Illumi Skrevet onsdag kl 01:10 #20441 Del Skrevet onsdag kl 01:10 Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg! Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet onsdag kl 09:12 #20442 Del Skrevet onsdag kl 09:12 Lisanna skrev (8 timer siden): Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg! Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp. 100 % cashback på Rabble-app'n? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet onsdag kl 19:52 #20443 Del Skrevet onsdag kl 19:52 mariie skrev (10 timer siden): 100 % cashback på Rabble-app'n? Helt riktig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet onsdag kl 21:52 #20444 Del Skrevet onsdag kl 21:52 Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:55 #20445 Del Skrevet onsdag kl 21:55 Paneera skrev (1 minutt siden): Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. Anonymkode: 9c64d...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet torsdag kl 04:20 #20446 Del Skrevet torsdag kl 04:20 (endret) Paneera skrev (6 timer siden): Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her https://www.coolstuff.no/adventskalendere/sjokoladekalender/reeses-julekalender-pid-20284 Står at den er utsolgt men kommer snart 🤷♀️ Endret torsdag kl 04:21 av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet torsdag kl 09:38 #20447 Del Skrevet torsdag kl 09:38 Disney Adult skrev (5 timer siden): https://www.coolstuff.no/adventskalendere/sjokoladekalender/reeses-julekalender-pid-20284 Står at den er utsolgt men kommer snart 🤷♀️ Men i fysisk butikk, tenkte jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:05 #20448 Del Skrevet torsdag kl 10:05 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. Anonymkode: 9c64d...858 Ser du nevnte Normal-butikken i Danmark. De peanøttsmør-nonstoppene selges på Normal i Norge. Bare for å presisere slik det ikke er noen misforståelser. Anonymkode: 9c64d...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:34 #20449 Del Skrevet torsdag kl 20:34 Smakt på skyr med pepperkake Smakte helt jævlig. Kunne kjenne mye pepperkake-krydder, men det var ikke godt sammen med sur skyr. Terningkast: 1. Anonymkode: 97f13...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet torsdag kl 22:00 #20450 Del Skrevet torsdag kl 22:00 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser du nevnte Normal-butikken i Danmark. De peanøttsmør-nonstoppene selges på Normal i Norge. Bare for å presisere slik det ikke er noen misforståelser. Anonymkode: 9c64d...858 Takk for tips. Jeg har ikke prøvd dem, men kjøper ofte peanut butter cups fra normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet torsdag kl 22:03 #20451 Del Skrevet torsdag kl 22:03 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 10.26): Noen som har sett denne i noen butikker ? Eller noen som vet når den kommer i butikkene? 😊 Anonymkode: df73f...ed5 Den fant jeg på Coop Extra i dag. Veldig god! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå