Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

God morgen!

Utrolig spennende med studier, og veldig tøft av deg å starte opp syns jeg! Du tar virkelig tak i at du har en jobb du ikke trives med. Ikke mange som orker det etter endt studier.

Ble det en fin sum på restskatten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du :Gjesp: i dag og?

Jeg er lemster, trøtt og tung sjøl.. Det skal bli så godt med helg nå.

Aha! Det var jo kjempesmart å doble og å forsøke med litt ekstrasmaker. Mistet det den lille beksheten som det første hadde? Jeg må jammen også prøve dette.

Hvordan oppbevarer du det?

Jeg prøvde forresten den tacosuppa på LCHF-bloggen og den var veldig god. Ble litt slump, for jeg hadde ikke riktig alle krydderene, men det ble sterkt og ganske deilig. Spist suppe i to dager jeg.

Håper vi våkner utover dagen :)

Pøser på meg :kaffekopp:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Utrolig spennende med studier, og veldig tøft av deg å starte opp syns jeg! Du tar virkelig tak i at du har en jobb du ikke trives med. Ikke mange som orker det etter endt studier.

Ble det en fin sum på restskatten?

:klem:

Er veldig spent på hvordan det kommer til å bli med studier ved siden av jobb, trening og sosialt... Men jeg har virkelig lyst, og da er det gjerne utrolig hva man får til. Men hvis alt skal tas på deltid og jeg skal gå en hel Bachelor, så er det snakk om 6 år da... Kan jo få hetta av mindre.. :sjokkert:

Restskatten ble riktig så festlig! Drøye 21 store pluss renter :nigo: Deg da?

Er du :Gjesp: i dag og?

Jeg er lemster, trøtt og tung sjøl.. Det skal bli så godt med helg nå.

Aha! Det var jo kjempesmart å doble og å forsøke med litt ekstrasmaker. Mistet det den lille beksheten som det første hadde? Jeg må jammen også prøve dette.

Hvordan oppbevarer du det?

Jeg prøvde forresten den tacosuppa på LCHF-bloggen og den var veldig god. Ble litt slump, for jeg hadde ikke riktig alle krydderene, men det ble sterkt og ganske deilig. Spist suppe i to dager jeg.

Håper vi våkner utover dagen :)

Pøser på meg :kaffekopp:

Jepp, :Gjesp: her også!

Og lemster på de utroligste steder. Yogaen tar altså! Men kanskje ikke så rart, når vi først bretter ut for så å bøye helt tilbake :fnise:

Jeg syntes beskheten forsvant, og at de fikk en mye bedre smak egentlig. Ble litt tykkere siden jeg doblet oppskriften, men fylte forma bra og var fint gjennomstekt på samme tid som den opprinnelige oppskriften. Ang oppbevaring så har jeg til nå bare lagt de lagvis i en boks med lokk (gammel isboks) i kjøleskapet. Ble vel 12 ruter i går, og det varer gjerne ikke så mange dagene. Så håper det holder seg såpass i kjøleskapet!

Tacosuppe du! Hmm... Må vel sjekkes ut etterhvert :jepp:

Satser på litt oppvåkning etterhvert her også! Egentlig ikke så galt akkurat nå, mer stølheten som merkes her for øyeblikket :fnise: Kommer til å gjøre vondt i kveld!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns studieplanene er gode som gull jeg! Blir utrolig spennende i alle fall! :klemmer:

Blir veldig spennende!

Skulle bare hatt skattepengene i dag, så jeg kunne kommet igang! :ler: Tålmodig? Samtidig er det kanskje veldig greit at det blir til høsten, da har jeg god tid til å forberede meg på, stable økonomien skikkelig på beina og psyke meg opp... :ler: Våren må heller brukes til å bli sprek og slank! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sove:

Lett hodepine på denne jenta, godt det snart er tid for å komme seg avsted. Tror det blir enkel middag i dag, og litt sløvings på sofaen før yoga. Kanskje litt solarium i dag også? :klø: Tiltak, dyrt, men deilig.... Hmmm... Eller kanskje ikke...

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også tung i hodet i dag og har vondt i alle mulige muskler på hele kroppen! Helt ufattelig...

Tror det blir så som så med ivrig husarbeid i dag altså, som jeg egentlig hadde planer om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til jubel og god samvittighet her, etter en solid dose sjokoladepudding til dessert. :sukk: Men bare en ting å gjøre, ta konsekvensen. Så nå har jeg bestemt meg for at bilen må stå hjemme i kveld, og at jeg må ta beina fatt for å komme meg på trening. Det skulle bli snaut halvannen times rusletur det gitt :jepp: Satser på at bussen kan ta meg hjem igjen (ellers kommer jeg meg jo aldri i seng!).

Satser på at det hjelper med frisk luft! Bedre samvittighet, føle seg litt våken, og få beveget beina litt før yogaen.

Tjolahopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til jubel og god samvittighet her, etter en solid dose sjokoladepudding til dessert. :sukk: Men bare en ting å gjøre, ta konsekvensen. Så nå har jeg bestemt meg for at bilen må stå hjemme i kveld, og at jeg må ta beina fatt for å komme meg på trening. Det skulle bli snaut halvannen times rusletur det gitt :jepp: Satser på at bussen kan ta meg hjem igjen (ellers kommer jeg meg jo aldri i seng!).

Satser på at det hjelper med frisk luft! Bedre samvittighet, føle seg litt våken, og få beveget beina litt før yogaen.

Tjolahopp!

