meta Skrevet 29. oktober 2003 #41 Del Skrevet 29. oktober 2003 Heisan Er visst litt sløv med å besøke dagbøker gitt :oops: Hvordan går det nå da?? Var det tanta eller kanskje en liten festeblødning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 29. oktober 2003 Takk for besøk, meta.. :D La inn en laaaang tekst her i går, men den ble borte.. maskinkræsj.. :evil: Har avinstallert msn plus nå, tror det hjelper.. Jeg har ikke fått mensen ennå, er på dag 22, og med min 24 dagers syklus tilsier det at jeg skal få mensen på fredag. Jeg sipper og griner for ingenting, og er fryktelig fysen på sjokolade, så det er vel ingen tvil om at den kommer.. Hadde ikke forventet annet heller, har ikke prøvd noe særlig denne måneden. Er ute av den verste baby-psykosen, er godt inne i hus/interiør-psykose igjen.. Bruker 70% av hjernekapasiteten min på å tenke på fliser, parkett og gardiner. Parketten vår: http://www.kahrs.com/prod.html (Den som heter Merbau Stockholm) Badekaret vårt: http://www.westerbergs.com/~sverige/ (det som heter Madeleine, bare at vi skal ah føtter i krom) og så skal vi ha sånn gammeldags badekarbatteri i krom til. I morgen skal jeg langt av sted for å se på rundovner.. Tenkte vi skulle ha en antikk vedovn, helst fra 1850-1890. Huset vårt er inspirert av den perioden, så da er det litt gøy å ta opp igjen det inne også, blir jo blandings i og med at jeg ikke kan kaste alle stål-tingene våre sånn med en gang. Kjempegøy å ha et sånt "referansepunkt" i bakhodet når jeg skal innrede, blir litt mer utfordrende. Usj.. er så premenstruell asså, begynte å gråte på jobben i dag, over noe jeg vanligvis bare ville blitt sint/irritert over, og det ga seg ikke før jeg fikk meg en trøste-troika.. :-? Litt teit å sitte sånn og surve når man sitter i åpent kontorlandskap, de tror vel jeg er på randen av nervøst sammenbrudd.. :o Samme hva de tror, har ikke planer om å jobbe her i årevis fremover allikevel.. Dum dag i dag, eneste lyspunktene så langt har vært den troikaen jeg unnet meg i stad, og at det er Changing Rooms på BBC i kveld.. Favorittprogrammet mitt.. Skal krølle meg sammen til en ball i sofaen og synes synd på meg selv, og vente på bedre tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. oktober 2003 #43 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja nå har jeg ikke vært innom dagboka de siden du startet den. Du lurte på hvor min var....ligger under H-N "VI HÅPER OG LYKKES SNART". Gøy med husbygging da, hvor stor grunnflate skal dere ha??Har du bilde av huset?? Krysser fingrende at mensen ikke dukker opp på fredag!!!! Klemmer fra PIa :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #44 Del Skrevet 29. oktober 2003 Huset vårt: www.follohus.no (Hus nr. 112) Vi har gjort om hele rominndelingen der, forandret på vindusplasseringen, så litt annerledes blir det. Vi får et boareal på ca. 200 m2 siden vi bygger full kjeller i tillegg.. Tar meg en tur i dagboken din i morgen jeg da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dag 24 i dag, så da skal jo mensen komme hvis jeg følge normal syklus. Ble hentet på jobben og tatt med ut på lunsj av Salamander'n i dag, kjempekoselig.. Jeg har bestilt kinobilletter til meg og lille-poden i morgen, vi skal se på "oppdrag Nemo", den nye Pixar filmen. Tenkte vi skulle ta toget inn til byen. Jeg gleder meg skikkelig, kan ikke huske jeg var på bytur alene med han.. Skal ta en tur innom Christiania Glasmagasin og prøve å få brukt opp gavekortet vi fikk til bryllupet også. Sikkert noe fint jeg kan kjøpe der som passer inn i det nye huset vårt. På ettermiddagen reiser vi ned til faren min og kona, og sover over der til søndag alle tre. Er alltid kjempekoselig å være der, og poden ville vel helst bodd der fulltid hvis det hadde vært opp til han. Bessa er den kuleste han vet om i hele verden.. I kveld blir det fredagsunderholdning på NRK.. hufslete vær i dag, så da blir det kos å krype opp i sofakroken med teppet mitt og se på Beat for Beat, Nytt på Nytt og Først og Sist.. Når jeg tenker meg om har jeg vært mye oppi den sofaen denne uka.. Får ta meg sammen og trene litt igjen neste uke :-? I går var jeg langt uti huttiheita og så på antikke vedovner.. der var det jammen mye fint! Tror han hadde en 100-150 ovner som stod klare til restaurering, var så mange å velge mellom at jeg gikk helt i surr. Falt litt for en rundovn fra århundreskiftet som jeg har holdt av, men jeg får ta med meg Salamander'n opp så vi får se begge to. Falt litt for en kjempefin etasjeovn han hadde også. Skummel tur hjemover igjen.. null grader