Gå til innhold

røykeslutt dagboken


snuppedilla

Anbefalte innlegg

Hurra og skrekk og gru... Idag bestemte jeg meg for å slutte å røyke brått!!!!

Denne dagen er 1.9.2003 klokken 10.30 ca.

I røykpakken min ligger det tre sigaretter igjen og etter de blir det slutt!!!!

Min motivasjon er flere, min datter er den viktigste... Dessuten venter det en boks på meg hvor det skal stå: røykepenger... disse er fra penger som var ment å brukes på røyk!!! Jeg gruer meg, men jeg gleder meg også... til bedre luktesans, bedre helse og en datter som stolt forteller at mamma har sluttet å røyke. ikke minst bedre råd:) :sjarmor:

Jeg gruer meg til å gjøre ting som røyken var en god venn på... sitte sammen med venner som røyker og nyte vinglasset mitt uten røyken!!! alle disse stundene som var synonyme med å ta seg en røyk og kosen som fulgte med.. :lol:

Men jeg ønsker egentlig innerst inne ikke å være en røyker lenger... det gir meg så mye dårlig samvittighet og føler det gir meg et B-stempel... og jeg ser gleden over å ikke være en røyker... hva er vitsen med å røyke og forpeste seg og andre... skrekk og gru hva andre har syntes om røykstanken min..? :o

Faren er der for å legge på seg, men det er også en sjangs til å legge om livsstil og kosthold, selv mitt kosthold har vært av den ok sorten... bortsett fra røyken da... Og egntlig bekymrer jeg meg mer om ulempene med røyk enn de ekstra kiloene som kan komme... dessuten er jeg av erfaring en som legger på seg og tar av fort.. avhengig av aktivitetsnivået i det daglige liv... jeg gir min kropp et rom på 2-4 kilo opp eller ned vanlighvis he he:)¨ :hoho:

Jeg er egetlig lei av å røyke, men avhengig, er nå 28 år og var så dum å begynne i 19 års alderen... :(

Kjære alle der dagbokleser, gi meg støtte og motivasjon i et tøft valg!!!!

he he jeg trenger det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Bertine

hei!

lykke til med røykeslutten!!! jeg røyker selv, og har satt meg en dato jeg skal slutte. men den er litt frem i tid så jeg får håpe det går!!!

men uansett, lykke til!!! :wink::wink::wink::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med! Vil slutte, men kan trenge litt motivasjon...

Lykke til iallfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...