Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

Fremhevede innlegg

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Vi var solbrent så vi var lite ute i l.v... Kunne ta sånn minitog mellom hotellene :fnise:

blir du solbrendt så ta på Yoghurt, la det være på i 15-20 minutter til det har stivnet og skyld av. Etter det kan du fint gå ut i solen igjen.

edit: leif

Endret av padawan
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

er først uhellet ute så er det greit med en nødløsning som fungerer.

Skrevet

Yoghurt? Er det et sånt vidundermiddel som funker eller?

Viktig å smøre seg skikkelig med høy faktor iallefall.

Skrevet

Jeg gleder meg til Las Vegas :)

Gjest padawan
Skrevet

Yoghurt? Er det et sånt vidundermiddel som funker eller?

ja, jeg har hørt at alt av meieriprodukter skal funke men med tanke på konsistensen til Yoghurt er det det som er enklest å bruke. jeg har skikkelig babyhud og må bruke minst faktor 30.

Gjest padawan
Skrevet

jeps. ble tipset om det da jeg var i Hellas for en del år siden. Etter å ha brukt solfaktor 40 i 5 dager prøvde jeg å driste meg til å gå ned til faktor 20. etter to timer var jeg så solbrendt at jeg måtte gå hjem fra stranden. da prøvde jeg Yoghurt trikset og det funket overraskende bra. det beste er å bruke naturell-utgaven. å gni ut yoghirt med eplebiter er ikek noe snasent.

Skrevet

Jeg har også lest/hørt om yoghurt på solbrent hud, lurer på om det er vanlig i Tyrkia, tyrkisk yoghurt, det skal vist hjelper. Aldri prøvd det selv, tror ikke jeg kommer på det den dagen jeg blir solbrent.

Viktig med solkrem! <-- dagens moral :fnise:

Skrevet

Jeg vil til Syden. NUH! :sur:

Det hadde vært noe ja.

Btw, noen som vet hvor man kan få kjøpe en morsom pepperkvern?

Gjest padawan
Skrevet

gå iallefall for noe skikkelig som Cole& Mason eller Peugeot.

Gjest Caitlin
Skrevet

Btw, noen som vet hvor man kan få kjøpe en morsom pepperkvern?

Kondomeriet?? :klo:

Skrevet

Selger de virkelig pepperkvern på kondomeriet? :fnise: Jeg tror det er på tide å ta seg en tur dit igjen :fnise:

Gjest Caitlin
Skrevet

Selger de virkelig pepperkvern på kondomeriet? :fnise: Jeg tror det er på tide å ta seg en tur dit igjen :fnise:

Atte jeg vet ikke, for det er lenge siden jeg har vært der, men de har jo sånne griser i salt og pepper som humper på hverandre så jeg tenkte kanskje :sjenert:

Skrevet

Kondomeriet?? :klo:

Er ikke her den butikken. Nettshopping??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...