Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

5 timer siden, SoftKitty skrev:
 

Hvor fant dere grønn french fries? har lett og lett har ikke sett den i en eneste butikk (bor i Oslo)

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg fant den nettopp på Kiwi :) 

Anonymkode: 73286...d34

Det var på Kiwi jeg også så den.

Anonymkode: 26a8a...704

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er nyhet for meg. Men jeg er ikke ofte i sjokoladeavdelingen. Noen sier den smaker som aftereight :arwen:

9800001114987.png

Anonymkode: ddea9...86d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Denne er nyhet for meg. Men jeg er ikke ofte i sjokoladeavdelingen. Noen sier den smaker som aftereight :arwen:

9800001114987.png

Anonymkode: ddea9...86d

Tror ikke den er helt ny. Mener det en stund siden jeg smakte den for første gang. Den er veldig god, da. Ikke fullt så sykelig søt som after eight, så det er lettere å spise mer (vet ikke helt hvor positivt det er, da ;) ).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SoftKitty skrev:
 

Hvor fant dere grønn french fries? har lett og lett har ikke sett den i en eneste butikk (bor i Oslo)

Så dem på Spar i dag, langt ute på bygda.

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Denne er nyhet for meg. Men jeg er ikke ofte i sjokoladeavdelingen. Noen sier den smaker som aftereight :arwen:

9800001114987.png

Anonymkode: ddea9...86d

Denne kom til slippet i februar 2016.
Imponert over at den fortsatt finnes, den må ha en del tilhengere der ute :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2018 den 13.51, ..........! skrev:
 

Prøvde den jeg også, syns ikke den var god. Og når jeg så det krøp små larver ut av den så var jeg glad jeg bare hadde tatt en pitteliten bit 🤢

Æææææh! Hvor kjøpte du din? Samboer kjøpte en idag, vet ikke om jeg tør smake. Håper finner fra en annen batch enn min. 

Anonymkode: 957f4...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte de nye "smoothiene" fra YT men de smaker jo ikke smoothie i det hele tatt, bare vanlig litt tykk drikkeyoghurt. God Morgen har også kommet med noe liknende som var god den og. 

Det har kommet en ny butikk som heter "Normal" på Storo og jeg tror flere steder i Norge. Der så jeg sjokoladepålegg med smakene Twist og Maltesers feks og litt forskjellig rare kjeks og godteri. Ellers har de toalettartikler og husholdningsting. Ikke vanlig mat.

Spiste en pai igår med "Spinat og ost", er den ny? Sånn liten frossen fra Findus. Likte den ikke så godt, den ble litt smakløs for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.10.2018 den 13.51, ..........! skrev:
 

Prøvde den jeg også, syns ikke den var god. Og når jeg så det krøp små larver ut av den så var jeg glad jeg bare hadde tatt en pitteliten bit 🤢

LARVER i denne " freia sin nye «snøkrystall» melkesjokolade"?! SERIØST? :( 

Anonymkode: ddea9...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 16.05, Antlers skrev:
 

Tror ikke den er helt ny. Mener det en stund siden jeg smakte den for første gang. Den er veldig god, da. Ikke fullt så sykelig søt som after eight, så det er lettere å spise mer (vet ikke helt hvor positivt det er, da ;) ).

Takk! :) 

Anonymkode: ddea9...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, SoftKitty skrev:
 

Likte de nye "smoothiene" fra YT men de smaker jo ikke smoothie i det hele tatt, bare vanlig litt tykk drikkeyoghurt. God Morgen har også kommet med noe liknende som var god den og. 

Det har kommet en ny butikk som heter "Normal" på Storo og jeg tror flere steder i Norge. Der så jeg sjokoladepålegg med smakene Twist og Maltesers feks og litt forskjellig rare kjeks og godteri. Ellers har de toalettartikler og husholdningsting. Ikke vanlig mat.

Spiste en pai igår med "Spinat og ost", er den ny? Sånn liten frossen fra Findus. Likte den ikke så godt, den ble litt smakløs for meg.

Elsker normal! Handler ofte barbærblader der, de er billigst etter mine undersøkelser. Ofte blir det noe såpe og! Og ikke minst har de Sour Patch Kids!! Den blå er erstattet med en svart ekkel en da 😬 men unngår man den svarte 👍🏻👍🏻 En grunn å reise til USA bare for å handle inn det 😂

Jeg har likt begge de andre to små paiene som finnes fra før av men prøvde ikke den med spinat og ost (jeg tror den er ny ja). Om den hadde hatt bacon eller noe i seg, da hadde jeg ikke nølt, men kan tenke at den kanskje blir litt tam i smaken :) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎10‎.‎2018 den 13.51, ..........! skrev:
 

Prøvde den jeg også, syns ikke den var god. Og når jeg så det krøp små larver ut av den så var jeg glad jeg bare hadde tatt en pitteliten bit 🤢

Håper du har sagt fra til freia og tatt bilder. 
De kan gi erstatning eller plastre med noe annet du liker + at dette vil redde andre fra å oppleve grøssen du opplevde. 
Glad jeg ikke tåler sjokolade O_O' 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 19.15, AnonymBruker skrev:
 

LARVER i denne " freia sin nye «snøkrystall» melkesjokolade"?! SERIØST? :( 

Anonymkode: ddea9...86d

Ja, det er helt sant! fikk forøvrig svar fra Freia at de sender en pakke som plaster på såret. Håper det bare ikke blir den sjokoladen, for den vil jeg aldri spise igjen :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ..........! skrev:
 

Ja, det er helt sant! fikk forøvrig svar fra Freia at de sender en pakke som plaster på såret. Håper det bare ikke blir den sjokoladen, for den vil jeg aldri spise igjen :P

 

Så utrolig ekkelt! Hvor/i hvilken landsdel kjøpte du den? Skal ihvertfall ikke kjøpe den der i tilfelle det er larver i hele partiet som kom dit. 

