Pasjonsblomst Skrevet 17. april 2010 #601 Del Skrevet 17. april 2010 Ferietur høres heeeerlig ut ja... Så bra at du planlegger hvordan du kan leve sunt også der nede, trene osv. Pakk med noen fresht treningstøy, og heng det fint opp på et sentralt sted på hotellrommet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. april 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 17. april 2010 Ja det skal bli så godt! Trives ikke veldig med de mørke kalde vintrene her må jeg si. Det skal jeg gjøre, for å huske på det! Og nå har jeg jo sagt det her, så da må jeg nesten bare trene Mmm kaffe og swebar med mintsjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. april 2010 #603 Del Skrevet 17. april 2010 Aprpos den swebar mint.. jeg bestile mine første swebars her forleden, mint og banan... men ble nok litt skuffa gitt. Synes mint rett og slett ble litt kvalm Min favoritt er Maxim med banan, den er god den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. april 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg har ikke smakt noe annet enn swebar og nutrilett-bars jeg, burde kanskje prøve Maxim. Banan høres ikke veldig fristende ut men :gjeiper: Likte ikke pepperkake-smaken på swebar, men mint syns jeg var veldig god. Klarer ikke mer enn en halv bar av gangen da, men sånn er jeg med alt mulig søtt. Har en kaffe-latte liggende som må prøves etterhvert også. Jeg koser meg med kaffe og å finne nye ruter å løpe på google.map, tror jeg er litt rar Jeg løper mest 5,5-6km, men syns det begynner å bli litt lite. Har nå også funnet en på 7,8km, en på 9km og en på 10km! Målet er at den på 10km blir prøvd minst en gang før vi flytter. Ny musikk på ipoden, og gleder meg til å jogge mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. april 2010 #605 Del Skrevet 17. april 2010 Er vel ikke så rart å finne ruter på nett? Tror ikke det iallfall.. 10 km er laaangt.. synes jeg da. Men sikkert veldig overkommelig når man har litt trening. Maxim banan smaker ikke banan akkurat.. hehe... mer som en sjokolade/nøtteaktig sak.. tror den er litt mindre søt enn Swebar, blir iallfall ikke kvalm i det hele tatt av den, den føles bare kjempegod og nærende. suveren sykkelmat på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. april 2010 Forfatter #606 Del Skrevet 17. april 2010 Nei kanskje ikke, var mere det at jeg koste meg med å finne ruter å jogge liksom Ok, det skal jeg huske på når/om jeg skal kjøpe fler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 17. april 2010 #607 Del Skrevet 17. april 2010 Qatar! Får legge igjen et par tips i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. april 2010 Forfatter #608 Del Skrevet 17. april 2010 Nå har vi regnet litt på det, og funnet ut at det er mye billigere for oss å investere i en liten hjemmegym på Island, enn å betale 1 år på et senter Lite hjemmegym = - Knebøy/benkpress stativ - Olympisk stang - 2 hantlers som kan bygges på - 2 x 1,25kg - 2 x 2,5 kg - 2 x 5kg - 2 x 10kg - 2 x 20kg - 2 matter - en strikk Og siden leiligheter med 3-4 rom er billigere enn 2-roms leiligheter, så kanskje vi er heldige og har plass også! Dette er jo uansett en stund til, men hadde vært veldig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. april 2010 Forfatter #609 Del Skrevet 18. april 2010 Uff, vi "forsov" oss, og våknet plutselig 12.30 Så nå prøver B og overtale meg til å ikke dra han med ned på trening idag, og bare ta helt fri Kan ikke si at motivasjonen helt er der i dag, men jeg føler at hvis jeg utsetter dagens trening til i morgen, så må jeg jo ta treningen for i morgen idag :gjeiper: Og jeg har enda mindre lyst til å løpe. Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. april 2010 Forfatter #610 Del Skrevet 18. april 2010 Aktiviteter 1) Jogging Varighet: 55 min Distanse: 8000.00 Meter Skal man så skal man :gjeiper: Tung i beina etter i går, sterk vind og masse snø, men fullføre det skulle jeg Begynte med fint vær, 15 min. uti kom google-bilen og tok bilde av meg ( ) og rett etter det begynte snøføyka, koslig. Men jeg klarte det, selvom det tok litt tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. april 2010 Forfatter #611 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg ser jo rundt i dagbøkene at dere merker det på styrken at dere ligger i kcal-underskudd, og har derfor begynt å glede meg litt til jeg har gått ned det jeg vil, og kan begynne å spise mer! Kanskje til høsten f.eks, så kan jeg prøve å ligge på overskudd en stund, og se om jeg merker det på styrken og muskelveksten. For jeg har jo ligget i et ganske stort kcal-underskudd fra lenge før jeg begynte å løfte, og kanskje jeg bygger muskler enda fortere om jeg spiser (mer enn) nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. april 2010 #612 Del Skrevet 18. april 