:dåne: :skratte:

Meget sprekt, *RoadRunner* :ler:

Du skal se det var lurt med den sjokoladepuddingen :jepp:

Frisk luft og godt oppvarmet til yogaen :danse:

Ønsker deg en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken institusjon er det ved forresten? Nysgjerrig på om de kanskje har noe for meg også. :jepp:

Håper du har hatt en fin kveld! Vi har spist oss dårlige omtrent på klubb&duppe.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: :skratte:

Meget sprekt, *RoadRunner* :ler:

Du skal se det var lurt med den sjokoladepuddingen :jepp:

Frisk luft og godt oppvarmet til yogaen :danse:

Ønsker deg en fin kveld!

:ler:

Deilig med frisk luft, en god rusletur og en god times yoga! Sjokoladepuddingen er glemt, og nå er det bare masse god samvittighet! Herlig!

Fuggel'n kan hvis hun vil!

Håper det er en fin kveld hos deg også! :klem:

Jeg syns du er ganske rå av og til - dæggern :overrasket:

:ler:

Utrolig hva litt dårlig samvittighet kan utløse! Men ble en deilig gåtur i jevnt tempo, totalt ca 5 kvarter. En times strekk og bøy på yogaen etterpå, og jenta har verdens beste samvittighet. Herlig!

Også er det jo fredag i morra!!! :danser:

*innrømmer at det føles digg å være litt rå av og til* :fnise:

Hvilken institusjon er det ved forresten? Nysgjerrig på om de kanskje har noe for meg også. :jepp:

Håper du har hatt en fin kveld! Vi har spist oss dårlige omtrent på klubb&duppe.. :roll:

Jeg var ganske stappa av middag og sjokoladepudding også. Men nå er all sånn dårlig samvittighet borte gitt! Herlig :danser:

Sjekk ut AMH eller Helsehøyskolen eller søk på nettstudier og evt fag/retning på Google. Mye rart man kan velge i :) Jeg ender nok på AMH, synes de har den mest spennende sammensetningen, og virker veldig seriøst og bra så langt. Så får vi se! Kanskje vi blir studiekompiser? Men da synes jeg dere skal komme sørover altså, så vi kan samarbeide litt! :jepp:

Snart sengetid for en trøtt og sliten skrott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuggel'n kan hvis hun vil!

Håper det er en fin kveld hos deg også! :klem:

Det vet vi! :klem: Tøffa ;)

Ja, her er det kos! Mannen og jeg sitter i stua og spiller musikk og tar et lite glass rødvin. Du verden så mye bedre det smaker når vi gjør det mer sjeldent :jepp: Liker det!

Sov godt,RR!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Stiv i beina, støl i skrotten og aldri så lite trøtt :fnise: Godt det er fredag! Stivhet og stølhet gjør sitt til at samvittigheten er ganske god fremdeles da! Og det gjør jo ingenting.

Ingen store planer for fredagskvelden, og vurderer å la det fortsette slik. Støvsuge litt (hvem i allverden drar inn alt mulig av rusk og rask hjemme??), slappe av og kose meg. Kunne jo kanskje tatt en treningsøkt også? :klø: Eller? Vi får se! Akkurat nå høres det ikke så dumt ut med en fredagskveld i sofaen, med litt underholdning på tv'en og strikketøyet i fanget. Er jo bare meldt gråvær allikevel!

Serverer en stor kopp :kaffekopp: og ønsker en strålende fredag!!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahei! :)

Ja, har du også en usynlig tøysekopp som drar inn alt mulig rart? :klø: Har aldri forstått hva det kan være ...

Her blir det en travel fredag, ispedd litt kos og pauser :)

Kanskje det blir en film ikveld også? Vi får se.

Takk for :kaffekopp: --- serverer en tilbake til den trøtte :kaffekopp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner meg at det ligger ann til småtravel fredag her også, men satser på at jeg skal komme fra det med hodet over vann :jepp: Er uansett fredag!! :ler:

Ny sofaputejakt i går, uten det store hellet. Jaja, er jo ikke noe som haster. Bare litt fornyelseslyster som har slått inn. Vår, tid for forandring og for å komme ut av vinterdvalen! Kanskje en vims innom Kid og Princess igjen i dag? Kanskje de har nye sommergardiner istedet? :sjenert:

Forresten, i går klarte jeg (bragden?) å stå med samlede, rette bein og få fingertuppene i gulvet! Kan knapt huske at det har vært mulig før (mange år siden...). Yogaen har sin misjon altså, det må sies!

Takker for :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, i går klarte jeg (bragden?) å stå med samlede, rette bein og få fingertuppene i gulvet! Kan knapt huske at det har vært mulig før (mange år siden...). Yogaen har sin misjon altså, det må sies!

:hoppe: Gratulerer!!! :hoppe:

Og det på 4? yogatimen; ikke verst!! :jepp:

Jeg drev litt med yoga for noen år siden, og det var stas! Finnes ikke klasser her jeg bor, og jeg har ikke vært så fristet til å gjøre det hjemme alene; likte å gjøre det i fellesskap med andre.. noe med fokus, på en måte? Og kyndig veiledning :) Men all denne praten om yoga i den ene boka etter den andre får det til å rykke litt her og der :fnise:

Har du tenkt å fortsette med det?

Jaja, vi får jobbe på!! :):kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!

Det er utrolig hva man greier skjønner du :nigo:

Yoga er fantastisk - men det vet vel alle at jeg syns etterhvert.

En annen fantastisk ting er at det er fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga er fantastisk - men det vet vel alle at jeg syns etterhvert.

:Nikke::jepp::Nikke:

:ler: :ler: :ler:

En annen fantastisk ting er at det er fredag.

:danse::danser::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...