twinklestar Skrevet 3. februar 2010 #221 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, det kommer vel an på når man trener på dagen og hvordan det passer med måltider ellers. Jeg trener oftest før middag, så blir det en sen middag. Mens jeg spiser middag blir det gjerne en proteinshake bare for å få i meg noe før middagen. Og da får jeg jo også i meg masse drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja det har jeg tenkt på også, om jeg skal skaffe meg proteinpulver og lage shaker til etter trening når jeg får råd! Vi gjör det samme, trener etter B er ferdig på skolen, og kommer ikke hjem för 5-6 tiden, så da blir det sen middag. Men det gjör jo ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 3. februar 2010 #223 Del Skrevet 3. februar 2010 Kjempebra økt på deg! Flinka som trener med mange reps! Gleder meg til å bli så sterk i benken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 4. februar 2010 Takk Icere! Ferdig med trening for idag! Aktiviteter 1) Yoga Varighet: 1 t 2) Jogging Varighet: 18 min Distanse: 3800.00 Meter Joggingen var en HIIT ökt, med 5 min oppvarming, 8 min intervall og 5 min cooldown. Jeg kjörte intervallene 20 sec på, 10 sec av som sist, på 14 km/t. Töft, men ikke så ille at jeg måtte krabbe av etterpå :gjeiper: Så neste gang tar jeg 15km/t! Yogaen gikk lettere idag! For nå kunne jeg alle de grunnleggende posisjonene etc, selvom det var en annen instruktör idag. Fortsatt slitsomt i bein og armer å måtte holde så mye av vekten min så lenge, men jeg regner med at det bedrer seg etterhvert! Deilig med en böy og töy ökt, med mer fokus på pusting etc. innimellom alle löpe og styrkeöktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg falt for fristelsen og tok noen harrybilder av ryggen min jeg.. Kom på at det er en del av kroppen jeg aldri har sjekket fremgang etter, og egentlig aldri sett formen på heller.. Så nå var det på tide! Bilder på bloggen, for flaut å legge ut her (Ja litt ulogisk det der!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) God kveld! Oppvarming: 5 min jogging, 8,2km/t gjennomsnitt. Aktiviteter 1) Vekttrening Varighet: 1 t 30 min Totalt løftet: 7275.0 kg Knebøy 40.0kg x 10.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 Benkpress 20.0kg x 10.0 35.0kg x 8.0 40.0kg x 6.0 40.0kg x 6.0 40.0kg x 5.0 40.0kg x 5.0 35.0kg x 6.0 Utfall 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 Arnoldpress (skulderpress) 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 Pullup/kroppsheving - bredt grep 43.0kg x 5.0 43.0kg x 5.0 43.0kg x 5.0 Chins/kroppsheving overhåndsgrep 48.0kg x 4.0 43.0kg x 5.0 43.0kg x 4.0 Dips 43.0kg x 7.0 Hoftefleksjon 0.0kg x 10.0 Var ikke veldig fornöyd under ökta, fortsatt stöl etter onsdagen og sliten, så regner med det er derfor jeg ikke klarte like mye i benkpress osv. Men når jeg ser på ökta nå, så er den jo egentlig ganske bra! Jeg skjelver i rumpe og lår, og armene om jeg pröver å bruke de noe særlig.. Prövde noen dips for förste gang etter siste settet med chinups, siden jeg sto der alikevell, og woow jeg merka det i triceps, de er hvertfall stöle! Jeg föler meg alltid så svak etter chinups/pullups for jeg er laangt unna å få de til unassisted.. Men men, må vel öve for å bli bedre! Vi gikk av bussen på vei hjem ved butikken som selger kjött, og kjöpte med bankekjött som var på tilbud.. Ikveld bestemte vi oss også for å ha "lördagsgodt", for det syns vi vi har fortjent! Så det skal jeg pröve å nyte i kveld uten dårlig samvittighet! Ah og ja, vi måtte enten vente 30 min på bussen, eller gå 2km bratte bakker hjem, så vi valgte det siste. Litt kjipt når vi var så slitne fra trening, men bedre enn å sitte kalde og vente på buss! Kom fram för bussen gjorde vi og så :gjeiper: ´ Håper alle har en god fredagskveld! Edit: Haha, jeg logger to steder, mylog og shapelink, og de sier totaalt forskjellig kcal bruk.. Mylog sa at dagens trening forbrant 1018 kcal, mens shapelink sa 545, flott Er jo en ganske stor forskjell der! Jeg vil ha pulsklokke, så jeg faktisk kan se litt på kcal forbrenning Endret 5. februar 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. februar 2010 #227 