2010 Bra joggetur Shamin Gleder meg til å prøve litt lengre joggeturer jeg også. Lengste jeg har jogga ute nå i vår er 3,8km... Men tror det er lurt å bygge opp gradvis. Målet ditt var 10km på 1 time? Hvordan er terrenget der du jogger? Relativt flatt eller en del bakker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. april 2010 Forfatter #613 Del Skrevet 18. april 2010 Her er det kanskje 10m flatt i løpet av hele turen.. Jeg bor på en bakketopp, og det er bare opp og ned hele ruta. Et par skikkelig kjipe _veldig_ bratte bakker, som jeg bytter på å løpe opp og ned. Derfor tar ting litt lengre tid enn jeg tror jeg kunne klart, men selvfølgelig, det jevner seg jo ut med opp- og nedoverbakker.. Har ett mål på 10km på en time, og et på 8km på 45 min Så jeg ligger et stykke unna det enda, men nå har jeg hvertfall et utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. april 2010 #614 Del Skrevet 18. april 2010 Stoor forskjell på å løpe 10km i flatt terreng vs 10km i kupert terreng. Så kjempebra jobba Shamin! Jeg tror den løypa jeg skal jogge er relativt flatt med kanskje to bakker som er litt tunge. Men det er så gøy å trene når vi har et mål med treningen! Stå på videre! Når jeg blir ferdig med eksamensstrevet får jeg mer tid til å lese i bloggen din også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. april 2010 Forfatter #615 Del Skrevet 18. april 2010 Takk Twinkle! Jeg syns det er spennende å følge deg mot triatlon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. april 2010 Forfatter #616 Del Skrevet 19. april 2010 Tjaa. Planen idag var styrketrening, men jeg er sliten i leggene og rumpa etter joggingen i går (som forventet), så jeg utsetter det til i morgen. Da er det plutselig 4 dager siden sist, men det får gå.. Nå har jeg telt kalorier en stund, og har liggi mellom 1800 og 1970 i nesten to uker (med et par dager under 1800), og jeg vet ikke om det er maten eller at det blir lysere eller en kombinasjon, men jeg føler meg hvertfall bedre! Det er ikke like tungt å stå opp lenger, og jeg lengter ikke etter senga hele dagen :gjeiper: Jeg har hvertfall ikke blitt noe større på denne tiden, heller motsatt, men det begynner å bli ganske vanskelig å dømme. Vekta står på ca. det samme som før, så jeg må nok vente til kroppsanalysen for å se. Er veldig spent på den, siden jeg har sett så klare forskjeller siden sist! Men det blir vel ikke før om en måneds tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. april 2010 Forfatter #617 Del Skrevet 20. april 2010 1) Vekttrening Varighet: 1 t 30 min Totalt løftet: 5804.0 kg YTWL 3.0kg x 20.0 3.0kg x 20.0 Knebøy 42.5kg x 12.0 42.5kg x 12.0 42.5kg x 12.0 Disco-move 5.0kg x 20.0 5.0kg x 20.0 Benkpress 37.5kg x 12.0 37.5kg x 12.0 37.5kg x 12.0 Chins/kroppsheving underhåndsgrep 38.0kg x 12.0 38.0kg x 12.0 Utfall 20.0kg x 12.0 (S) pr. bein 20.0kg x 12.0 (S) pr. bein 20.0kg x 12.0 (S) pr. bein Sidehev (To armer om gangen) 6.0kg x 12.0 (S) 6.0kg x 12.0 (S) 6.0kg x 12.0 (S) Triceps nedpress 15.0kg x 12.0 15.0kg x 12.0 15.0kg x 12.0 Rotator cuff 0.0kg x 12.0 0.0kg x 12.0 0.0kg x 12.0 Situp på ball 0.0kg x 20.0 Jeg er litt nervøs før trening pga. skulder, men merker jo ikke noe til det så fort jeg har begynt (eller etterpå), så jeg må bare fortsette til det blir borte God trening! Syns fortsatt jeg har så lave vekter, men men Jeg sa jo at jeg skulle øke med det minste som er mulig hver gang jeg tar 3x12 med noe, og det holder jeg meg til. Selv om det er mye mer fristende å hoppe mye høyere.. :gjeiper: Er tross alt bare 3. gangen jeg trener styrke siden skuldern. Har også sluttet med nakkebeskytteren i knebøy, ble bare en vane, og nå som jeg driver med lave vekter uansett så er det greit å bli vant til å klare meg uten. Føler meg kjedelig her inne om dagen Styrke bare 2 ganger i uka (og lave vekter), og ellers korte joggeturer. Jaja, jeg trener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. april 2010 #618 Del Skrevet 20. april 2010 6 kg på sidehev og 12 reps?! Det er jo knallbra! :dåne: :imponert: Blir spennende med ny kroppsanalyse ja, det er jo da du virkelig får vite hva som har skjedd i kroppen din. Gleder meg som en unge til min, men har bestemt meg for å ikke gjøre det før jeg får feriepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. april 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 20. april 2010 Takk Det skjønner jeg godt at du gjør! Du ser det jo godt på vekta og da, så du vet jo absolutt at noe har skjedd! Siste sjansen min for å ta en er jo i mai, for etterpå flytter vi opp på fjellet og da er det ingen mulighet for noe så fancy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. april 2010 #620 Del Skrevet 20. april 2010 Så flink du er Shamim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg