Gå til innhold

`TVN sin 4 stjerners middag eller tv3 sin middag?


Matvraket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser på TVNorge sin, men vurderer å slutte. Vi får jo ikke se de lage mat omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV Norge sin, definitivt! :)

Kommentatoren på TV3 er så dårlig at jeg får frysninger.

Er det Alex Rosèn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV Norge sin, definitivt! :)

Kommentatoren på TV3 er så dårlig at jeg får frysninger.

Er det Alex Rosèn?

Ja, det er ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV Norge fordi moren til Jon Arne Riise er så underholdende vulgær å se på!

Orker ikke Alex Rosen-stemmen og de helt fjerne og intetsigende gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvnorges.

Tv3 sin er det bare kjipe C-kjendiser fra radio og idiot program som ingen har hørt om med verdens mest irriterende kommentator. :kjefte: HVORFOR har de han som kommentator? :kjefte: Hadde tvnorge brukt han ville jeg ALDRI sett på det, uansett hvor morsomt det er. :kjefte:

Herregud, skjønner ikke det er mulig å irritere seg så mye som jeg gjør over han jævla idioten :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TVNorge!

Liker bl.a at han kokken har kommentarer til hva som lages og hvordan det blir gjort (og burde blitt gjort...)

Synes egentlig forrige sesong var bedre. Denne sesongen bærer litt preg av at deltagerne har sett forrige sesong og derfor planlegger litt anderledes enn de som var med sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVNorge!

Liker bl.a at han kokken har kommentarer til hva som lages og hvordan det blir gjort (og burde blitt gjort...)

Enig i dette! Syns det er interessant å høre hva han mener de kunne gjort for å få et bedre resultat.

Dessuten syns jeg det er masse ukjente folk på tv3, som andre har nevnt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvnorges.

Tv3 sin er det bare kjipe C-kjendiser fra radio og idiot program som ingen har hørt om med verdens mest irriterende kommentator. :kjefte: HVORFOR har de han som kommentator? :kjefte: Hadde tvnorge brukt han ville jeg ALDRI sett på det, uansett hvor morsomt det er. :kjefte:

Herregud, skjønner ikke det er mulig å irritere seg så mye som jeg gjør over han jævla idioten :kjefte:

Helt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...