Gå til innhold

Salamandra's jakt på rumpetrollet


Salamandra

Anbefalte innlegg

Hei..ja.. da var det vel min tur til å starte dagbok her da... :lol:

Jeg og Salamander'n hadde første "seriøse" prøving i går kveld..(med pute under rumpa..) :oops:

Litt om oss:

Vi giftet oss i april i år, er henholdsvis 30 og snart 28 år..

Jeg har en liten gutt på 5 år fra et tidligere forhold, og nå vil vi da altså prøve på å få en liten en/ei sammen.

Vi har prøvd å time oss inn sånn at det skal passe med husbygging som vi går i gang med om et par ukers tid, og til lillegutt begynner på skolen neste år, så vi får se hva som skjer.

Er veldig innstilt på at det kan ta lang tid å bli gravid, har nemlig myst rundt i graviditetsbøker og på snart gravid i månedsvis allerede og sett at det ikke alltid er så lett..

Forrige gang jeg ble gravid gikk det tre mnd fra jeg sluttet på p-piller til jeg ble gravid, så vi får se hva som skjer denne gangen. Jeg sluttet på p-pillene allerede i februar pga. plager, men har som sagt prøvd sånn halvhjertet å unngå graviditet helt frem til i går kveld..

Jeg er nemlig så "heldig" at jeg får kjempevondt i eggstokken når jeg har EL så det er ikke noe problem å vite når vi må kose i allefall.. Problemet er bare at da har jeg så vondt at det er vel noe av det jeg har minst lyst til akkurat da..

Tror i går kveld var forholdsvis perfekt timet i forhold til EL, så det blir spennende å se om et par uker om den "satt" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...