Del Skrevet 5. februar 2010 Min mylog gir totalt overdrevet kaloriforbruk. Den mener at jeg forbrenner 1000kcal på en liten time styrketrening.. Håper ellers du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 6. februar 2010 Da skal jeg ta resultatene fra mylog med en stor klype salt Takk, du også! Liiiitt dårlig samvittighet i dag, etter smågodtet i går.. Men men! Jeg vil kunne kose meg uten så dårlig samvittighet, men ser det blir vanskelig.. Idag har det blitt havegröt som vanlig, vann og nå kaffe Drar med meg B ut på en gåtur senere idag tenker jeg, styrke igjen i morgen! Jeg er stöööl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. februar 2010 #229 Del Skrevet 7. februar 2010 Smågodt ja...mmmm ikke noe er så farlig som det! Problemet er at det er så masse forskjellig....Man må jo lissom smake litt på alt, og da sitter man i saksa!! Blir fort til "bare en ting, bare en til" og vips: tomt!!! Kjenner til den, derfor jeg forsøker å styre unna smågodt...Men nå ser jeg at det har kommet en ny sånn pose med sjokolade i butikken, visstnok noe sånn crispy greier og det er det beste jeg vet! Og en annen ting: påskeegg...!!!!!!! de i den lilla pakka...... Hmmmm ble jammen mye sjokoladeprat nå....... fikk ikke mindre lyst på sjokolade av den grunn gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ja det blir litt sånn! Jeg har egentlig funnet ut at jeg blir "mett" på smågodt om jeg tar to av hver av favorittene mine, og ender opp på under 100g. Så det er bare det å passe på at jeg ikke er sulten eller skikkelig sugen på godteri mens jeg handler for da blir det mye mer Nå sitter jeg og spiser havregröt m. brunost, ooog jeg kan ikke si det blir en favoritt her nei.. :gjeiper: Det var jo verdt et forsök! Jeg skal nå få det ned! Så skal vi ned og trene styrke Overasskende motiverende med de settene i benk med 40kg x 6, skal bli morro å se etterhvert som jeg klarer eeen rep til, og så eeen til osv! Benking er så motiverende Det dumme er at jeg har mistet helt motivasjonen for kneböy, og bare drar meg gjennom settene for å bli ferdig :gjeiper: Men det kommer vel tilbake! Skal bli sterksterksterksterk! Endret 7. februar 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. februar 2010 #231 Del Skrevet 7. februar 2010 Du er bare helt utrolig flink altså!!!!! God trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 7. februar 2010 Takk Matvraket! Sånt er så koslig å höre! Aktiviteter Oppvarming: 5 min jogging. 0,83km, 10km/t i gjennomsnitt. 1) Vekttrening Varighet: 2 t Totalt løftet: 9220.0 kg YTWL 3.0kg x 5.0 3.0kg x 5.0 Knebøy 40.0kg x 10.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 55.0kg x 6.0 Benkpress 20.0kg x 10.0 35.0kg x 6.0 40.0kg x 6.0 40.0kg x 6.0 40.0kg x 6.0 40.0kg x 6.0 40.0kg x 6.0 35.0kg x 10.0 Markløft 45.0kg x 10.0 55.0kg x 10.0 55.0kg x 10.0 Triceps nedpress 20.0kg x 10.0 15.0kg x 10.0 15.0kg x 10.0 15.0kg x 10.0 Bicepscurl stående 9.0kg x 10.0 9.0kg x 10.0 Sidehev (To armer om gangen) 6.0kg x 10.0 6.0kg x 10.0 6.0kg x 10.0 Utfall 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 Roing sittende m/smalt grep 35.0kg x 10.0 35.0kg x 10.0 30.0kg x 10.0 Wow, sliten! Utrolig deilig ökt idag, var få folk og vi koste oss mellom settene og hadde det veldig fint! Kjempesliten i armer og ben, og har nå stivna til og vet ikke om jeg kommer opp av sofaen :gjeiper: Veldig fornöyd med benken om dagen! Marklöftinga var slitsomt i dag, merket det godt i korsryggen helt fra starten, så jeg tok et sett mindre enn planlagt. Husket også (endelig) på å pröve Nordic Hamstrings! Fy F...! Tok det til slutt, og med en gang jeg kom litt ned så krampa jeg opp som bare det :gjeiper: Tok det saakte men klarte bare den eksentriske fasen (heter det ikke det når jeg bare klarer å senke meg sakte ned, ikke opp igjen?). Kom opp igjen om jeg gav meg selv et lite dytt, men ikke sjangs uten. Har lyst til å pröve disse en annen gang, når jeg ikke er utslitt Nå har jeg spist 3 knekkebröd, og sitter med en kopp grönn te. Sliiten! B er ute i snöen med våre to innepuser, som syns det er veldig morsomt og skummelt med snö Haha ikke rart jeg er sliten, 9220 