Tabris Skrevet 29. september #20321 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (49 minutter siden): Er det den med melkesjokolade eller mørk sjokolade? Skal finnes to typer, i tillegg til den med hvit sjokolade Dette er den med melkesjokolade. Står også på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20322 Del Skrevet 29. september Tabris skrev (Akkurat nå): Dette er den med melkesjokolade. Står også på bildet. Vil smake den Anbefaler deg også den med hvit sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. september #20323 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (Akkurat nå): Vil smake den Anbefaler deg også den med hvit sjokolade Er litt skeptisk, ikke så veldig glad i hvit sjokolade. Liker det best sammen med melkesjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20324 Del Skrevet 29. september Tabris skrev (1 minutt siden): Er litt skeptisk, ikke så veldig glad i hvit sjokolade. Liker det best sammen med melkesjokolade. Den smakte egentlig kindersjokolade, som hvite sjokobons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. september #20325 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (2 minutter siden): Den smakte egentlig kindersjokolade, som hvite sjokobons Kindersjokolade er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 29. september #20326 Del Skrevet 29. september Kittykat skrev (På 25.9.2024 den 10.08): I hvilken butikk kom du over denne? Vi har Meny, Coop Obs og Joker rett ved oss. Har ikke kommet over denne ennå. Har vært i butikk på Rema 1000 siden februar tror jeg. Så den er ikke ny. Men ja, selges KUN på Rema 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. september #20327 Del Skrevet 29. september Jeg venter veldig på denne 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20328 Del Skrevet 29. september Hatsumomo skrev (1 time siden): Hvor finner man denne? Ikke på Meny og Rema. Funnet de hos flere rema 1000 og hos spar Anonymkode: 37090...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 29. september #20329 Del Skrevet 29. september Hatsumomo skrev (1 time siden): Hvor finner man denne? Ikke på Meny og Rema. Spar har dem. Meny har dem i nettbutikken, så regner med de kommer i vanlig butikk også. Den anonyme du siterte har sett dem på Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. september #20330 Del Skrevet 29. september (endret) Da har jeg smakt Ferrero Rocher sjokoladeplaten, den med melkesjokolade og hasselnøtt. Og jeg er faktisk litt skuffet. Den smaker jo selvsagt godt. Det er melkesjokolade og hasselnøtter, det er jo nesten umulig å ikke få det til å bli godt. Men jeg syntes likevel smaken var litt... tynn. Med det merket og til den prisen hadde jeg forventet mer. Det blir som å spise en Firkløver bare med litt mindre smakfull sjokolade. Så neste gang jeg vil ha sjokolade med hasselnøtt så kjøper jeg faktisk heller en Firkløver. Den har bedre sjokoladesmak. Endret 29. september av Tabris 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20331 Del Skrevet 29. september Tabris skrev (13 minutter siden): Da har jeg smakt Ferrero Rocher sjokoladeplaten, den med melkesjokolade og hasselnøtt. Og jeg er faktisk litt skuffet. Den smaker jo selvsagt godt. Det er melkesjokolade og hasselnøtter, det er jo nesten umulig å ikke få det til å bli godt. Men jeg syntes likevel smaken var litt... tynn. Med det merket og til den prisen hadde jeg forventet mer. Det blir som å spise en Firkløver bare med litt mindre smakfull sjokolade. Så neste gang jeg vil ha sjokolade med hasselnøtt så kjøper jeg faktisk heller en Firkløver. Den har bedre sjokoladesmak. Jeg pleier vanligvis å bli kvalm av for store mengder sjokolade, men den hvite plata på 90g gikk ned på minutter😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. september #20332 Del Skrevet 29. september applestories skrev (36 minutter siden): Spar har dem. Meny har dem i nettbutikken, så regner med de kommer i vanlig butikk også. Den anonyme du siterte har sett dem på Rema. Søren ta da.. de har den ikke på nettbutikken til Meny her jeg bor 🙄 Tror ikke den er kommet til Vestlandet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. september #20333 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (7 minutter siden): Jeg pleier vanligvis å bli kvalm av for store mengder sjokolade, men den hvite plata på 90g gikk ned på minutter😂 Må innrømme at det ikke fristet til gjenkjøp, ikke noen av de andre variantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20334 Del Skrevet 29. september Tabris skrev (3 minutter siden): Må innrømme at det ikke fristet til gjenkjøp, ikke noen av de andre variantene. En ærlig sak det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20335 Del Skrevet 29. september Ferrero Rocher sjokoladene syns jeg var veldig gode etter min mening. Jeg syns ofte en ferrero rocher er litt mektig. Noe jeg ikke liker så godt, men disse var mye mildere i smaken, så passet meg utmerket😅 Ikke prøvd mørk sjokolade. Anonymkode: d558b...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 29. september #20336 Del Skrevet 29. september Dæven, Stratos Melkeglede er som å få en stor plate med Kinder Maxi - og det er dårlig nytt for mitt midjemål 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 29. september #20337 Del Skrevet 29. september Nevian skrev (34 minutter siden): Dæven, Stratos Melkeglede er som å få en stor plate med Kinder Maxi - og det er dårlig nytt for mitt midjemål Hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 29. september #20338 Del Skrevet 29. september Rufs skrev (56 minutter siden): Hvor fant du den? Coop Extra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20339 Del Skrevet 29. september Tabris skrev (3 timer siden): Da har jeg smakt Ferrero Rocher sjokoladeplaten, den med melkesjokolade og hasselnøtt. Og jeg er faktisk litt skuffet. Den smaker jo selvsagt godt. Det er melkesjokolade og hasselnøtter, det er jo nesten umulig å ikke få det til å bli godt. Men jeg syntes likevel smaken var litt... tynn. Med det merket og til den prisen hadde jeg forventet mer. Det blir som å spise en Firkløver bare med litt mindre smakfull sjokolade. Så neste gang jeg vil ha sjokolade med hasselnøtt så kjøper jeg faktisk heller en Firkløver. Den har bedre sjokoladesmak. Helt enig! Jeg har smakt den hvite og den med melkesjokolade. Beste beskrivelsen min var at det smakte litt "vann" på en måte, men å beskrive smaken som tynn passer nok bedre. Er veldig glad i Ferrero Rocher, men holder meg til gullkulene ☺️ Anonymkode: 423fc...2c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. september #20340 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig! Jeg har smakt den hvite og den med melkesjokolade. Beste beskrivelsen min var at det smakte litt "vann" på en måte, men å beskrive smaken som tynn passer nok bedre. Er veldig glad i Ferrero Rocher, men holder meg til gullkulene ☺️ Anonymkode: 423fc...2c5 Helt enig i at den smaker som "vann", det var faktisk min første tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå