Gå til innhold

Var dette en pillemisbruker som kjørte i rus, eller noe helt annet?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Jeg parkerte foran en kiosk, og en mann, sånn ca. i 30-åra, og med pene klær og fine sko, gikk ut der i fra, bort til en bil og satte seg inn.

Han lot døra stå åpen, og hentet frem en liten boks i fra lommen og helte så opp noe i hånden (med flat hånd) og tok dette i munnen.

Så åpnet han colaflaska han nettopp hadde kjøpt med seg og svelget det hele ned med den. Så en ny runde i fra boksen, før han nok en gang svelget ned med cola.

Når dette var gjort så lukket han bildøra og kjørte avgårde.

Tror du at dette var en pillemisbruker som kjørte i påvirket tilstand, eller kunne det ha vært noe helt uskyldig? Ville du ha ringt til politiet dersom du ble vitne til noe slikt som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne vel egentlig bare ha vært smertestillende. Trenger da ikke være medisiner som ikke er lovlige i kombinasjon med kjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så kunne han jo også komme til å forårsake en stygg kollisjon 20 minutter senere. Sånt vet man jo bare ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal mistenekliggjøre og ringe politiet om alle som tar medisiner har du en lang og slitsom jobb foran deg. Ja, det kan hende han misbrukte piller eller det kan hende han trengte de av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke ringt politiet for noe som dette. Med mindre han var tydelig beruset hadde jeg ikke gjort noe.

De fleste pillemisbrukere er vel ikke så åpne med det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke ringt politiet for noe som dette. Med mindre han var tydelig beruset hadde jeg ikke gjort noe.

De fleste pillemisbrukere er vel ikke så åpne med det uansett.

Nei, men hadde han vært tydelig beruset så ville det jo ikke ha været noen tvil i det hele tatt, for å si det sånn! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...