Gå til innhold

Hjelp til interiør.


Klips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og så håper jeg jo på interiørelementet katt.

Haha, skyt meg.

Nei, jeg har alltid trodd at jeg kom til å ha katt når jeg ble stor og fikk bestemme selv.

Når blir det egentlig?

Det er en mann som må overbevises. Og det er to barn som må forklares at det ikke er bitteliten kattunge som skal inn i huset, men en eller annen reddet sjel (så jeg kan være sikker på at jeg får en kosekatt, nemlig). Og hvis far & bror er veldig allergiske må jeg vel kanskje revurdere, eller?

Lurer på om det blir noe av?

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet.

Katt gir ekstra kos til et hjem, ro, harmoni. Eller hva vet jeg. I det minste er de søte og deilige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulippa

Onsdag skal jeg besøke noen som driver oppdrett av Sibirkatter, dvs. de har vel en 3-4-5 katter. Begrave trynet i pelsen og sånt. Hvis jeg ikke reagerer... Jeg vet ikke. Det er ikke verdens mest kattevennlige strøk vi bor i, men heller ikke det verste. Dessuten litt redd for å tilsynelatende ikke reagere på katten, for så å reagere etter noen måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en av de som skal bo i huset:

(konferansetime nemlig, 1B)

Har lært alt hun skal lære, skriver små historier, er flink, men ikke den som gjør noe mer enn det hun skal og gjør seg dødsflid med fargelegging og sånn. Helt greit for meg det.

Kommer seg fort på plassen sin for å starte med oppgavene, men er også flink til å snu seg og skravle etter en stund. (Det var det _eneste_ hun viderefortalte sin far, det med snuingen.)

Rolig, real, morsom å være sammen med, godt likt.

Positiv, skaper godt miljø i klassen.

:hjerter:

Det går jo bra, jo :)

Og i går dro hun ut en fortann, så i dag kan hun ikke si "s"

:fnise:

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Vi har fått ytterligere forsinkelse på byggingen, derfor er jeg pt bare pissed på alt som har med hus å gjøre. Men det kan jo endre seg.

En klok mann jeg kjenner kommenterte det på denne måten: "Det er på tide du får noe motgang du også."

Og det er forsåvidt sant. Så jeg prøver å tenke på andre ting så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi forsinkelse som i...bursdag i mai, her??

Ingen aning. Jeg krysser jo fortsatt fingre, men på et tidspunkt bør jeg vel fortelle gjestene mine at de ikke trenger å tviholde på den 24. :(

Fyller jo heldigvis år neste år også. Regner jeg med.

Så kjedelig, Klips.

Men du vet, den som venter på noe godt

... venter i hvert fall lenge ;) Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilken stil det ender med kan det godt hende at det trengs en iPig :)

(Ørene er volumkontrollen)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tulippa

Ser veldig ut til at det blir Oslo-tur på meg den helga. :) Få byggerne til å kjappe seg, da! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho hoo, her må jeg ihvertfall (også) følge med.

Elsket grandonkels fotografier! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Chan!

Få byggerne til å kjappe seg, da! :gjeiper:

Ja, basert på min kollegas erfaring der deres balkong ble ferdig pusset opp mye før resten av borettslaget da kona hans gikk mye rundt og luftet puppene etter amming, har vi funnet ut at hvis jeg bare setter meg naken midt i huset blir sikkert mitt ferdig først.

Jeg kan jo evt. også lære meg å spinne mens jeg sitter der.

Nylig så jeg Tarantinos "Death Proof" om igjen, og ble slått av det fantastiske enorme fotografiet som henger over sofaen til en av rypene helt i begynnelsen av filmen. Er det mulig å finne noen stills, tro...

Ja, det var det: Death Proof Stills

Åh, tenk om jeg hadde fått lov til å ha noe sånt!

post-1117-1269594615,502_thumb.jpg

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Siste inspeksjon innvendig (snek meg inn med datter på vei hjem fra vennskapsgruppe forrige mandag) viste dusj og toalett på plass.

Siste inspeksjon utenfra (mysing gjennom "Anleggsområde, adgang forbudt"-gjerdet viste trapp.

I flg. svigerfar også gulv. Svigerfar hadde snakket med noen arbeidere også, som mente vi kunne være inne til 17. mai.

Meeeen... i og med at jeg skulle vært inne fra 1. juli i fjor ser jeg ingen grunn til å skyte hesten og hive ut badevannet helt ennå.

Det som gjenstår er da evt. vask på badene, innvendige dører? Og å henge opp kjøkkenet. Herregud det er jo ingen ting!

:hoppe:

Bortsett fra at det kreves ny godkjenning fra kommunen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til:

(alltid morsomt å finne igjen senere når man tar alt for gitt)

- å slippe kø. Å slippe å stresse for å rekke før eller etter køen. Å slippe at det er så langt mellom der jeg bor og der resten av hverdagen utspiller seg

- Å kunne ta med små venner lettvint fra skole og barnehage så barna får vært mer sammen med vennene sine. Å kunne slippe dem ut for å leke eller gå på besøk uten å følge dem.

- Å kanskje ha ett rom i huset som til enhver tid kan være relativt ryddig og representativt og avslappende å oppholde seg i.

- Hage med kveldssol

- Å kunne invitere til selskap (ja, jeg kan vel det nå også, men det finnes ikke nok stoler eller bord)

- Å ha bittelitt plass å sette fra meg ting på kjøkkenet når jeg lager mer enn én matrett av gangen

- Å ligge i badekaret med en god bok etter en stiv joggetur i sur vind

- Å kunne ha overnattingsgjester når det faller seg slik

- Å kunne pakke ut og henge opp sommerfugl-uroen fra the Hunger Site som jeg kjøpte i vinter og ennå ikke har tatt opp av esken for å beskytte den mot knusing under flytting. Fant ikke link direkte til den, og nå må jeg løpe og hente de små.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...