Oktnxbye Skrevet 28. september #20301 Del Skrevet 28. september Paneera skrev (36 minutter siden): Vet ikke om denne er ny på markedet, men den MÅ prøves! Fy faen altså den var helt magisk 😍😍 Den er ikke ny, men den er dødsgod😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september #20302 Del Skrevet 28. september Paneera skrev (På 25.9.2024 den 16.47): Resees - kjøpt på normal Reeses har vært i Norge i MANGE år. Pleide å kjøpe Reeses i en kiosk tidlig 2000 tallet. Elsker Reeses i alle varianter. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. september #20303 Del Skrevet 28. september Har kjøpt denne og skal smake den i morgen som dessert etter en bedre middag. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20304 Del Skrevet 29. september Tines iskaffe med pumpkin spice var emmen og fæl, klarte ikke å drikke opp alt. Og jeg er glad i både iskaffe og pumpkin spice... Anonymkode: 97882...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20305 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (15 timer siden): Denne dukket opp på Normal i dag Hadde forventet meg hvit sjokolade og cookiebiter, men den smakte bare kaffe Flat white er jo en kaffedrikk, så ikke så rart 😂 Anonymkode: 70fe4...605 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20306 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Flat white er jo en kaffedrikk, så ikke så rart 😂 Anonymkode: 70fe4...605 Uff da det visste jeg ikke 😅 Tenkte det var "flat hvitsjokolade"😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 29. september #20307 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (9 minutter siden): Uff da det visste jeg ikke 😅 Tenkte det var "flat hvitsjokolade"😂 Det hadde jeg også trodd. 😅 Aldri hørt om "flat white". Jeg ser jo bildet nå på siden av sjokoladen, men jeg hadde ikke gransket den så nøye hvis jeg hadde sett den i butikken. Jeg liker hvit sjokolade, og hater kaffesmak. Så hvis jeg hadde sett denne i butikken hadde den nok havnet i kurven og jeg hadde blitt veldig skuffet når jeg smakte på den og hadde gitt den bort. Godt at jeg leste denne tråden først da, så jeg slipper å gjøre den feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20308 Del Skrevet 29. september Popc0rn skrev (1 time siden): Det hadde jeg også trodd. 😅 Aldri hørt om "flat white". Jeg ser jo bildet nå på siden av sjokoladen, men jeg hadde ikke gransket den så nøye hvis jeg hadde sett den i butikken. Jeg liker hvit sjokolade, og hater kaffesmak. Så hvis jeg hadde sett denne i butikken hadde den nok havnet i kurven og jeg hadde blitt veldig skuffet når jeg smakte på den og hadde gitt den bort. Godt at jeg leste denne tråden først da, så jeg slipper å gjøre den feilen. Der tenkte vi identisk. Ble litt skuffet, det må sies 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. september #20309 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flat white er jo en kaffedrikk, så ikke så rart 😂 Anonymkode: 70fe4...605 Det er faktisk min favorittlkaffe som ikke er enkel, svart og den sjokoladen skal jeg se etter. Tipper den er kjempegod. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. september #20310 Del Skrevet 29. september Tine Iskaffe Pumpkin Spice var god! Minnet meg om juleiskaffen Tine hadde for noen år siden. Julelatte tror jeg den het. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. september #20311 Del Skrevet 29. september Fant denne, helt ok. Litt tam i smaken. Men grei mat til kveldsvakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20312 Del Skrevet 29. september Dumle kjeksen er alt for god. Har spist skammelig mange esker. 🙈 Det kan ikke være bare meg, for jeg måtte innom 4 rema butikker for å finne den i går. To av de hadde igjen flere esker på fredag, men var utsolgt i går. Anonymkode: 37090...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20313 Del Skrevet 29. september Brunhilde skrev (2 timer siden): Det er faktisk min favorittlkaffe som ikke er enkel, svart og den sjokoladen skal jeg se etter. Tipper den er kjempegod. Du finner den på normal Ny denne uken. Den var god, hvis du liker kaffe. Synes den var god i og for seg, men likevel skuffende mtp hva jeg hadde sett for meg. Totalt ikke verdt kaloriene, så halve sjokoladen ble kastet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20314 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dumle kjeksen er alt for god. Har spist skammelig mange esker. 🙈 Det kan ikke være bare meg, for jeg måtte innom 4 rema butikker for å finne den i går. To av de hadde igjen flere esker på fredag, men var utsolgt i går. Anonymkode: 37090...670 Disse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20315 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (2 minutter siden): Disse? Ja 🙈 Anonymkode: 37090...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20316 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja 🙈 Anonymkode: 37090...670 Er det dumlefyll inni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20317 Del Skrevet 29. september Tabris skrev (19 timer siden): Har kjøpt denne og skal smake den i morgen som dessert etter en bedre middag. Gleder meg! Er det den med melkesjokolade eller mørk sjokolade? Skal finnes to typer, i tillegg til den med hvit sjokolade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #20318 Del Skrevet 29. september Paneera skrev (16 minutter siden): Er det dumlefyll inni? Det er på toppen, tykt lag. Anonymkode: 37090...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september #20319 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er på toppen, tykt lag. Anonymkode: 37090...670 De må smakes 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. september #20320 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja 🙈 Anonymkode: 37090...670 Hvor finner man denne? Ikke på Meny og Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå