Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jerle skrev:

Hatt en fin helg?

Jepp!

Koselig i hjemtraktene på fredagen, og veldig godt å få tryllet bort gråpus-etterveksten. Retur på kvelden og kantet i seng. Lørdag ble det diverse ærend på formiddagen, og en rolig gåtur. Kulturell input i kveldinga med mye latter, før deilig middag og god prat. I seng nærmere 01:00, ganske trøtt men fornøyd fuggel. I går ble det lang gåtur med venninne, husarbeid, inn med resten av hagemøblene og diverse, og så litt sofasleng på kvelden. Og vips var det mandag igjen, oktober er i gang og gradestokken viste 1,5 grader i morges :fryser:

Hvordan går det med reisefeberen, Jerle? Klare for avreise? Hvor lenge blir dere borte?

Jeg finnes ikke misunnelig altså, bare så du vet det! Helt sikkert! :opplyser:

:ironi: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Roadrunner skrev:

Jepp!

Koselig i hjemtraktene på fredagen, og veldig godt å få tryllet bort gråpus-etterveksten. Retur på kvelden og kantet i seng. Lørdag ble det diverse ærend på formiddagen, og en rolig gåtur. Kulturell input i kveldinga med mye latter, før deilig middag og god prat. I seng nærmere 01:00, ganske trøtt men fornøyd fuggel. I går ble det lang gåtur med venninne, husarbeid, inn med resten av hagemøblene og diverse, og så litt sofasleng på kvelden. Og vips var det mandag igjen, oktober er i gang og gradestokken viste 1,5 grader i morges :fryser:

Hvordan går det med reisefeberen, Jerle? Klare for avreise? Hvor lenge blir dere borte?

Jeg finnes ikke misunnelig altså, bare så du vet det! Helt sikkert! :opplyser:

:ironi: 

 

Mangler reisefeberen, men reisegleden begynner å melde seg. :hoppe: Vi blir borte en uke, må følge slike skoleferier vi vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Reiseglede er på sin plass, @Jerle :strix: 
Er jo bare få dager nå, så avreise? Så moro! Hils Disney!

Vinterjakka er i hus, denne gangen uten hull :jepp: Svingte innom butikken i går etter jobb, for å se om de hadde fått inn noe. Fant en på et stativ, og stusset litt på hvorfor de ikke hadde ringt meg. Viser seg at de nok har fått inn en i mellomtiden, mens min bestilling lå inne fremdeles. Var uansett ikke noe problem, kunne få med meg den som hang i butikken. Så da er den saken ute av verden! :hoppe:

Fikk også kjøpt meg ny dyne (måtte til andre siden av byen til slutt, men kjekt med en liten kjøretur), så satser på å bytte den ved neste sengetøyvask. Gleder meg :bolledeig:

Ellers? Vinduene ble pusset utvendig i går (på høy tid etter alt uværet), puslet litt i heimen og slappet av i sofaen. Ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ting er tre?

Forsøkt å skrive innlegg her et par ganger i dag, men etter at jeg har sendt inn teksten, så feiler KG. :kjefte:

Koselig venninnebesøk i går ettermiddag/kveld, med gåtur og masse skravling. Take-away til middag (nam!) og avsluttet med Luksusfellen før hun dro hjem (utrolig hvor kreative folk blir i utfordrende situasjoner :daane: ). Sovet ganske godt i natt, men det er t-dag og jeg gjesper som en tulling. Tirsdag og torsdag har vist seg å være helt ubrukelige de siste ukene, gjesper jo i ett! Forrige uke startet jeg ikke før i 13-tiden, tirsdag denne uken ikke før i 14-tiden, men i dag var jeg i gang før 08.... Blir LANG dag av sånt! :jepp:

Ingen store planer i ettermiddag, mulig litt jobbing. Ellers kanskje en liten gåtur eller treningsøkt, får se litt. Det KAN være jeg skal ta det litt rolig hjemme, og kanskje komme igang igjen med fotoboka fra vinterens tur. Må jo få den ferdig før ny tur...