Anonymkode: 957f4...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ..........! skrev:
 

Ja, det er helt sant! fikk forøvrig svar fra Freia at de sender en pakke som plaster på såret. Håper det bare ikke blir den sjokoladen, for den vil jeg aldri spise igjen :P

 

Da jeg klagde på denne Mac and cheese posen fra toro med smådyr i som var en nyhet nå også fikk jeg kun en unnskyldning og at det var butikken sin feil ikke Toro da alle deres produkter blir sendt avgårde uten avvik. Fikk 100kr som plaster på såret. Stusselig. De tjener så mye penger og kunne ikke gitt meg et ordentlig gavekort engang. 

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Da jeg klagde på denne Mac and cheese posen fra toro med smådyr i som var en nyhet nå også fikk jeg kun en unnskyldning og at det var butikken sin feil ikke Toro da alle deres produkter blir sendt avgårde uten avvik. Fikk 100kr som plaster på såret. Stusselig. De tjener så mye penger og kunne ikke gitt meg et ordentlig gavekort engang. 

Anonymkode: 20491...27d

Så dårlig! jeg er spent på hva jeg får, det sa de ingenting om. Skal oppdatere! Til deg over her, så er den kjøpt på vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2018 at 11:27 AM, AnonymBruker said:
 

Da jeg klagde på denne Mac and cheese posen fra toro med smådyr i som var en nyhet nå også fikk jeg kun en unnskyldning og at det var butikken sin feil ikke Toro da alle deres produkter blir sendt avgårde uten avvik. Fikk 100kr som plaster på såret. Stusselig. De tjener så mye penger og kunne ikke gitt meg et ordentlig gavekort engang. 

Anonymkode: 20491...27d

Er ikke posene tette? Hvordan har insektene kommet seg inn i posen fra butikken? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SoftKitty skrev:
 

Er ikke posene tette? Hvordan har insektene kommet seg inn i posen fra butikken? 

Fikk denne beskjeden:

Dette produktet varmes og holder over 200 grader, det betyr at ingen egg eller larver kan overleve varmeprosessen. Ved vårt anlegg har vi strenge rutiner for forebygging av insekter og oppholdet på vårt lager er kort.  Vi ser det derfor som lite trolig at det kan ha kommet inn noe insekt som har lagt egg/larver hos oss. 

Hvis produktet står i nærheten av cerealer som ikke er like mye varmebehandlet kan smitten komme fra disse varene, slik at problemet er høyst sannsynlig under lagring etter at produktet forlot vår fabrikk. Generelt kan man si at de fleste skadeinsekter lever og formere seg i alle tørre næringsmidler. Høy temperatur, dvs. over 16-17 grader C er det som mest påvirker formeringshastigheten. 

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Fikk denne beskjeden:

Dette produktet varmes og holder over 200 grader, det betyr at ingen egg eller larver kan overleve varmeprosessen. Ved vårt anlegg har vi strenge rutiner for forebygging av insekter og oppholdet på vårt lager er kort.  Vi ser det derfor som lite trolig at det kan ha kommet inn noe insekt som har lagt egg/larver hos oss. 

Hvis produktet står i nærheten av cerealer som ikke er like mye varmebehandlet kan smitten komme fra disse varene, slik at problemet er høyst sannsynlig under lagring etter at produktet forlot vår fabrikk. Generelt kan man si at de fleste skadeinsekter lever og formere seg i alle tørre næringsmidler. Høy temperatur, dvs. over 16-17 grader C er det som mest påvirker formeringshastigheten. 

Anonymkode: 20491...27d

Da vet jeg hvilken produsent jeg ikke skal kjøpe fra når jeg handler til hytta, siden posene deres tydeligvis ikke er tette.

Anonymkode: e4c7c...a06

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne er ny lenger, men smakte nettopp på mørk Kvikklunsj. Trodde jeg kom til å like den, men det smakte bare mørk kokesjokolade med kjeks:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden
1 time siden, Fju skrev:
 

Vet ikke om denne er ny lenger, men smakte nettopp på mørk Kvikklunsj. Trodde jeg kom til å like den, men det smakte bare mørk kokesjokolade med kjeks:P

Det var min opplevelse også. Jeg elsker mørk sjokolade og vil gjerne ha alle klassikerne i mørk utgave. Mørk Daim var nydelig! Men Kvikk Lunsj er best som den er, med melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fju skrev:
 

Vet ikke om denne er ny lenger, men smakte nettopp på mørk Kvikklunsj. Trodde jeg kom til å like den, men det smakte bare mørk kokesjokolade med kjeks:P

Samme her!

Trodde den skulle være god, men som du sier smakte den mørk kokesjokolade med kjeks... og det var ikke særlig godt, synes jeg! Ble så skuffa! ☹️

Anonymkode: 26a8a...704

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...