Gå til innhold

Hjelp til interiør.


Klips

Anbefalte innlegg

WohOO! TiltShift Generator for iPhone Photos

Beste app'en så langt. Elsker den gamle nostalgiske looken på bilder og med en sekskroners app kom jeg bedre ut av det enn med et slikt lomokamera jeg ønsket meg :)

Fader at det skumrer, iPhone har jo ingen blitz. Og fader at jeg ikke har en enslig hestehov i den bittelille vasen jeg fikk av min venninne i fjor (til nettopp det formål å oppbevare den enslige hestehoven barna gjerne kan overrekke). Ville blitt et fint bilde. Må finne en hestehov i morgen.

Anyway: :hoppe: dette var gøy.

(Og vagt innredningsrelatert ikke sant? Derfor endte det her :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigerfar melder at alle gulv er lagt, kjøkkenet er halvveis montert* og badekaret mitt installert under takvinduene :sjarmor:

Da gjenstår jo snart bare å få GODKJENT stedet. Av kommunen.

* kun halvveis fordi snekker hadde glemt spikerslag til overskapene, så de må rive ned veggen først :skratte:

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordring: Skjerf!

Har en del :sjenert: ønsker meg stadig nye, men hva GJØR man med alle skjerfene? I en skuff blir det jo bare tull. Jeg trenger en stang eller noe til å henge alle de vakre skjerfene mine på. Noen som har noe bra patent for sånt?

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulippa

Jepp, meg. Jeg har både lotusblomster og Edme. :sjarmor:

Jeg har to lotuser i to forskjellige størrelser, begge kremhvite. Og så har jeg et stearinlys formet som en lotusblomst. Også kremhvit/champagnefarget. Er så fint, kan jo ikke brenne det. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses: "Vi innkaller til overtakelse 4. mai"

:jepp:

Kom i mailboksen nå.

Tidligere i dag fikk jeg (en anseelig slump) mer i lønn.

Hva for slags dag er dette da?

Da blir det feiring med rød saft i kveld! :danser:

(Sentrumsløpet i morgen, alkoholfri fredag ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, ja, nå viser det seg at kommunen har jo ikke gitt brukstillatelse for huset, i og med at det er gjort endringer i forhold til opprinnelige tegninger. Så fra 4. mai har vi et hus, vi har bare ikke lov til å bo i det :skratte:

I'll keep you posted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klin gæren. Vi selger da ikke den før vi vet vi kan flytte.

Dette huset er nå 10 mnd. på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der har du meg! Klin gæærn! :ler:

Sikkert lurt tenkt av dere! Ja, det er vel faktisk bevist ettertrykkelig! :)

Lyke til i morgen, da! :5: Har forsøkt i går og i dag å svare deg på meldingen din på FB, men alt går i vranglås. Det jeg skulle si er at jeg har ungene denne helgen, nevø på overnatting og en million praktiske og sosiale tråder som må nøstes og samles, så - trommevirvel - du ser nok ikke meg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å finne en dagbok fra deg igjen. Vi skal i gang med husbygging nå...godkjent byggesøknad forrige uke. Men krysser fingrene for at vi ikke får så mye problemer som dere. Suger til meg masse interiørtips her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordring: Skjerf!

Har en del :sjenert: ønsker meg stadig nye, men hva GJØR man med alle skjerfene? I en skuff blir det jo bare tull. Jeg trenger en stang eller noe til å henge alle de vakre skjerfene mine på. Noen som har noe bra patent for sånt?

Multihengeren til Ikea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kult!

Støvletthengere av noe slag har de visst også på gode gamle IKEA.

Gleder meg til det blir på tide med en tur.

Gleder meg til å spille musikk for åpen verandadør, opera en vårmorgen.

Vanlig behandlingstid i kommunen på vår type sak er visst tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig det kommer en Nespressosak med visstnok fabelaktig melkesteamer inn i huset, men denne er hjemmemorgen for meg. Elsker å trykke på den røde knappen og helle duftende pulver i presskanne. Det er et tid-til-å-kose-seg-ritual.

:)

Coffee.bmp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Flere bøker :overrasket: *mine innlegg*

Overhengende fare for at jeg smittes av reirbyggerinstinkter i løpet av det nærmeste året ifm nytt bosted så jeg kan like gjerne kapitulere og følge en interiørdagbok med det samme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med brukstillatelse på huset da? Hørt noe mer om når den kan komme så dere kan få flytte inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!

Hekk.

Fått tilbud om Tuja Smaragd eller Taxus Baccata hybrid, men jeg kan vel ikke si at jeg hopper av glede over verken Tuja eller en dyster nålevegg.

Fant fx. en gang bilder av Agnbøk som jeg syntes var fin. Eller kanskje noe annet med blader og til og med blomster? Selv om det blir mye veps av sånt.

Hva synes dere?

Husk at dette blir en bitteliten hage.

Diverse: http://www.plantasjen.no/no/Produkter/Planter/Hekkplanter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...