Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det, fairygirl!

Magen går seg nok til etterhvert, må bare ta den tida det tar. Noe vas er det uansett! Måtte jo finne frem bind og greier, har ikke vært borti sånt mer enn et par ganger i løpet av de siste 7-8 årene. Usj! :fnise: Litt bortskjemt med manglende TR skjønner jeg...

Fått vasket litt på badet, ryddet på pc'en, surfet, dillet og sløvet. Fikk også handlet litt på vei hjem fra jobb, så nå er litt nytt undertøy på plass, solkremen er i hus og billettene lå i postkassa da jeg kom hjem. Det kommer seg!

Sinnsykt trøtt her nå, gleder meg til senga! :natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sju - åtte år uten?? Dæggern døtte. Er det sunt altså? :klø:

Uansett er det noe søl og ræl men det går seg jo til og varer ikke så lenge.

Endret av Suzy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sju - åtte år uten?? Dæggern døtte. Er det sunt altså? :klø:

Uansett er det noe søl og ræl men det går seg jo til og varer ikke så lenge.

Skal ikke være spesielt usunt det, og har vært en drøm og dans på roser spør du meg. Ooo fantastiske bivirkninger :fnise: Er bare ikke like greit med evt andre bivirkninger, så nå blir det slutt på moroa... :sukk: Skal ikke være noe annerledes enn piller, da får man jo stort sett nærmest en falsk TR. Med spøryta sørger hormonene for at TR ofte uteblir, og det passet meg midt i blinken rett og slett. Men får vel prøve å få skrotten tilbake i vater igjen tenker jeg.

God natt i boka, og god bedring :goodbye:;)

Takk for det, vidvanrdre!

Ble en grei kveld i går, og kom meg tidlig i seng. Våkner allikevel nærmest som et vrak i dag, men satser på at det kommer seg litt etter :kaffekopp: og slikt. Måtte bare glemme mascara etc i dag, klør skikkelig i/rundt øynene. Om det er trøtthet eller annet grums vites ikke, men sminke uteblir i alle fall!

Spinning i ettermiddag, og i dag SKAL jeg på trening igjen :trene: Får bare satse på at magen holder seg i ok stand, og evt ta noe smertestillende lenge før om det skulle være behov. Skrotten trenger trening!

Tok forresten første runden av drikkevaksinen i går kveld. Interessant... :ler: Smakte ikke sånn skrekkelig godt, men fikk da ned innholdet i glasset (skulle blandes ut i 1,5 dl vann). Men magen fikk jo totalt hikke etterpå! :fnise: Makan til spetakkel og romstering! Og rapet verre enn en bryggesjauer... Tydelig at det var skikkelig "bruspulver" i den blandingen gitt. Og magen min er jo ikke vant til vanlig brus engang, så den fikk vel totalt sjokk. Sånn sett passet det greit å ta den før leggetid, tror jeg har klart å sove over det verste. Men absolutt en interessant erfaring! Hihihi! Neste skal tas om en uke, og så satser vi på at magen holder seg i vater hele turen.

Serverer varm :kaffekopp: og ønsker en fin tirsdag! (prøver å ikke tenke på at det er DEN ukedagen idag, så kanskje blir det en bra dag allikevel?).

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen på deg :)

Kanskje det er vaksinen som gjør at du klør rundt øynene i dag? Jeg vet ikke hva slags bivirkninger man kan få, mnen det er ikke helt uvanlig å reagere på vaksine i allefall.

Trøst deg med at trening hjelper under mens - i allefall gjør det det for meg. Jeg føler meg bedre, får mindre vondt og føler at den generelt går fortere unna når jeg passer på å holde treningen ved like. Trening er smertestillende i seg selv, rett og slett. Gode nyheter med andre ord.

Er du fortsatt på ni forresten?

Og hvor mange dager er det egentlig til Bali nå??