Gir virtuell :kaffekopp: en ny sjanse, selv om erfaringen tlisier at den virker ganske dårlig på :Gjesp:

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstern tekniker var innom i dag, ganske lenge siden sist nå. Og jeg fikk en aldri så liten påminnelse om at jo, han er like kjekk fremdeles :nigo: Hyggelig prat og god tone, bare så synd han er gift og har opptil flere barn :sjenert: Synd for min del altså.... Derfor nyter man de øyeblikkene som dukker opp :wow: Er jo lov å myse litt! Er det ikke? Og så tusle videre i hverdagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Daria skrev:
 

Det er alltid lov å kikke, så lenge man holder siklingen på et noenlunde diskret nivå :ler: 

Håper og tror jeg er diskret. :sjenert: Blir ikke tussete, bare hyggelig tone og så er han tilfeldigvis kjekk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F R E D A G ! ! !

Helt fint med helg nå kjenner jeg :jepp:
Og foreløpig ingen store planer annet enn litt frisk luft og bevegelse. :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyvasket sengetøy henger til tørk og fuggel'n har vært ute og trasket i over 3 timer. Deilig! :strix:

Nå venter dusjen og sofaen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var lettrørt (jeg VET jeg er lettrørt), men dommer-Mona i Stjernekamp er i en egen klasse gitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha en produksjonsfeil - det er en lekkasje der de aldri fikk orden på... Jeg trodde også jeg var ganske lettrørt, men alt er visst relativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem fra jobb med hodepine = paracet og rolig ettermiddag på sofaen. Kjedelig men nødvendig. 

Trøtt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Heldigvis virket paraceten i går, så ettermiddagen ble tilnærmet smertefri i det minste. Tok det rolig hjemme, og fikk småryddet litt, strikket og sett tv. Tror det var lurt med en rolig mandag. :jepp: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en rolig tirsdag også, siden jeg hadde en avtale her hjemme kl 1630. Tok et par timer, så ettermiddagen går litt til ingenting. Vaskemaskinen jobber, mens jeg sløver :ler:

Fikk melding av ei venninne jeg ikke har sett på evigheter, hun kommer innom i morgen. Gleder meg! :bolledeig: Må være minst halvannet år siden sist :strix:

SÅÅÅÅÅ koselig med sånne plutselige avtaler! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så sant, Daria, absolutt forbedringspotensiale på den fronten.

Kjenner jo hvor hyggelig det er når spørsmålet kommer, og det heldigvis passer :strix:

Men skikkelig trøtt fuggel i dag :natti:
Sovet dårlig i natt, og har fått tendenser til sti på øyet tror jeg (sårt, men kan ikke se noe rusk eller lignende). Kan bli en lang onsdag dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Blir tidlig senga her kjenner jeg... Litt overtidsjobbing i dag, litt husmor og litt avslapning. Halv dag på jobb i morgen, så halvannen dag fri :strix: I disse krevende tider skal det bli helt magisk! :pls:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jerle skrev:
 

Tilbake på jobb nå? Var bare en smule grønn her om dagen :)

Trygt tilbake på jobb i går (og i dag), etter en finfin tur østover. Innholdsrike dager, koselig selskap og endel allsang på kvelden. Slett ikke dumt midt i uka! Gikk i ett, rakk både en tur innom Bauhaus (paps hadde så skrekkelig lyst), og en tur på sykebesøk hos fine folk vi sjelden treffer. Gjorde godt, selv om det er tøft med kreftsykdom og lindrende enhet...

I går var det også litt kort dag på jobb, siden fuggel'n måtte fly innom vaksinasjonskontoret. En lang, hyggelig prat der, ett nålestikk, to pakker malariaprofylakse og ei flaske myggmiddel senere så var fuggel'n ute i det fri igjen. Ble en rask tur innom en skobutikk på vei til bilen, og så en liten gåtur i delvis ukjent terreng før jeg dro hjemover. Litt avslapning, en dusj og litt stell senere, så bar det avsted til jentekveld. Nydelig mat, godt selskap og trangere bukse - absolutt en fin kveld! Og i dag er det fredag :strix:

Må jobbe litt i helgen, men satser på at et større prosjekt som har hengt over meg lenge blir ferdigstilt i helgen, og da skal jeg være glad! Godt for alt som er gjort! :bolledeig:

Ellers? Slappe av i kveld, besøke venninne i morgen kveld, og trolig jobbe endel på søndagen. Helg er det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...