Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Jeg har også sett i bloggen på bilder, og herregud da mann. (Dame!).. For et fantastisk sted! Gleder meg til fortsettelsen.

Og du, det bildet av deg - du er nydelig. (Jeg legger ikke til noen smiley her for nå er jeg seriøs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og du, det bildet av deg - du er nydelig. (Jeg legger ikke til noen smiley her for nå er jeg seriøs)

Skriver under på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen på etterskudd!!!!! Jeg er innom å leser mye men får ikke skrevet så mye pga ei lita tuppe som sover oppå meg store deler av døgnet...

vil også gjerne se på bloggen din altså, hørtes ut som en KONGE tur!! ..... men skjønner veldig godt om du ikke vil gi meg tilgang. Helt ok =)

Litt forvirra av dette "nye" formuet ja... liker ting sånn som der er jeg.. hvorfor endre på ting som funker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett i bloggen på bilder, og herregud da mann. (Dame!).. For et fantastisk sted! Gleder meg til fortsettelsen.

Tusen takk :) Koselig at noen er innom bloggen og leser det jeg skriver! Og setter STOR pris på kommentarene!!

Bilde? Profilbildet på bloggen? Tusen takk for det, veldig koselig sagt, Supra! :sjenert: Har nok et godt stykke igjen før jeg kan begynne å se for meg at du har rett, men uansett varmer sånne kommentarer veldig. Gjemmer de i hjertet mitt!

Skriver under på dette!

:klem:

Tusen takk, Kanei!

:sjenert:

*øver seg på å ta i mot komplimenter uten å avfeie de eller spøke de bort*

Grattis med dagen på etterskudd!!!!! Jeg er innom å leser mye men får ikke skrevet så mye pga ei lita tuppe som sover oppå meg store deler av døgnet...

vil også gjerne se på bloggen din altså, hørtes ut som en KONGE tur!! ..... men skjønner veldig godt om du ikke vil gi meg tilgang. Helt ok =)

Litt forvirra av dette "nye" formuet ja... liker ting sånn som der er jeg.. hvorfor endre på ting som funker???

PM er sendt (tror jeg, hvis det fremdeles fungerer sånn omtrent som før).

Og tusen takk for gratulasjon! Får vel feire litt etterhvert, foreløpig har det ikke blitt så mye annet enn litt is på jobb og masse jetlag :ler:

Nå nærmer det seg ny runde på yogakurs! Gleder meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke profilbildet. (Selv om du er fin der også altså!) Det var ett bilde av deg og din turvenninne midt inni der. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke profilbildet. (Selv om du er fin der også altså!) Det var ett bilde av deg og din turvenninne midt inni der. :jepp:

:sjenert:

Faktisk et bildet jeg var i tvil om jeg skulle legge ut, liker det ikke så veldig... Men tenkte det fikk stå til, var sånn jeg var der og da. Rett og slett. Men tusen takk! Veldig hyggelig sagt, Supra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Potetsalaten er jeg mer usikker på (fra msn :ler: ).. var det ikke en avocadosalat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Potetsalaten er jeg mer usikker på (fra msn :ler: ).. var det ikke en avocadosalat?

:ler:

Du skal ikke se bort fra at det var det! For jeg glemte vel " da jeg skrev potetsalat, skulle vært "potetsalat" :fnise: Men hvis du har avokadosalaten (eller noe annet som kan ligne potetsalat på lavkarbo), så blir min venninne veldig glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er meget enkel:

2-3 modne men faste avocadoer (viktig egentlig, ellers blir det litt sånn grautete..)

1 boks rømme

en god dæsj majones :ler: ( =smake seg frem til hva som er godt)

salt

pepper

litt purre

rødløk hvis man vil

Jeg har brukt å variere den med bitttttesmå eplebiter (fy fy!), men den er veldig god sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, vi skal til Sørlandet i påsken. Eller, rett før påsken egentlig, litt usikker på hvor lenge vi blir. Men mandag 29.mars er vi garantert i byen (jeg har to jobbsamtaler), kanskje vi kunne møttes da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, vi skal til Sørlandet i påsken. Eller, rett før påsken egentlig, litt usikker på hvor lenge vi blir. Men mandag 29.mars er vi garantert i byen (jeg har to jobbsamtaler), kanskje vi kunne møttes da? :klem:

Tjobing, god morgen og tjolahopp! :ler:

Det hadde vært superkoselig! Jeg er i byen da, og veldig klar for å treffes! *noterer i kalenderen* Skal jobbe den dagen, men ellers klar for sprell :) Snakkes vi bare når det brått nærmer seg? :) Så koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahei! :goodbye:

Ville bare si jeg har det ikke så verst idag, og ser fram til en fin helg med de gode menneskene rundt meg :)

Ønsker også deg en skikkelig god helg, fuggel'n!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahei! :goodbye:

Ville bare si jeg har det ikke så verst idag, og ser fram til en fin helg med de gode menneskene rundt meg :)

Ønsker også deg en skikkelig god helg, fuggel'n!!

Så godt å høre, fairygirl! :klemmer:

Håper du får en finfn helg og virkelig får slappet av og kost deg!