Tar med en :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være vaksinen krøller litt med øynene, hvem vet. Men jeg klødde i går ettermiddag også, før vaksinen ble tatt. Så aner i grunn ikke. Ikke noe voldsomme greier, men nok til at det er greit å kjøre uten mascara et par dager for å roe ned partiet, og ikke gni alt utover dersom jeg kommer oppi med labben :fnise:

Utrolig nok så har jeg vært på 9-tallet helt siden fredag! :danser: Ikke en eneste dag opp på 0'en, men lagt mellom 9,5 og 9,9. Veldig fornøyd med at det har holdt seg der, og satser på at det kryper videre nedover igjen etterhvert. Hadde utslag på ketosestix'en i går også (litt nysgjerrig etter litt :sjokolade: -kos (sukkerfri)), og det kan jo tyde på at jeg tåler xylitol'en ganske bra.

Nedtellingen viser vel omtrent 23 dager igjen tenker jeg :bolledeig: Utrolig at det plutselig er så kort tid igjen. Var over 10 måneder da vi bestilte, og det føles virkelig ikke lenge siden! :dåne: Tror jeg nesten må begynne på ymse lister etterhvert, her må det jo planlegges :fnise:

Rolig start på dagen her, passer meg rett og slett glimrende!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 dager er jo ikke noe - det er like lenge som det er til jeg og kjæresten skal ha et vennepar på besøk til middag og slikt :ler:

Lister må til:

Badetøy

Solkrem

Myggstift

Mageregulerende middel

...

Ja der var lista for ting du må pakke, tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 dager er jo ikke noe - det er like lenge som det er til jeg og kjæresten skal ha et vennepar på besøk til middag og slikt :ler:

Lister må til:

Badetøy

Solkrem

Myggstift

Mageregulerende middel

...

Ja der var lista for ting du må pakke, tenker jeg :fnise:

:skratte:

Oooo herlige liste!

Spørs om det ikke heller blir x antall lister av ulik art:

- Ting som må gjøres før vi reiser

- Hva skal pakkes i håndbagasjen

- Hvem skal få tilsendt postkort (inkl adresser)

- Hva skal i kofferten

- etc... etc...

:ler:

Du kan forresten stryke mageregulerende middel tror jeg. Er det jeg holder på med nå, med denne drikkevaksinen (hvorvidt den foreløpig regulerer magen er en helt annen sak, litt spetakkel der nede :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble den jo enda kortere - nei forresten:

Badetøy

Solkrem

Myggstift

Håndkle

Sånn - klar for tur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble den jo enda kortere - nei forresten:

Badetøy

Solkrem

Myggstift

Håndkle

Sånn - klar for tur :nigo:

:ler:

Og hvis vi da antar at hotellet stiller med håndkle. Så tar jeg badetøyet under når vi reiser, smører meg godt med solkrem og myggstift, så vil det i grunn si at jeg kan reise uten bagasje? Bare passet på baklomma? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister er bra! Jeg er definitivt en listeperson!

Kjedelig at du merker å ha kuttet ut sprøyten, håper inderlig det jevner seg ut. Er ikke noe artid med magevondt og annet trøbbel! Har hatt en del luksus med uteblivende tr jeg også, men da har det ofte vært selvvalgt (hoppet over på nytt brett osv). :jepp:

23 dager! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Og hvis vi da antar at hotellet stiller med håndkle. Så tar jeg badetøyet under når vi reiser, smører meg godt med solkrem og myggstift, så vil det i grunn si at jeg kan reise uten bagasje? Bare passet på baklomma? :hoppe:

Å nei - solkremen må med - man må smøres flere ganger om dagen - men den kan du jo ha i håndveska, så ja bagasjeløs.

Så kan du kjøpe deg en koffert der og fylle den med billige ting til hjemturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 dager, reise-lister, solkrem :danser:

og.... :snø: snøstorm... og ca 8 kalde... Ehhh...

:ler: Her er det kontraster! Skikkelig guffent vær her i dag, og er visst ganske solid trafikkaos også. Samtidig skal det visst være snømangel i fjellet. Helt sykt!

