Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Paneera skrev (49 minutter siden):

Er det den med melkesjokolade eller mørk sjokolade? Skal finnes to typer, i tillegg til den med hvit sjokolade 

Dette er den med melkesjokolade. Står også på bildet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tabris skrev (Akkurat nå):

Dette er den med melkesjokolade. Står også på bildet. :) 

Vil smake den :) Anbefaler deg også den med hvit sjokolade 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (Akkurat nå):

Vil smake den :) Anbefaler deg også den med hvit sjokolade 

Er litt skeptisk, ikke så veldig glad i hvit sjokolade. Liker det best sammen med melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (1 minutt siden):

Er litt skeptisk, ikke så veldig glad i hvit sjokolade. Liker det best sammen med melkesjokolade.

Den smakte egentlig kindersjokolade, som hvite sjokobons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (2 minutter siden):

Den smakte egentlig kindersjokolade, som hvite sjokobons

Kindersjokolade er godt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (På 25.9.2024 den 10.08):

I hvilken butikk kom du over denne? Vi har Meny, Coop Obs og Joker rett ved oss. Har ikke kommet over denne ennå.

Har vært i butikk på Rema 1000 siden februar tror jeg. Så den er ikke ny. Men ja, selges KUN på Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hvor finner man denne? Ikke på Meny og Rema.

Funnet de hos flere rema 1000 og hos spar 

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hvor finner man denne? Ikke på Meny og Rema.

Spar har dem. Meny har dem i nettbutikken, så regner med de kommer i vanlig butikk også.

Den anonyme du siterte har sett dem på Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt Ferrero Rocher sjokoladeplaten, den med melkesjokolade og hasselnøtt. Og jeg er faktisk litt skuffet.

Den smaker jo selvsagt godt. Det er melkesjokolade og hasselnøtter, det er jo nesten umulig å ikke få det til å bli godt.

Men jeg syntes likevel smaken var litt... tynn. Med det merket og til den prisen hadde jeg forventet mer. 

Det blir som å spise en Firkløver bare med litt mindre smakfull sjokolade. 

Så neste gang jeg vil ha sjokolade med hasselnøtt så kjøper jeg faktisk heller en Firkløver. Den har bedre sjokoladesmak.

Endret av Tabris
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (13 minutter siden):

Da har jeg smakt Ferrero Rocher sjokoladeplaten, den med melkesjokolade og hasselnøtt. Og jeg er faktisk litt skuffet.

Den smaker jo selvsagt godt. Det er melkesjokolade og hasselnøtter, det er jo nesten umulig å ikke få det til å bli godt.

Men jeg syntes likevel smaken var litt... tynn. Med det merket og til den prisen hadde jeg forventet mer. 

Så neste gang jeg vil ha sjokolade med hasselnøtt så kjøper jeg faktisk heller en Firkløver. Den har bedre sjokoladesmak.

Jeg pleier vanligvis å bli kvalm av for store mengder sjokolade, men den hvite plata på 90g gikk ned på minutter😂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (36 minutter siden):

Spar har dem. Meny har dem i nettbutikken, så regner med de kommer i vanlig butikk også.

Den anonyme du siterte har sett dem på Rema.

Søren ta da.. de har den ikke på nettbutikken til Meny her jeg bor 🙄 Tror ikke den er kommet til Vestlandet enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (7 minutter siden):

Jeg pleier vanligvis å bli kvalm av for store mengder sjokolade, men den hvite plata på 90g gikk ned på minutter😂 

Må innrømme at det ikke fristet til gjenkjøp, ikke noen av de andre variantene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tabris skrev (3 minutter siden):

Må innrømme at det ikke fristet til gjenkjøp, ikke noen av de andre variantene. 

En ærlig sak det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrero Rocher sjokoladene syns jeg var veldig gode etter min mening.

Jeg syns ofte en ferrero rocher er litt mektig. Noe jeg ikke liker så godt, men disse var mye mildere i smaken, så passet meg utmerket😅 

Ikke prøvd mørk sjokolade. 

Anonymkode: d558b...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, Stratos Melkeglede er som å få en stor plate med Kinder Maxi - og det er dårlig nytt for mitt midjemål :laugh:

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nevian skrev (34 minutter siden):

Dæven, Stratos Melkeglede er som å få en stor plate med Kinder Maxi - og det er dårlig nytt for mitt midjemål :laugh:

Hvor fant du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (3 timer siden):

Helt enig! Jeg har smakt den hvite og den med melkesjokolade. Beste beskrivelsen min var at det smakte litt "vann" på en måte, men å beskrive smaken som tynn passer nok bedre. Er veldig glad i Ferrero Rocher, men holder meg til gullkulene ☺️

Anonymkode: 423fc...2c5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt enig! Jeg har smakt den hvite og den med melkesjokolade. Beste beskrivelsen min var at det smakte litt "vann" på en måte, men å beskrive smaken som tynn passer nok bedre. Er veldig glad i Ferrero Rocher, men holder meg til gullkulene ☺️

Anonymkode: 423fc...2c5

Helt enig i at den smaker som "vann", det var faktisk min første tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...