ute og vått på veien, mørkt som en potetsekk, svingete vei jeg ikke kjenner, kjempetåkete pluss at jeg hadde et hår i øyet, så jeg hadde litt dårlig sikt kan man si.. Et under at jeg kom helskinnet hjem i grunn.. Puhh.. mye på hjertet i dag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. november 2003 #46 Del Skrevet 2. november 2003 Flott hus Hvor mye koster det å reise det??Har tenkt litt på det selv skjønner du!!!! Tante da har hun kommet???Håper hun ikke kommer glder meg til å lese to blå åsså kommer jeg rett bak forhåpentligvis HA EN SUPER FIN SØNDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 3. november 2003 Dag 27 og ingen tante.... :o Også jeg som har hatt 24-dagers sykluser de siste månedene. Må kjøpe test etter jobben hvis den fortsatt ikke har kommet. Har alle mens-symptomer, men den kommer ikke.. Spennende.. :D Huset vårt kommer på ca 2.100.000, Pia.. Men vi skal bare betale ca 250 000 for tomten (har skilt av halve tomten til foreldrene til Salamander'n. Var og så i går; garasjen har fått opp tre vegger og grunnmuren er mer eller mindre ferdig, så snekkerne begynner denne uken tror jeg. :D Huset så så lite ut når vi bare hadde målt opp hjørnene på huset før vi begynte å grave, men nå ser grunnmuren enorm ut.. :o Og så skal den en hel første etasje og en annen etasje med skråtak oppå der igjen! Ellers har det vært en fin helg, var kjempekoselig å dra på kino med lillegutt. Oppdrag Nemo var kjempemorsom.. Når vi kom tilbake til Lillestrøm hadde jeg fått parkeringsbot.. Har bestemt meg for at jeg skal gå på do og sjekke etter tante om en times tid.. Satte i OB for sikkerhets skyld, kjennes ut som om hun kommer hvert øyeblikk, men sånn har det vært hele helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 3. november 2003 Var og sjekket nå... fortsatt ikke en dråpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 3. november 2003 #49 Del Skrevet 3. november 2003 Så spennende!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 3. november 2003 Har avtalt lunsj-date med Salamander'n og en tur innom apoteket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 3. november 2003 Fortsatt ingenting.. :D Har termin 15 juli hvis jeg er gravid nå... *tar helt av og klarer ikke konse på jobben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #52 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg er gravid!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. november 2003 #53 Del Skrevet 3. november 2003 Oi, så spennende!! GRATULERER!! :D :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 3. november 2003 Tusen takk... :D Vi prøvde jo ikke en gang denne måneden... :o Er helt bortreist nå, sitter på jobben og har stooore problemer med å konsentrere meg..!! Nå er det din tur da meta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. november 2003 #55 Del Skrevet 3. november 2003 Det syns jeg også, men nei... Teite kropp Jaja... Blir spennende å følge deg etterhvert Skjønner godt at du ikke klarer å konsentrere deg, dette er jo kjempeSTORT :D Håper du får et rolig og behagelig svangerskap. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 3. november 2003 Det håper jeg også.. ikke bekkenløsning og tendenser til svangerskapsforgiftning som sist.. og skal IKKE legge på meg 28 kilo som sist heller.. Jeg var mye tynnere når jeg ble gravid med storebror, og da var jeg enorm etterpå, nå er jeg mye større og kommer til å bli hus-størrelse hvis jeg ikke passer meg.. Skal være flink og trene og spise sunt hele svangerskapet!! Må være ekstra obs siden jeg nå slutter å røyke også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 3. november 2003 Åhh.. jeg føler meg så graviiiid!!! :D Føles helt meningsløst å sitte på jobben nå, jeg skulle vært rundt om kring og sett på baby-ting og mammaklær og.. reist hjem og snakket med mamma og venninner om dette her i timesvis jeg nå.. Diskutert kjønn og navn og.. og... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 3. november 2003 #58 Del Skrevet 3. november 2003 Gratulerer så masse, dette var jo kjempegøy da! Kjenner igjen at det er mange tanker som går gjennom hodet og at du ikke klarer å konsentrere deg om jobb! Gleder meg til å følge deg videre - ligger jo bare noen få uker foran deg i løypa! Kaktus 9+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. november 2003 #59 Del Skrevet 3. november 2003 GRATULERER SÅÅÅ MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. november 2003 #60 Del Skrevet 3. november 2003 :D Gratulerer!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå