Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Rumle said:

Jeg synes de var litt mykere i konsistensen. Men, ellers er de ganske like, bare i konfektstørrelse. Veldig gode! 

Enig i at de er litt mykere i konsistensen, og det knaser litt mindre. Smaken er den samme, men jeg liker at det er mer crisp i kubben.

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iceland har åpnet i Norge og de har noen interessant produkter. Fant dette hos Nettavisen: 

5206919.jpg

Pizza med innebygd pølse i kanten? Hva i alle dager.. :klo:

Jeg håper kjeden kommer i handleavstand en gang, men dette produktet havner ikke i min kurv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte skyr-is med salt karamell igår, syns den var god. Smakte ikke "slankete" selv om den er både fettfri og uten tilsatt sukker. Nå har jeg ikke noe behov for å slanke meg, men et velsmakende alternativ med færre kalorier er selvfølgelig alltid velkomment. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Fun Light med cola-smak var veldig tam i smaken. Smaker cola, men smaker mer cola som har stått åpnet et par uker i kjøleskapet og mistet all kullsyre. Ikke overraskende ettersom det er saft og ikke brus, hehe. Min egen feil at jeg ikke tenkte på det i butikken.

Den nye pizzaen med bunn av rødbeter var helt ok. Trodde den var vegetarisk, syns pakningen gav litt inntrykk av det, men den har altså skinke i toppingen. Samme for meg, er ikke vegetarianer, men bare for de som lurer. Bunnen var kanskje bedre enn fyllet, det kunne smakt litt mer. Men absolutt helt ok...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Ballerina med kokos og melkesjokolade her om dagen.. i går. 

Tom i dag tidlig og angrer bittert på at jeg ikke kjøpte med 2 (10). Ikke for mye kokos, nesten litt som sjokoladekaken med kokostrø man fikk servert i barnebusdager. DIGG. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo
51 minutter siden, dillyduzit said:

Fant Ballerina med kokos og melkesjokolade her om dagen.. i går. 

Tom i dag tidlig og angrer bittert på at jeg ikke kjøpte med 2 (10). Ikke for mye kokos, nesten litt som sjokoladekaken med kokostrø man fikk servert i barnebusdager. DIGG. 

Jeg advarte om at de var gode og vanedannende tidligere i tråden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Zeroh med appelsin og golden berry idag. Ikke drukket saft på lenge, men syns den var veldig god 😄 Smaker litt som appelsin-pez :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2018 den 16.28, AnonGangerTo skrev:

Jeg advarte om at de var gode og vanedannende tidligere i tråden. :fnise:

Merker jeg nettopp ble litt sinna på meg selv, glemte å kjøpe med i dag da jeg var ute 🙃🙃

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte de ballerina kjeksene idag, de med kokos. Merker at jeg syns de var kun ok. Kommer til å spise de opp, men antageligvis ikke kjøpe de igjen. Syns de var litt kjedelige.. eller kanskje det bare ble for mye sjokolade og søtt. Mulig det var litt dødfødt da jeg i utgangspunktet ikke er så glad i ballerinakjeks :P

Så også den der nye flow med karamell, men den er jeg nesten sikker på at jeg ikke kommer til å like så droppet det. 

Men de sure labanene de likte jeg! Men holder med noen få om gangen. Like greit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere smakt den Ballerinaen med bringebær- og sjokoladefyll?!? Jeg er vanligvis ikke så glad i kjøpekjeks, men denne dyppet i kaffe... :strix:

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2018 at 9:29 PM, AnonymBruker said:

Smakte to ulike is fra Hennig-Olsen i dag, Sakte kjærna sjokolade med hint av chili og Sakte kjærna med salt karamell og pekannøtter. 

Sjokoladeisen blir absolutt ikke gjenkjøp. Chilismaken gjorde at isen ikke var god. 

Karamellisen blir absolutt gjenkjøp. NAM!

Anonymkode: 34c2a...752

Måtte kjøpe denne karamellisen etter å ha lest denne posten - den levde dessverre ikke opp til forventningene for min del. Hvorfor er ingen andre karamellis engang i nærheten av Häagen-Dazs sine? 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, fro skrev:

Måtte kjøpe denne karamellisen etter å ha lest denne posten - den levde dessverre ikke opp til forventningene for min del. Hvorfor er ingen andre karamellis engang i nærheten av Häagen-Dazs sine? 😭

Norske produsenter kan virkelig ikke lage karamell... Blir feil hver eneste gang med kunstig karamellaroma og blomstrete ettersmak (ja, jeg snakker om deg diplomis) 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Winza skrev:

Er dette den samme som var i salg for mange år siden bare med nytt design?

A8CB4FEF-A2C4-4CF5-94DA-30A3407928C0.thumb.png.5daf11e9528e7213e40b5b3b05422ab4.png

Ja, det er den samme.

Anonymkode: 2d9f2...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er den samme.

Anonymkode: 2d9f2...ca9

Så kjekt at de er tilbake 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er den samme.

Anonymkode: 2d9f2...ca9

Tenker du på delivio? Denne?
9389.gif
 

Anonymkode: df612...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er den samme.

Anonymkode: 2d9f2...ca9

Nei, det er ikke den samme.

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Er dette den samme som var i salg for mange år siden bare med nytt design?

A8CB4FEF-A2C4-4CF5-94DA-30A3407928C0.thumb.png.5daf11e9528e7213e40b5b3b05422ab4.png

Nei, det er ikke den samme.

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ballerina kokos fikk en slags kvalm kaffesmak over seg jeg. Og ikke kokossmak. 

Anonymkode: ec096...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...