Gå til innhold

Hvitstil står brud juli 2010


hvitstil

Anbefalte innlegg

Da har jeg også bestemt meg for å prøve å skrive en bryllupsdagbok. har tittet litt på de andre 2010 brudene sine, og det virker både koselig og praktisk.

Vi forlovet oss julaften 05 og i sommer bestemte vi oss for at 16 juli skal bli den store dagen vår.

Fra aldri å ha hatt noen drøm om å stå hvit brud ol, har jeg nå tatt litt av. Jeg ønsker meg hvitt bryllup med mange detaljer, så nå gjenstår bare å se hva jeg får til :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok=)

Enda mer å følge med på nå.. hehe

Gratulerer også med 4 år som forlovet og brud om 6 mnd:D snart 5 :P

Håper du vil trives med dagbok, og jeg krever oppdatering hver gang det er noe nytt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUSKELISTE :)

Kirke

Lokalet

Brudekjole

Dress

Forlovere

Hotell

Barnevakt

Hundevakt

Frisør

Sminke

invitasjoner

Transport

Musikk/Band

Hundevakt

Brudebukett

blomster til bordene

bestille kaker

kakespade

kaketopp

Brudepikekjole

sko til meg

veske

fotograf til festen,kirke ol

fotograf til brudebilder

smykke®

sende ringene til rens og gravering

mansjettknapper

såpebobler til barna

kjøpt inn kosedress til 1 bryllupsdag

bil

Kirkeprogram

Duker

Underkjole

Undertøy/korsett

Slør/hårpynt

Ringer

prøvetime i kirken

roseblader til kirketrappa

Champagne til kirketrappa

Bordkort

Handle inn til 1 bryllupsdag: joggedress, undertøy,

Kjøpe gave til forlovere, toastmaster og sminkør/frisør

Endret av hvitstil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok=)

Enda mer å følge med på nå.. hehe

Gratulerer også med 4 år som forlovet og brud om 6 mnd:D snart 5 :P

Håper du vil trives med dagbok, og jeg krever oppdatering hver gang det er noe nytt:P

hei og takk for hyggelig velkomst og gratulasjon :))

Skal prøve å oppdatere så godt jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. gratulerer så masse :D

vil bare innom og tipse deg om bryllupsvenner.no om du ikke har vært der:)

vi har hjemmeside der, masse gode tips og råd på forumet :)

( http://www.bryllupsvenner.no/hjemmeside/105/linn-daniel/302 , du kan få passord på pm om du vil se :) )

vi gifter oss 3. juli.

mye styr :)

Hei og gratulere masse til deg også :)

Så bra ay du har noen gode tips, titter gjerne innom siden din. Tusen takk. Send meg en PM du. Spennende :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fått svar fra invitsasjons-nettstedet og det kan se ut til at vi har bestemt oss. De skrev at det ville ta tre dager fra vi bestemte oss for hva som skulle stå ol til vi hadde invitasjonenen i posten. Så da kan jeg vel levere tilbake alt jeg handlet på panduro??

Uff, ikke rart bryllup blir dyrt når man gjør ting dobbelt *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit :goodbye: (Ja, det er jo egentlig en goodbye-smiley, men synes den passer så bra som velkomstsmiley og :fnise: ). Det er morsomt å planlegge bryllup, men jammen en utfordring også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom invitasjonenen i posten :danse:

De ble akkurat som avtalt. Hvis det ikke kommer noen tillegsregning er jeg veldig fornøyd med prisen også. 900 kr for 30 innbydelser.

På panduro betalte jeg 800 kr for 10 innbydelser (lage selv) og noe utstyr, og de hadde jeg langt fra vært ferdig med nå..

Er så happy for at jeg slipper å bekymre meg mere for innbydelsene og om de blir sendt ut i tide :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit :goodbye: (Ja, det er jo egentlig en goodbye-smiley, men synes den passer så bra som velkomstsmiley og :fnise: ). Det er morsomt å planlegge bryllup, men jammen en utfordring også :fnise:

hei og takk for velkomst hilsen :)) Er helt enig med deg, jeg syns også den goodbye smiley`en passer veldig godt som " hei her er jeg også" Smiley.

Syns det er gøy så lenge jeg klarer å holde frister, men hvis jeg blir forsinket med noe, som jeg gjorde med invitasjonene, da blir jeg så stresset at jeg får lyst å avlyses hele greia. Det går heldigvis over når jeg får ordnet opp. *ler av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lage meg en liten slanketråd også jeg...