Her er humøret ganske så bra i dag, og trøttheten ikke lenger overhengende. Deilig! Superklar for helg!

Ikke like superklar for legetimen i ettermiddag, men vi får se hva som skjer. Vekta har uansett gått litt opp. Men nå skal det ikke settes noen ny sprøyte, og spørs om det ikke er slutt på Reductilen også, så da får vei se hva som skjer videre! Jeg er klar for resultater :jepp:

Snaut to timer igjen! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi snakkes bare når det nærmer seg vet du, men det er den dagen jeg kan garantere at jeg er i byen (selv om dagene rundt da også er sannsynlige altså). Vi ser det an, men det hadde vært superkoselig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Lite KG-tid på meg i dag :hug:

God helg, Suzy! Håper du kom greit i mål i dag, og at helgen blir bra!

Ja vi snakkes bare når det nærmer seg vet du, men det er den dagen jeg kan garantere at jeg er i byen (selv om dagene rundt da også er sannsynlige altså). Vi ser det an, men det hadde vært superkoselig! :klem:

Jeg er klar! :danser: Superduperkoselig, rett og slett!

Er bortreist på søndagen, men ellers ledig og tilgjengelig :) Aboslutt på tide med et lite treff synes jeg! :sjenert:

Endelig litt overskudd igjen i dag føler jeg, og det er helt fantastisk! Er SÅ lei av å være trøtt og vrak, men i dag har jeg følt at jeg har fungert sånn nogenlunde igjen. Herlig! Håper det fortsetter! Skal på spinning om et par timer, blir godt å komme igang igjen.

Legetimen gikk greit, omtrent uendret vekt siden forrige gang. Det visste jeg jo, siden jeg fikk et lite hopp oppover nå i ferien. Men helt greit, her må bare alt mobiliseres igjen. Gir meg ikke så lett nei! Skal fortsette med oppfølging ca hver 3.mnd selv om jeg ikke går på sprøyta eller Reductil, rett og slett som et lite hjelpemiddel med tanke på vekta. Og for å kunne finne på noe smart dersom denne magen går helt i vranglås når sprøyta kommer ut av systemet. Men herved er altså sprøyta på vei ut av skrotten (skulle tatt ny i dag om jeg hadde fortsatt), så nå venter jeg i spenning... Krysser fingrene for at det hjelper litt på vekta!

Ha en alldeles strålende helg folkens! Her blir det husarbeid, trening, masse soving og avslapping, og kanskje litt handling? Handlet en liten potte små påskeliljer i går, samt en ny orkide. Så koselig med litt blomster inne nå på våren! Mangler bare en solid rengjøringsrunde...

Tjobing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag og jeg er helt ute av vater igjen. Fatter ikke det er mulig! Kom meg i seng rundt kl 23 i går, og sovnet ganske raskt skulle jeg mene. Våknet grytidlig i morges og fikk ikke sove igjen. Lå og leste ei stund, før jeg sakte surret meg tilbake til drømmeland. Og vips var klokka nesten 1030 før jeg kom til meg selv igjen :sukk: Og da som fullstendig vrak... Slitsomt! Har fått noen forkjølelsesbasiller de siste dagene også, så her har Otrivinen kommet frem og det går litt i bølgedaler. Ingen supereffektiv lørdag med andre ord! Men jeg pusler nå litt i heimen, og får tatt det meste sakte men sikkert. Listen ser omtrent slik ut:

- rydde masse småtteri - snart i mål...

- legge sammen tøy

- vaske sengetøy og henge ut til tørk

- støvtørke

- vaske over badet

- støvsuge

- vaske over et par gulv (bad, kjøkken og gang er viktigst)

- potte om et par planter

- pusse vinduer

- sette kofferten tilbake i boden

- shoppingrunde

- trening?

Vinduspuss og shopping får bli en annen dag, orker ikke i dag. Vil heller komme i mål med resten her og kose meg i sofakroken i kveld. Rett og slett! Trening får jeg heller vurdere i morra, se hvordan formen er. Ergo gjenstår gulvene (støvsuging og vasking), samt litt rydding og bittelitt på badet. Burde være overkommelig!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp! Bare innom for å varsle om at jeg har fått lagt inn tilganger til bloggen min igjen, alle hadde forsvunnet i overføringen til nytt forum ser det ut som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Chica! Har kikket etter bloggen din de siste dagene, men har jo vært KG-kaos.. Og nå må jeg bare få benytte sjansen til å GRATULERE!!! Har jo skjedd MASSE mens jeg var borte! :dåne:

Håper alt er bra med dere alle sammen, og at dere koser dere skikkelig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bissi du har vært da (selv om du hevder du har hatt en dårlig dag!). Det er da lov å sove litt lenge og være litt slapp i helga - er det ikke det helgene er til??

Må bare si at bildene fra delfinmøtet var helt fantastiske - du ser ut til å være i den syvende himmel! :ler:

Ser utrolig gøy ut, rett og slett - og bildene var jammen bra. Så bra at de som jobebt der kunne hjelpe dere og ta bilder :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...