kg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 7. februar 2010 Da kan jeg jo oppdatere uka! Veldig fornöyd med treningen altså, maten har vært helt ok, godteri i går og bankekjött m. bernaise, men men. Mandag: 30 min löping. Oppvarming, cooldown og 4x4 intervaller. Tirsdag: 40 min rask gange i bakker för frokost. Onsdag: 1t 45 min styrke. Torsdag: 1t yoga, 20 min löping; oppvarming, cooldown og HIIT. Fredag: 1t 30 min styrke, 20 min rask gange i oppoverbakke hjem. Lördag: 40 min rask gange i bakker. Söndag: 2t styrke. = 8t 56 min. (Selvom det kanskje er "juks" å ta med gåing, så gjör jeg det for motivasjon til å gå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 7. februar 2010 #234 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå må du passe på så du får deg noen hviledager også Shamin! Det er noe som heter overtrening! Og du har nok ikke lyst til å gå på en smell! Pass på nå. Jeg ser jo at to av dagene er gåturer, men det ser ut som om du likevel har hatt ganske høy intensitet. Jeg ville tatt en fridag i morgen iallfall - hvis jeg hadde vært deg... Men du skal ha at du er flink til å stå på! Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 7. februar 2010 #235 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå sitter jeg og spiser havregröt m. brunost, ooog jeg kan ikke si det blir en favoritt her nei.. :gjeiper: Det var jo verdt et forsök! Jeg skal nå få det ned! Ja, da ble jeg enda mer skeptisk enn jeg var før. Vil du si det ikke er verdt et forsøk fra min side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Takk Twinkle Jeg regner både tirsdag og lördag som fridager, siden jeg bare tar en gåtur om morgenen og så tar det helt med ro resten av dagen Planen er en 4x4 i morgen, men jeg skal se det ann, er jeg sliten og stöl etter i dag så tar jeg en hviledag! Du også! Ang. brunost-havregröt; det er vel verdt et forsök? Men for min del så ble den "törre" konsistensen og söte smaken av brunost helt feil i havregröt.. Men det er jo flere her som liker det også! Endret 7. februar 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 8. februar 2010 Havregrøøøøt! God morn! Støl litt overalt, spesielt innside lår, rumpe og korsrygg. Kanskje ikke støl i korsyggen, men.. "øm". Så da blir det treningsfri idag. Sov dårlig i natt også, så det fristet veeldig lite å skulle dra meg ned til byen i snøen og kulda for å jogge.. Nå er det bare om og gjøre å ikke få dårlig samvittighet for en fridag der jeg egentlig skulle kjørt intervaller :gjeiper: Så da blir det husarbeid i dag, og ellers bare slappe av. Høres ikke så verst ut det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. februar 2010 #238 Del Skrevet 8. februar 2010 Tror det er et fornuftig valg Håper dagen blir bra og at du får gjort litt hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 8. februar 2010 Får hvertfall gjort mye hjemme ja Nettopp spist lunsj og drukket grønn te, og B har kommet hjem fra skolen. Gått en liten tur og vært og handlet, så det eneste som er igjen å gjøre er å skifte sengetøy og støvsuge. Nå blir det litt surfing! Åh som jeg skulle ønske jeg kunne reist på fitnessmessa til helga! Er så veldig usosial her, siden jeg aldri møter nye mennesker.. Burde nok fått meg en hobby, men det blir vanskelig uten penger. Jaja, er bare noen måneder igjen nå før vi flytter tilbake til venner og familie, og jeg skal heldigvis en tur nedover i begynnelsen av Mars til et familieselskap! Jeg har flere timer å "slå ihjel" i Oslo både på fredag og lørdag første helga i mars, så om noen av dere jentene ville møttes og tatt en kaffe/trening sammen så hadde det vært kjempekoslig, men jeg skjønner det om det ikke går. Er tross alt litt skummelt å møte folk over nettet sånn Men si ifra om du/dere har lyst da! Mini KG-Muscle Women treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 8. februar 2010 #240 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei, så gøy å lese om treningen din (og alt det andre også). Er jo knall å få spurt alt man lurer på her Vet jeg er veldig sent ute, men kunne jeg også sett bloggen din, eller er det kanskje "begrenset" tilgang? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg