twinklestar Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har bestemt meg for å ta hviledagen i dag istedenfor i morgen. Jeg kjener beina er litt slitne, og det siste jeg vil er å få problemer fordi jeg trener for mye. Jeg kunne absolutt klart å svømme i dag, men tror det er litt viktig at jeg holder meg til en dag i uken hvor jeg har helt treningsfri. Så i dag prøver jeg heller å få gjort andre viktige ting! I morgen er altså da planene intervaller (løping) + svømming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 25. juni 2010 #462 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvordan går det med kneet ditt, twinklestar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 28. juni 2010 #463 Del Skrevet 28. juni 2010 Bra du hører på kroppen Twinkle.. du skal jo ha den lenge vettu:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 16. juli 2010 #464 Del Skrevet 16. juli 2010 WOW - her har det skjedd saker og ting siden sist! Utrolig stilig å sette Triathlon som mål - det er sikkert kjempemotiverende!! Lykke til videre med trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. juli 2010 #465 Del Skrevet 29. juli 2010 Nå er det lenge siden sist Twinkle, håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 9. august 2010 #466 Del Skrevet 9. august 2010 Twinkle...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå