Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lerums solbærsirup har vært en fast gjenganger her i familien, men nå kom jeg plutselig over en meget sterk konkurrent i butikkhylla: Lerums Bringebærsirup! Oioi, nam! den var god den!:

?format=2500w

Anonymkode: d4dfd...0bf

Lerums bringebærsaft er veldig god, så da er sikkert sirupen også det. Skal på handlelista. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dere som prøver stort sett alt nytt dere ser i butikken, trener dere mye? Jeg er 22 år og akkurat slanket meg, men har veldig lyst til å teste ut nye saker fra butikkene, men redd jeg skal legge på meg av det 

Anonymkode: 00f45...66f

Jeg spiser alt for mye søtsaker.  Men ikke alt er like ille. Smakte på Vill Nøtter i dag. Veldig god! Men den er 40 gram så er syns ikke den var så ille å unne meg selv om det er sjokolade.  

Går andre veien også. Det at den var såpass liten gjør at 20 kroner er en del sammenlignet med hvor mye man får. Men som sagt veldig god. Er cashew og hasselnøtter overtrukket med mørk sjokolade. image.thumb.png.4615a0404ab15bf8491e4a922fc8cc68.png

Endret av SVK
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig smakt på Troika appelsin i dag og jeg liker den kjempegodt. Er generelt veldig glad i appelsinsmak i sjokolade. 

Bringebærcolaen var ikke noe god, den minnet meg alt for mye om det jeg drakk meg full på da jeg var yngre. Fysj 😛

Jeg drakk Cola zero med mangosmak i England i påsken, jeg håper den colaen kommer hit til Norge også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som prøver stort sett alt nytt dere ser i butikken, trener dere mye? Jeg er 22 år og akkurat slanket meg, men har veldig lyst til å teste ut nye saker fra butikkene, men redd jeg skal legge på meg av det 

Anonymkode: 00f45...66f

Jeg trener, men går alltid opp et par kilo i forbindelse med nyslipp 😂 Heldigvis skjer det bare 2 ganger i året, så det jevner seg ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er strøet laget av?

Anonymkode: cde01...fd9

Sjokolade :) 

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som prøver stort sett alt nytt dere ser i butikken, trener dere mye? Jeg er 22 år og akkurat slanket meg, men har veldig lyst til å teste ut nye saker fra butikkene, men redd jeg skal legge på meg av det 

Anonymkode: 00f45...66f

 

Foreslår at du velger deg ut 2-3 godsaker du har skikkelig lyst å prøve, og kos deg med dem. Resten kan du antagelig droppe, det slippes jo mye ræl, tross alt. Jeg bruker forresten denne tråden aktivt for å finne ut hvilke nyheter som er verdt å prøve, og hvilke jeg kan droppe. Gøy å lese folks anmeldelser:) For eksempel var det ganske brei enighet her inne om at Vill bringebær var kjempegod. Mens smoothie-bowlen har jeg ikke giddet å kjøpe, for den fikk jevnt over dårlig kritikk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troika appelsin var alt for søt og for lite appelsin smak. Ble litt kvalmende rett og slett, skuffa.. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2018 at 8:40 PM, AnonymBruker said:

Dere som prøver stort sett alt nytt dere ser i butikken, trener dere mye? Jeg er 22 år og akkurat slanket meg, men har veldig lyst til å teste ut nye saker fra butikkene, men redd jeg skal legge på meg av det 

Anonymkode: 00f45...66f

Jeg kan spise hva jeg vil, men ikke alt på en gang og ikke hele tiden, tenker jeg om det. Det vil si at om jeg har lyst til å prøve matnyheter, sprer jeg det utover. Noen nyheter er jo måltider, og erstatter dermed andre ting jeg spiser. Ellers smaker jeg ikke på alt, jeg velger de tingene som er fristende og antakelig vil falle i smak, og sånne type ting som jeg kan tenke meg å inkludere i mitt daglige kosthold.

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanta zero med jordbær og kiwi smaker... ihvertfall ikke jordbær og kiwi! Vet ikke hva jeg synes om den, flere som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, MarianneE skrev:

Fanta zero med jordbær og kiwi smaker... ihvertfall ikke jordbær og kiwi! Vet ikke hva jeg synes om den, flere som har prøvd?