Men i sånne tider er det godt å tenke på tallet 23 :) Og 9'tallet :duskedame: Da går dagene litt bedre!

Må en tur innom banken for pengeveskling en dag også... Hmmm... Her trengs lister ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsmessig blir dette en skikkelig surreuke. Kaosvær her idag, med snøstorm, 8 kalde og totalt trafikkaos. Politiet har anmodet om at folk ikke kjører mer enn høyst nødvendig, og ellers lar bilen stå. Herlig! I tillegg har jeg ikke kommet fra jobb ennå, og vet ikke helt når jeg kommer avsted. Timen jeg skulle vært på begynner kl 16, og det begynner uansett å bli dårlig tid... Usj!

Men som jeg skrev i boka til Suzy, det får bare bli sånn. Så nå vil jeg heller prøve å gjøre det beste ut av det, og dra hjem til sofaen, strikketøy, joggebuksa og pleddet. Jeg vet at det ikke er motivasjonen det står på, og at jeg kommer sterkt tilbake. Men å kjøre et par mil mer enn nødvendig i dette været tror jeg virkelig ikke at jeg har lyst til å utsette meg for uansett altså!

:sukk:

Nei, hjem til sofaen! Rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav for et kaos!

Denne skrotten og tilhørende bil skal ikke ut av heimen igjen i dag, det er i alle fall helt sikkert. Galskap! Biler på tvers over alt, nærmest full stans i trafikken og minimal sikt. Virkelig herlig! :sjenert: Heldigvis gikk turen hjem så bra den kunne og bilen står trygt i garasjen. Nå er det middagstid snart, og ellers rolig kveld i heimen.

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff! :overrasket:

Godt du kom hel hjem og holder deg der. Det er greit å være motivert til trening, men av og til lønner det seg å holde seg hjemme også!

Jeg sitter og motiverer meg til å dra på møte jeg - åh.. er så mett og har ikke lyst til å dra ut igjen i surt vær, men må jo bare... Får gå ned og sette på en klesvask nå før jeg drar.

Ha en deilig, varm kveld RR ;)

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å ta med Imodium el Loperamid altså, etter egen erfaring. Flytur hjem fra ferie der man har fått Salmonella er mye bedre med tabletter som stopper skiten (bokstavlig talt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du kom deg trygt hjem! :jepp: Og godt at du kan å kose deg hjemme i sofaen :ler: Det er en kunst!

Ha en fredelig kveld i ditt lune hi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Fikk en deilig ettermiddag hjemme i går, og fikk ordnet både det ene og det andre. Vasket et par maskiner klær, kjørt oppvaskmaskinen, ladet mp3-spilleren og lagt inn litt ny musikk, skravlet med et par venninnner og bare kosa meg. Deilig!

Samtidig kan jeg jo nevne at jeg i dag er over gjennomsnittet klar for trening :fnise: I verste fall blir det bare to økter denne uka, og det er jo ikke stort for denne skrotten! Men heldigvis kommer det flere muligheter :jepp:

Takk for tips, Chica! Imodium er notert! Er nok kjekt å ha med sånn i tilfellet, man vet jo aldri. Og bedre å ha med og ikke trenge, enn å ikke ta med, men ha behovet :ler:

Frisk og fin snø ute igjen nå, og jeg kunne jo ikke annet enn å synes det er ganske så fint da jeg kjørte til jobb i morges. Makan til vinter vi har hatt i år! Skikkelig vinter, som vi sjelden har på sørlandet. Kan godt ligge snø for min del, og gjerne også vinterdekte veier, bare det holder seg skikkelig vinterføre. La det nå være under null grader! Men det trenger ikke komme mer... :fnise:

Dagens tall er forøvrig 9,4 ergo ny "bunn-notering". Herlig! Ennå ikke skimta 0'en etter første 9'er, og er veldig fornøyd med det!

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...