Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Psykofysio kalte det å fore sjela da vi var inne på temaet i dag - like viktig som å trene kroppen :jepp: 

Skravla skrev (4 timer siden):

Hvor mange  blir det til slutt? :ler:

Dette har vi snakket om før - det er ikke pent å be en kvinne tallfeste sine erfaringer :ler: (jeg sa noe liknende da Nordic Tenors en gang spurte sine fb-følgere om hvor mange konserter vi hadde vært på... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke selv hvor mange det blir til slutt... :sjenert: Vi får se! 

Men jeg har vært effektiv de siste dagene, og fått ordnet masse som har lagt i bakhodet en god stund. Epost sendt angående penger som skal refunderes fra Thon, epost sendt til rørlegger angående nytt dusjkabinett, ordnet hotell og tog til kurs-uke i slutten av måneden, og fått unna litt andre praktiske ting som har lagt på vent. Og nå ser det ut til at jeg får solgt billettene til en konsert jeg dessverre ikke får deltatt på, hadde vært utrolig deilig å få det unna før ferieuka! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau:

Luksusfellen pleier å være strenge med at spillkontoer hos diverse bettingselskaper etc må avsluttes og sperres hos deltakerne. Tror dere at jeg hadde blitt tvunget til å sperre kontoene mine hos Ticketmaster/LiveNation globalt? :sjokkert: For en ting er billettene som ramler inn (nesten for enkelt), men ingen er jo i hjembyen her, så det tilkommer jo både hoteller og fly... 💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare sperring av alle kontoer både når det gjelder billetter og reiser, du ville også måtte avslutte alle nyhetsbrev som forteller deg om disse mulighetene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skroter hele Luksusfellen jeg... :sjenert:

*skriver havregrøt og nudler på handlelista for de neste 10 månedene* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om jeg ødela hele Ticketmaster Danmark... 

I det jeg hadde fått mine billetter så krasjet hele systemet og de må kjøre i gang salget igjen i morgen. 

Sorry (or not so sorry :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de presiserte at allerede kjøpte billetter var gyldige, så klager ikke jeg altså... :nigo:
Men føler jeg virkelig har hatt min dose flaks når det gjelder Ticketmaster den siste uken. Happy! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Januar
Spinning: 375 km
Gåtur: 17 km
Ellipse: 3 km
Totalt januar: 395 km 

Februar:
Spinning: 181 km
Gåtur 14,5 km
Totalt februar: 195,5 km

Mars:
Spinning: 326 km
Gåtur: 35,3 km
Totalt mars: 361,3 km

April:
Spinning: 123 km
Gåtur: 38,3 km
Totalt april: 161,3 km

Total distanse hittil i 2022: 1113,1 km

Mai: 
Spinning: 196 km
Gåtur: 18,7 km
Totalt mai: 214,7 km

Total distanse hittil i 2022: 1327,8 km

Helt grei måned selv om jeg gjerne skulle vært flinkere til å få trent. Noen gode unnskyldninger (mye jobb, og noe på farta) og som vanlig nok av dårlige unnskyldninger. Men jeg har klart å prioritere spinningtimen på onsdager, og har også gått noen få turer. Og det aller viktigste - knær og kropp har fungert bra på spinning og heldigvis ganske bra på tur også. Nå er det bare å legge seg i hardtrening, for neste vår/sommer blir det mange timer ståing og gåing! :daane:

Endret av Roadrunner
Rettet opp feil distanse og skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 1.6.2022 den 9.20):

epost sendt til rørlegger angående nytt dusjkabinett,

Hvilket ble det? *mer inne på dusjkabinett enn konserter* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (48 minutter siden):

Hvilket ble det? *mer inne på dusjkabinett enn konserter* :fnise:

Ganske sikker på at jeg ender på Porsgrund Showerama 10-5 Comfort 90×90 cm, frostede bakvegger og aluminiumsprofiler. Tror jeg... Men jeg finner det ikke hos Ticketmaster :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (10 minutter siden):

Ganske sikker på at jeg ender på Porsgrund Showerama 10-5 Comfort 90×90 cm, frostede bakvegger og aluminiumsprofiler. Tror jeg... Men jeg finner det ikke hos Ticketmaster :skratte:

Ooops, et lite problem der kanskje? Du har muligens glemt hvordan man handler andre steder? :klo: 

 

 

:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser for deg å selge billetter til dusjkabinettet ditt - eller at du må kjøpe dem selv for å få tilgang...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere sider på Internett enn KG og Ticketmaster? Har dog funnet flere versjoner av Ticketmaster, både .no, .dk, .se og .ie så langt :sjenert:

Næh, tror jeg overlater alt til rørlegger. Har ikke fått snev av hjelp/kundeservice de gangene jeg har vært innom Bademiljø, så nå kontaktet jeg rørleggeren som hjalp med varmtvannstank. Og fikk raskt svar til lavere pris enn det Bademiljø ser ut til å ha. Så får vel bare få unna et svar i morgen og se om vi finner en passende dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes nettsider som selger te og bøker også. Har jeg hørt... :plystre: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (20 minutter siden):

Det finnes nettsider som selger te og bøker også. Har jeg hørt... :plystre: 

Jøss, ikke verst! 

Men tror jeg skal begrense internettet litt ei lita stund, i alle fall de sidene som tilbyr betaling... Bortsett fra hotellsider, og flyselskap. Må jo ordne noe transport og overnatting etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sider som tilbyr betaling høres jo tiltalende ut (selv om det som regel er for godt til å være sant)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det kom feil, men hadde et bittelite håp om at noen KANSKJE ville overse og faktisk forstå. Men neida... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...