Har smakt den selv :) Den smaker litt som utvanna saft med kullsyre.

Finner ikke villa farris light noe sted. Blir irritert om den er borte :( Den kom jo akkurat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 22.36, SVK skrev:

Jeg spiser alt for mye søtsaker.  Men ikke alt er like ille. Smakte på Vill Nøtter i dag. Veldig god! Men den er 40 gram så er syns ikke den var så ille å unne meg selv om det er sjokolade.  

Går andre veien også. Det at den var såpass liten gjør at 20 kroner er en del sammenlignet med hvor mye man får. Men som sagt veldig god. Er cashew og hasselnøtter overtrukket med mørk sjokolade. image.thumb.png.4615a0404ab15bf8491e4a922fc8cc68.png

Den ser veldig god ut! :jepp:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Rumle skrev:

Den ser veldig god ut! :jepp:

 

Den fant jeg i dag i en kurv hvor det stod varer som utgår av sortimentet :sad:

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor ny den er, men har aldri sett den før. 
ShotType1_328x328.jpg
Den var så for jævlig at jeg kastet opp. Det smakte blanding av svette og sure føtter. Fy fader hvor heslig! 
Så ut som full versjon av rett i koppen produktene, tok sykt lang koketid for å få sausen slik den skulle (var som tynn, vannete suppe i 25 min). "ferdig innen 10 min" my ass. Mer 40 min! 

Anonymkode: 2f036...0bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Dere som prøver stort sett alt nytt dere ser i butikken, trener dere mye? Jeg er 22 år og akkurat slanket meg, men har veldig lyst til å teste ut nye saker fra butikkene, men redd jeg skal legge på meg av det 

Anonymkode: 00f45...66f

Kjøp inn nyheter sammen med noen, så kan dere dele på kaloriene. :) Det du ikke liker så godt kan de andre ta eller så kan det gis bort på jobben/foreningen/skolen, så får du ikke dårlig samvittighet verken av å kaste eller spise mat du ikke liker. 

Men det viktigste er vel måtehold. Det holder å smake noen biter, og ikke jafse i seg hele sjokoladen/chipsposen. Du er flink som har klart å gå ned i vekt, og jeg håper at du klarer å vedlikeholde det også. 

Anonymkode: 5abe6...c60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvor ny den er, men har aldri sett den før. 
ShotType1_328x328.jpg
Den var så for jævlig at jeg kastet opp. Det smakte blanding av svette og sure føtter. Fy fader hvor heslig! 
Så ut som full versjon av rett i koppen produktene, tok sykt lang koketid for å få sausen slik den skulle (var som tynn, vannete suppe i 25 min). "ferdig innen 10 min" my ass. Mer 40 min! 

Anonymkode: 2f036...0bf

Æsj har vurdert å kjøpe den flere ganger men da dropper jeg det. Noen ganger lurer jeg på om produsentene prøver varene sine? Syns de virkelig sure føtter er godt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 22.36, SVK skrev:

Jeg spiser alt for mye søtsaker.  Men ikke alt er like ille. Smakte på Vill Nøtter i dag. Veldig god! Men den er 40 gram så er syns ikke den var så ille å unne meg selv om det er sjokolade.  

Går andre veien også. Det at den var såpass liten gjør at 20 kroner er en del sammenlignet med hvor mye man får. Men som sagt veldig god. Er cashew og hasselnøtter overtrukket med mørk sjokolade. image.thumb.png.4615a0404ab15bf8491e4a922fc8cc68.png

Den går ut av produksjon nå.

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, MarianneE skrev:

Fanta zero med jordbær og kiwi smaker... ihvertfall ikke jordbær og kiwi! Vet ikke hva jeg synes om den, flere som har prøvd?

Min nye favorittbrus. Litt sur i smaken og er en av de beste brusene jeg har smakt.

Anonymkode: 52373...31c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Rumle said:

Den ser veldig god ut! :jepp:

 

Absolutt en sjokolade man bør teste ut!

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Den går ut av produksjon nå.

Anonymkode: cde01...fd9

Tuller du? Den kom jo  nå nettopp.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...