I fjor var jeg veldig flink og gikk ned 10 kilo, brukte Noka og det fungerte kjempe fint, men gikk desverre opp igjen 5 :(

Dvs fra 73 til 63 og opp til 68, mye kom vel i jula *dåner*

Men nå er jeg igang igjen. 5 Kilo skal av før den store dagen.

Kjenner at jeg har veldig lyst til å begynne å trene, men skulle så gjerne hatt noen å trene sammen med.

Desuten er jeg sulten hele tiden, ikke på usunn mat, men på mat. Burde vel egentlig kontakte noen som kunne veilede meg litt i hvordan jeg kan spise riktig og gå ned samtidig. Noka er kjøpt inn, men jeg har mest lyst å klare det uten denne gangen. Problemet er jo ikke å gå ned, men å bli der etterpå.

har lest litt rundt i dagbøkenen her inne, og det er flere som vil ned noen kilo. Heldig for meg, siden man kan finne motivasjon hos hverandre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å vite at det ikke bare er meg som skal ned noen kilo før den store dagen.

skal ned 15 ca jeg da.. gjerne 10, men helst ett sted mellom 10 og 15:)

Har startet en gruppe på nettby for slankere, og har en ledig plass om du er på nettby:)

Alltid morro å se resultater ettersom tiden går.

Jeg driver å styrer med Nutrilette shaken og skjokoladene, også trener jeg på wii fit..

Morro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hallooo! ( :fnise: har alltid synes smilyen sku hete hallo, for den passer best til det)

Gartulerer med forlovelsen (selv om det er en stund siden) og bryllupet! :)

Kjekt at inbydelsene ble vellykket! :jepp: Godt med alt som er unnagjort (sier hun som er blitt en mester på å utsette :sjenert: )

Har du kjøpt kjole? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt å vite at det ikke bare er meg som skal ned noen kilo før den store dagen.

skal ned 15 ca jeg da.. gjerne 10, men helst ett sted mellom 10 og 15:)

Har startet en gruppe på nettby for slankere, og har en ledig plass om du er på nettby:)

Alltid morro å se resultater ettersom tiden går.

Jeg driver å styrer med Nutrilette shaken og skjokoladene, også trener jeg på wii fit..

Morro:)

Jeg skulle også ha gått ned en hel haug med kilo! Trener litt wii i det små også, men blir altfor fristet når jeg er i nærheten av sjokolade og denslags styggedom! Kanskje jeg skulle meldt meg inn i nettby (tror jeg har en skikkelig gammel tulleprofil der) :fnise:

Er det plass til en til??? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også ha gått ned en hel haug med kilo! Trener litt wii i det små også, men blir altfor fristet når jeg er i nærheten av sjokolade og denslags styggedom! Kanskje jeg skulle meldt meg inn i nettby (tror jeg har en skikkelig gammel tulleprofil der) :fnise:

Er det plass til en til??? :pls:

Det er fortsatt en ledig plass, så da må du kjappe deg:P

Bare finn nicket mitt (det jeg bruker her) også finner du gruppene mine, og "slankekrigen 2010"

Bare skriv at du vet hvem jeg er og ambefalte deg den gruppen.

Vi starter for fullt på mandag med hele opplegget, så god tid til å forberede seg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt en ledig plass, så da må du kjappe deg:P

Bare finn nicket mitt (det jeg bruker her) også finner du gruppene mine, og "slankekrigen 2010"

Bare skriv at du vet hvem jeg er og ambefalte deg den gruppen.

Vi starter for fullt på mandag med hele opplegget, så god tid til å forberede seg:))

Nei, den ble akkurat tatt nå av en eller annet:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har jeg gått glipp av noe.. Har ikke profil på nettby, aldri vært der inne :rødme:

Men vi kunne vel hatt en slanke/inspirasjonstråd her inne? eller er det kanskje ikke lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hallooo! ( :fnise: har alltid synes smilyen sku hete hallo, for den passer best til det)

Gartulerer med forlovelsen (selv om det er en stund siden) og bryllupet! :)

Kjekt at inbydelsene ble vellykket! :jepp: Godt med alt som er unnagjort (sier hun som er blitt en mester på å utsette :sjenert: )

Har du kjøpt kjole? :)

Er sååååå enig med deg *ler*

Kjolen er kjøpt, men jeg har ikke fått den enda. Bestillt fra brudebutikk. En enkel med veldig flott kjole syns jeg :) Vi skal være ute ved vannet, så syns ikke jeg kunne ha en veldig prinsesse kjole, end ajeg falt veldig for en :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :goodbye:

Så godt at invitasjonene er i boks:)

Hvor bestilte du fra?

hei og tusen takk for det :))

Invitasjonene er kjøpt hos bryllupsinvitasjoner.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...