende god, men foretrekker fremdeles the real deal. Mulig gjenkjøp.

Liberte salt karamell: Litt tynn, vassen karamell uten utpreget saltsmak. Yoghurten er heller ikke silkemyk. Ikke gjenkjøp. 
 

Freia melkeknapper: Jeg elsker melkesjokolade fra Freia, så dette kunne ikke bli feil. Melkehjerter er favoritten fordi de er tynne og sprø. Knappene er som forventet, men koster nok mer enn de smaker, holder meg til melkerull.

Smaker det laksepålegget mye av kvarg/rømme? :) 

Anonymkode: fca29...768

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde fredagspizzaen. Jeg syns den smakte som kjøttdeig og løk, bare at løken var erstattet med potetgull, så ble litt tammere i smaken. 

Helt grei, men kjøper ikke igjen.  

Anonymkode: 49203...2e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...