Gå til innhold

Jasså, så du er også singel...? Hva ønsker du deg da?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg... en jobb jeg trives i og å finne ut om hva som skjer med meg og mr. Y for eksempel. Eller mr. Z... Mest mr. Y!

Dagens dilemma, mao!! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker (skal få meg) en mann som respekterer meg for den jeg er. En mann som kan si til gutta boys en gang i mellom; nei i kveld vil jeg være hjemme med Alladin. En mann som har sine egne interesser og opplegg som han kan drive meg uavhengig av meg. En som aksepterer at jeg har mine egne hobbyer, som kanskje ikke inkluderer ham. En som er glad i barn og dyr.

Trenger ikke være mr perfect, men som jeg klikker med. En som jeg kan ha mange diskusjoner med om alt slags. Sist, men ikke minst; en som kan være like sløv som meg en søndags morgen....å ligge i sengen bare å kose :)

Får jeg dette, så får han ei dame som ikke er avhengig av en mann for å klare seg i livet. Ei dame som elsker å dille/rydde i huset for å ha det fint rundt oss. Ei dame som gladelig lager middag og verter opp.

Det eneste jeg vil ha i retur er KJERLIGHET.

Ååååååå jeg gleder meg, for jeg vet at denne dagen kommer....en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alladin; Å ha en hobby som ikke inkluderer ham høres ut som om han ikke engang har noe med å kommentere, eller å inspirere deg i den...

Og akkurat det høres jo ikke helt bra ut, spør du meg... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alladin; Å ha en hobby som ikke inkluderer ham høres ut som om han ikke engang har noe med å kommentere, eller å inspirere deg i den...

Og akkurat det høres jo ikke helt bra ut, spør du meg... :-))

Klart han kan kommentere eller prøve å inspirere.

Poenget var mer det at vi skal kunne akseptere at vi har hver våre "ting" å gjøre utenom jobb og hverandre. Eks. hvis han er fotball idiot, ja så får jeg akseptere at han har noen kvelder i uka hvor det er kamper som er i fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart han kan kommentere eller prøve å inspirere.

Poenget var mer det at vi skal kunne akseptere at vi har hver våre "ting" å gjøre utenom jobb og hverandre. Eks. hvis han er fotball idiot, ja så får jeg akseptere at han har noen kvelder i uka hvor det er kamper som er i fokus.

Så da er jeg helt og absolutt enig i alt hva du sa! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tipper du ble redd???? :)

Ja litt, for å være helt ærig...

...fordi jeg føler at vi har en del til felles... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt, for å være helt ærig...

...fordi jeg føler at vi har en del til felles... :-))

Hmmmmm, ikke umulig det :) Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, ikke umulig det :) Ikke vet jeg.

Nei, ikke jeg heller. Skal mye til for å vite, vet du...

Skal ta med meg den på hodeputen i natt... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...